Satuin tänään pitkästä pitkästä aikaa katsomaan Salkkarit. Onko tämä "uusi hahmo" Salla, se sama muija, joka oli siinä Haluatko Filmitähdeksi ohjelmassa? Näytti ainakin ihan samalta, nimi näytti olevan Hanna Karjalainen, mutta en muista sen tosi-tv formaatin voittajan nimeä. Tuli vaan siitä mieleen kysyä asiaa, että eikös aikoinaan sen tosi-tv formaatin voittajalle luvattu PÄÄROOLI Levottomat III:ssa? Rooli oli tosi asiassa muutama sihteerin vuorosana. Itse olen sitä mieltä (olen skeptikko), että "Hannaa" ei päästetty rooliin, koska hän oli liian lihava jo silloin. Oli pakko valita solakampi Mi Grölund tms. Tietääkö kukaan, onko näillä em. ohjelmilla sama tuottaja tms. Jotenkin haiskahtaisi, että "Hannalle" annettiin säälirooli Levottomista ja sitten suojatyörooli jostain sarjasta tyylin Salkkarit. Ihmettelin aikoinaan kovasti miksei tämä "Hanna" nostanut kovempaa mekkalaa asiasta, kun ei saanutkaan pääroolia Levottomista. Tässä voisi olla yksi ratkaisu, edellyttäen, että kyseessä on tosiaan sama nainen.