ämä Miskan uusi poikakaveri on kiero. Aaron kaveri. Seuraava panttivankitilanne on varmaankin Miskan ja tämän "Joonatanin" välillä ja Elias tulee apuun.
Toivotaan, että Elias esim ammutaan tässä yhteydessä. Loppuisi se ininä kerralla.
ämä Miskan uusi poikakaveri on kiero. Aaron kaveri. Seuraava panttivankitilanne on varmaankin Miskan ja tämän "Joonatanin" välillä ja Elias tulee apuun.
Ei tullut mieleen tarkistaa nimeä ja tunnusta.
Ei nyt missään nimessä. Haluan, että tämä vedetään nyt kunnolla överiksi ja tulikivenkatkuiseen oikeudenkäyntiin (,jota on tietenkin venytetty kuukausia) saapuu Mariannan äiti Sorbusta juoden ja vaatien oikeutta tyttärensä tappamisesta.
En nyt jaksa tarkistaa tallenteelta, mutta eikö tuo Aaron antama tunnus ollut kaiken lisäksi parillinen. Miehillähän tuo loppuosa ennen tarkistusmerkkiä on pariton.Valpas katsoja toki tarkisti tunnuksen. Gee niinkuin gepardi ei ole kenelläkään tarkistusmerkkinä sanoo ensimmäinen sotun tarkistussivu minkä Google tarjoaa.
En nyt jaksa tarkistaa tallenteelta, mutta eikö tuo Aaron antama tunnus ollut kaiken lisäksi parillinen. Miehillähän tuo loppuosa ennen tarkistusmerkkiä on pariton.
Okei, kuulin varmaan tuon ykkösen kakkosena tai jotain. Ymmärrettävää toki, ettei sarjassa ole haluttu käyttää teknisesti oikeaa henkilötunnusta, kun sellainen voisi olla jollain käytössä.Ei ollu parillinen viimeinen numero. 160858-971G sain minä ylös otettua. Tuolla tarkistus ohjelma Tuatara - Tarkistusmerkkien laskentaohjelmia (JavaScript) "Tunnus on virheellinen, Viimeisenä oleva G ei kuulu niihin merkkeihin, joita voidaan käyttää tarkisteena"
Eikös siinä salissa syyttäjän paikalla istunut joku parrakas mies? Ei se kyllä tainnut missään vaiheessa äänessä olla, mutta sillä paikalla ainakin rosiksessa syyttäjät istuvat. Siitä samaa mieltä, että käräjöinti oli perus salkkarihömppää, jolla ei ole mitään tekemistä oikean käräjöinnin kanssa.Aika jäätävä tämä oikeudenkäynti. Syyttäjää ei ole näkynyt paikalla ollenkaan, penkissä istuu vain Kuulan klaani ja Heidi sekä Lari. Eliaksen todistuslausunto mitätöidään humalatilan perusteella. Heidi esittää vaatimuksia tuomiosta. Peppiä ei ole edes kutsuttu todistamaan. Jannea ja Kallea ei kuulla. Toisaalta Mariannan äiti änkeää paikalle, koska "haluaa todistaa" ja varmasti pääsee kertomaan Mariannan surkeasta lapsuudesta. Helunan mielestä Monica on todella taitava, kun ymmärsi vedota syyntakeettomuuteen... jne.. jne...
Kuka ehti jo tuulettaa, kun Elkku pohti sitä Brysselin matkaa? Mä ainakin.
Minä myös. Lähtis jo, ja pysyis siellä. Ei sitä jatkuvaa kitinää jaksa enää sekuntiakaan, Sannikin jää kakkoseksi.Kuka ehti jo tuulettaa, kun Elkku pohti sitä Brysselin matkaa? Mä ainakin.
Okei, kuulin varmaan tuon ykkösen kakkosena tai jotain. Ymmärrettävää toki, ettei sarjassa ole haluttu käyttää teknisesti oikeaa henkilötunnusta, kun sellainen voisi olla jollain käytössä.
Niin, mitään todellista vaaraahan teknisesti oikeastakaan henkilötunnuksesta ei olisi, kun nimitiedot eivät kuitenkaan täsmäisi ja jokainen voi halutessaan oikeanlaisen henkilötunnuksen kuitenkin generoida. Luulen kuitenkin, että henkilötunnusten kanssa on haluttu olla varovaisia, rekisteritunnuksen kun näkee kadulla kävelemällä, henkilötunnusta taas ei. Mielenkiintoista on myös se, että puhelinnumerot ovat usein esillä kännyköiden näytöillä. Joskus vuosia sitten soitin "Aaron" puhelinnumeroon, mutta se tuuttasi vain varattua.Ei sekään mahdotonta olisi sillä Lasse ja Joonatan ajoivat urheiluautolla kun olivat rahoissaan mutta auton rekisteritunnus näkyi.
Katsojasta oli hieman turhauttavaa nähdä ovessa lukonaukaisuklipu (vai miksi sitä kutsutaan), kun Janne ja Heidi jäivät lukkojen taakse. Olisi sen nyt voinut edes jollain eri kuvakulmalla tai muulla yrittää piilottaa.
No niinhän se tosiaan taisi mennä.Jannehan totesi Heidille et eikö Jiri vieläkään ole korjannut ovea. Joten tästä voisi viisaampi päätellä oven olevan rikki siten ettei se lukkoon mennessä aukea siitä klipusta.