Itse sain Nooran höpinöistä sellaisen käsityksen, että Kari ei ole ainoa jolla on jotain salattavaa.
Salkkareissa ei olisi mikään ihme jos Noora oiskin mies..Saattas Karilla naama venähtää.
Hei, mitä eilen oikeesti tapahtui?
Itse sain Nooran höpinöistä sellaisen käsityksen, että Kari ei ole ainoa jolla on jotain salattavaa.
-Tanja suostui lainaamaan Ipille rahat kaupan ostoon, mutta ketju kieltäytyi Ismon heikohkojen luottotietojen takia.Hei, mitä eilen oikeesti tapahtui?
Luulisi Aaron olevan tunnistettu Aaroksi viranomaisten toimelta.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä eilisessä (tiistain) jaksossa tapahtui?
No joo, onhan tuo Vesankin hahmo kirjoitettu päin vittua. Kuka 30v jannu jaksaisi nähdä noin paljon vaivaa 15v pinpsan eteen? Vesan näköiset kundithan parveilevat corolloineen kylänraiteilla aina perjantaisin ja menekki lienee taattu.
"The chase is often better than the catch" kuten eräs teutonipumppu sen kappaleessaan tiivistää.
Mitäs muuta tänään tapahtui? Missasin taas. Paha kyllä Salkkarit on taas pitkästä aikaa ruvennut ihan pienesti koukuttamaan.
- Laura ja Paula ilmeisesti tappoivat Aaron
Ollaankohan me nyt katsottu ollenkaan samoja jaksoja? Miten niin ilmeisesti?
Jos tuo Paula vaan sekoilee, että ne tappoivat Aaron, mutta kaippa ne sen sitten sieltä parvelta alas työnsivät.
Hmm tosiaan, sitä ei pidä unohtaa, että Seppo näki aivan selvästi ainakin yhden ihmisen parvekkeella. Sehän on selvää, että tämä silminnäkijähavainto näyttelee aivan ratkaisevaa roolia jossain vaiheessa.
Olisikohan sittenkin niin, että Paula on syytön ja vain sekoilee, kun taas Laura oli yksinään parvekkeella ja hoiti koko homman?
Jos minä en ihan omiani kattellu ni jakson alussa Paula "muisteli" mitä siellä sviitissä tapahtui, niin Laura ja Paulahan molemmat siellä parvekkeella oli. Aaro tosin tippui sieltä siitä kun Paula löi tätä sillä kynttilänjalallaan.
Kyllähän se kynttilänjalalla lyönti tapahtui ensin ja sitten joko pelkästään Paula tai naiset yhdessä työnsivät Aaron alas...tuolta se minun silmiini näytti.
Jumalauta meikäläinen rypistää tuon Vesan pään, jos satun törmäämään siihen jossain. Sääliksi käy näyttelijää mutta siviiliuhrit ovat välillä välttämätön paha.
Mitä mä teen tyttöystävällä jolla ei ole koskaan aikaa tjsp. ja Sofia laskee alleen. Priceless.
Nyt on Salkkareissa panostettu Teoston lihottamiseen, kun jaksossa soi sekä Lordi, että olikossenyt Madonna?Autioilla soi aina ihan hirveät biisit. Olisi kiva nähdä mitä sieltä cd-hyllystä oikein löytyy.
Noh, eihän Vesan hahmoa voi edes ottaa tosissaan. Niin paskasti näytelty ja kirjoitettu, että jopa Vesipää jää toiseksi. :)Hyvin ainakin roolinsa vetää tuo Vesan näyttelijä, kun alkaa herättämään inhoa katsojissakin. Eiköhän se ole merkki onnistumisesta, en sitten vaan tiedä onko se tuollaisessa roolissa kauhean kiitollinen homma.