TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 895 011
  • 24 763

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
http://www.seiska.fi/arkisto/lehti/_a53580/seiskassa+352007/

Ismolla on karannut mopo siviilissäkin valitettavasti, jos nyt on yhtään luottaminen Seiskaan. Ilmeisesti jäänyt vähän rooli päälle..

No jo on perkele.

No, laihduttihan se Tom Hankskin Castaway-leffaa varten ja Renée Zellweger lihotti itseään roolia varten. Tämä todistaa, että Esko Kovero - aikamme suurin näyttelijä sitten Juha Karhun ja Risto Törhösen jälkeen -, ottaa työnsä tosissaan.

Huomasitteko muuten kuinka Tanjan huulet töröttivät eilen kun nainen etsi Ismoa. Miksi ihmeessä Tanja piti auton sisävaloja päällä?
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Hauska hajahuomio tuli tän päivän jaksosta. Jäisen kuulosta, kun Oona ja Niko puhuvat selvästi oikeasti murretta ja kuitenki ohjelmassa stadilaisittain. Typerän kuulosta, kun sekotetaan murre ja "mä-kieli". "Kyllähän mä nyt huomaisin jos se yrittäis vedDÄÄttää mua":D
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauska hajahuomio tuli tän päivän jaksosta. Jäisen kuulosta, kun Oona ja Niko puhuvat selvästi oikeasti murretta ja kuitenki ohjelmassa stadilaisittain. Typerän kuulosta, kun sekotetaan murre ja "mä-kieli". "Kyllähän mä nyt huomaisin jos se yrittäis vedDÄÄttää mua":D
No joo, tuossa illan jaksoa katsellessa tuli juuri naurahdettua, että Niko ja Oona ovat perkele vieköön asuneet niin kauan poissa stadista siellä mummolassa vai missä olivatkaan, että ovat alkaneet ihan murteella puhumaan.

Toisaalta, olivathan he kaikesta päätellen yli 10 vuotta pois kuviosta, mutta manselaisittainhan heidän tulisi molempien nykyään vääntää.
 

tutzba

Jäsen
hah, seppo peittelee ilmeisesti uutta partaansa... tossa kauppakohtauksessa ainakin zoomailemalla pysäytyskuvaa sen huomaa.

Seppo on ottanu näköjään tavakseen pitää kättä leukansa päällä aina kun puhuu. Mikä siis on syynä? Kai sitä aikuinen mies saisi partaa pitää jos haluaa, ei kai se siitä johdu.
 

PeZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loisto heitto kyllä Ipeltä tänään. "Pitää lähteä vartioimaan telttaa.." sain kyllä päivän parhaat naurut!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ismo is back! Helvetin hienoa. Ja Aarokin alkaa päästä vauhtiin, hyvä hyvä.

On toi Niko kyllä aika käsittämätön tapaus. Naurussa pidettelemistä aina, kun Nikon naama tulee ruutuun.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
No joo, tuossa illan jaksoa katsellessa tuli juuri naurahdettua, että Niko ja Oona ovat perkele vieköön asuneet niin kauan poissa stadista siellä mummolassa vai missä olivatkaan, että ovat alkaneet ihan murteella puhumaan.

Niin Oonahan oli mummolassa vähän vajaan kymmenen vuotta, jos iästä Aaron suorittaman kidnappauksen aikaan voi mitään päätellä. Yllättävän kauan Moppe on pysynyt kuvioissa mukana kuitenkin.

Nikolla on kyllä käsittämätön nouseva intonaatio nykyisin.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Seppo on ottanu näköjään tavakseen pitää kättä leukansa päällä aina kun puhuu. Mikä siis on syynä? Kai sitä aikuinen mies saisi partaa pitää jos haluaa, ei kai se siitä johdu.

Oisko tuotantoteknisiä syitä? Parta-Seppo ilmestyy vasta myöhemmin mutta tiettyjä parrattomia kohtauksia on kuvattu parrallisten välissä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Oisko tuotantoteknisiä syitä? Parta-Seppo ilmestyy vasta myöhemmin mutta tiettyjä parrattomia kohtauksia on kuvattu parrallisten välissä.

Seppo haluaa olla "in" ja kasvattaa parran jotta saa pesää. Seppo muuttuu ihan varmasti, on pakko koska juoni vaatii sitä. Natokin muuten muuttuu pettäjäksi ja korkkaa Maaritin jossain vaiheessa tässä kun heillä on nyt yhteisiä näkemisiä varmaankin hoitolassa enemmänkin tulevaisuudessa.

Hieno sarja.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Oisko tuotantoteknisiä syitä? Parta-Seppo ilmestyy vasta myöhemmin mutta tiettyjä parrattomia kohtauksia on kuvattu parrallisten välissä.

Parta? Miten minä oon kattonut, että se olisi laastari? Naurettavan näköstä kun välillä on lappu tai käsi leuan edessä. Ja hyllyjä täyttäessä oltiin selkä kameraan päin.

