Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Mun mielestä Maaritin paluu ei ollut mikään kauhea yllätys jos vahingossakaan sattui näkemään edes jakson nimen.
Mä olen ainakin jo oppinut välttelemään jaksojen nimiä. Ei se ole enää edes vaikeaa, kun on esim. alkutunnarin lopussa oppinut sulkemaan silmät tai kääntämään katseen hetkeksi pois ruudusta. Samassa kohtaa se nimi aina on, joten sen näkemisen välttely on helppoa. Itse asiassa en edes tiedä esiintyykö jakson nimi enää alkutunnarissa, mutta ainakin joskus esiintyi.
Maikkarin sivuilla en käy oikeastaan koskaan tai jos käynkin, niin en ainakaan salkkarisivuilla. Mitä olen esim. täältä lukenut, niin juonipaljastukset siellä ovat kehittyneet vain selkeämmiksi ja suoremmiksi, ei ole mitään tarvetta ottaa riskiä niiden tai jaksojen nimien näkemisestä. Lööpeissä joskus näkyy jotain "OHO! Seksivau-suosikkinäyttelijä palaa hittisarjaan" -juttuja, mutta tuon tyyppiset "spoilerit" on vain pakko kestää, kun ei niitä oikein voi jossain kaupassa olla näkemättä. Telkkarista tulevat mainokset ovat kaikkein pahimpia, mutta pääsääntöisesti niidenkin välttely onnistuu kunhan on kaukosäädin käden ulottuvilla.
Tää Salkkarien seuraaminen on vakavaa touhua.