Kuitenkin oli Sepse taas känkkäränkkä tuulella vaikka Ippe yritti sovintoa vähän hieroakin. Toivottavasti kaksikko ystävystyy jälleen ja perustavat partajengin. Stellanssi sais dynaamisen duo näistä kahdesta =)
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
kertoisko joku mulle että mitä tänään tapahtui, jäi treenien takia väliin...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
kertoisko joku mulle että mitä tänään tapahtui, jäi treenien takia väliin...

* Lassen ja Maaritin välillä alkavaa värinää.

* Tanja vei Ismon kämpilleen ja kyllä Laitelan pojalle leipä, suihku, puhtaat vaatteet ja lämmin yösija kelpasi. Kävi kysymäs Sepolta töitä, mut kovasti oli Seppo tylynä. Ispi kuitenkin aikoi palata vartioimaan teltaansa..

*Oona ainoa joka huoma Eeron olevan Aaro, sillä silmäthän sen kertovat. Kentaurissa Aaro tilasi kahvin, vaikka hippi-sönkkö litkii teetä..

* Aaro lämmittää Lauraa joka ei huomaa mitään, sillä mahlat valuvat siihen malliin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selvästi paras jakso tähän mennessä (mikä nyt ei välttämättä ole paljoa), eli ehkä tästä vielä kehittyy jotakin, kun nuo twistit alkaa vähitellen olla kohdallaan.

Saas nähdä, millainen suhde Paulan ja Sofian välille syntyy hospitaalissa (en meinaa sellasia suhteita, senkin pervot!). Näinköhän Paula ryhtyy jonkinlaiseksi äitihahmoksi tytölle?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yllättävän kauan Moppe on pysynyt kuvioissa mukana kuitenkin.

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Vaimon Kalle on erittäin hyvissä voimissa (kävin äsken tarkastamassa) tuossa makuuhuoneen telkkarin vieressä.

Ikää sillä on enemmän kuin Mopella, mutta ulkoisesti ovat aika samannäköisiä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Parta? Miten minä oon kattonut, että se olisi laastari? Naurettavan näköstä kun välillä on lappu tai käsi leuan edessä. Ja hyllyjä täyttäessä oltiin selkä kameraan päin.

Jep, laastarilta se on omaan silmäänkin nyttemmin näyttänyt... eli onko the real Seppo telonut itsensä kuvauksissa? Seiska, missä mennään? Katsojiltahan sitä vaan peitellään, ainakin Elina kyllä näki Sepon leuan eräässä kohtauksessa. Mielenkiintoista, onon...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikähän Taalasmaan Sepille todellakin on tullut kun nyt pari jaksoa on mies peitellyt kaikin mahdollisin tavoin leukaansa. Laastaria olin itsekin havaitsevani, mutta on muuten miehen puhe myös aika kituvaa. Yhdessä kohtauksessa melkein pelkkää sössötystä. Melkeen tulee fiilis, että onko leuka ottanut kovempaakin settiä, koska eihän pelkkä laastari nyt niin paha olisi etteikö voisi näyttää, mutta jos siellä on jotain rumemman näköistä? Todella paha finni?

Yks sarjan amatöörijutuista on muuten myös puhelinkeskustelut. Kun soitettaan niin luuri korvaan kiinni ja sitten aletaan samalla sekunnilla puhumaan, ilmeisesti hälytysäänet menevät tosi nopeasti. Vaihdetaan muutama lause, ja otetaan kännykkä pois korvasta kun asia on tullut käytyä, harvemmin kukaan moikkaa puhelun päätteeksi tai vastaavaa.

Kai joku nyt uuden Seiskan on muuten plärännyt? Itse näin vain pikaisesti kannen missä oli Salkkari-Eskon toilailuista. Mistä kyse?


MACK
 
Eikai vaan Pernaveikko vieraillut tänään Stellansissa? :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitäs veikkaatte, meneeköhän pokeriin ne Ismon Tanjalta saadut fyffet?

Ilmeisesti voittoa ei ainakaan ole tiedossa, sen verran miehekkäästi tuntui irtoavan ärräpäitä tuossa jakson lopussa olleessa "teaserissä".
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitäs veikkaatte, meneeköhän pokeriin ne Ismon Tanjalta saadut fyffet?

Ilmeisesti voittoa ei ainakaan ole tiedossa, sen verran miehekkäästi tuntui irtoavan ärräpäitä tuossa jakson lopussa olleessa "teaserissä".
Seiskasta lunttasin ensi viikon jaksojen tiivistelmiä ja sen mukaan tiistaina Iipi tuhlaa vähäisetkin fyrkkansa pelihelvettiin.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Seiskasta lunttasin ensi viikon jaksojen tiivistelmiä ja sen mukaan tiistaina Iipi tuhlaa vähäisetkin fyrkkansa pelihelvettiin.
Jos tuo on totta eikä joku läppä, niin kiitos nyt vaan ihan vitusti jälleen kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös