Ahaa, nyt
Ahaa, kiitos tästä selvennyksestä. Eli vika onkin ollut minun aseenteessani tätä Jatkoajan Salkkarit-ketjua kohtaan. Kun en ymmärtänyt sitä, että negatiiviseen ja mukahauskaan vittuilevaan sävyyn kirjoitettu kritiikki onkin pohjimmiltaan huumoria, jopa camp-sellaista.
Joo, kiitti vitusti että kerroit mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Lupaan pysyä ruodussa. Ja nimimerkistäsi päätellen olet alkuperäsiä Salkkari-faneja sinäkin, Jasperin (Saku Salinin) nimmari käsivarressa jo vuodesta 1999 alkaen?Kyllä, kutakuinkin juuri noin.
Ei tuo tekstisi tällä kertaa ainakaan huonompaa ollut kuin ne perinteiset finnpanelin katsojalukuja käsitelleet luentosi.
Joo, kiitti vitusti että kerroit mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Lupaan pysyä ruodussa. Ja nimimerkistäsi päätellen olet alkuperäsiä Salkkari-faneja sinäkin, Jasperin (Saku Salinin) nimmari käsivarressa jo vuodesta 1999 alkaen?
Näkökulmasi ja mielipiteesi on noteerattu. Jos näet tarpeelliseksi jatkaa tätä vatvomista, niin vaihda vaikka yksityisviesteihin että tämä ketju voidaan pyhittää olennaiselle. Mun puolesta asia oli tässä.Vuodesta 2000 vasta ja molemmissa käsissä.
En puhu mistään luvista mitään. Musta oli vain erikoista huomata, että joku ottaa pulttia siitä miten ihmiset jauhavat Salkkareiden paskuudesta ja sitten itse vuorostaan jauhaa siitä vuosien ajan. Salkkaritiimin vähättely on selvästi ollut erittäin kova paikka sulle ja se on ihan sallittua.
On kyllä huikeita asukokonaisuuksia nähty tytöllä viimeaikoina.Mitkä saakelin housut tuolla Iidalla oli oikein päällä, katsoin ensin että se oli pukeutunut johonkin työmiehen haalariin mutta ne olivatkin jotkut XL-housut jotka oli vedetty miltei tissien korkeudelle ja tuon lisäksi perse oli suurempi kuin Ullalla.
Ei oo tainnu nuo panttivankihomot päästä vessaan koko kaappauksen aikana. Seurapiirirakosta puhutaan, mutta noinkohan sekään enää riittää tuossa tilanteessa.. eikös ne ole ollut tuolla pehmustetussa kopperossa jo vaikka kuinka pitkään?
Tämä ei nähdäkseni ole mahdollista.Eiköhän tämä mene niin, että Sergei pakenee lataamosta ja pelastaa poitsut.
Sinne vaan Marianna huoneeseen kahleisiin kans. Siellähä ne jätkät kuitenkin on kun Marianna oli "nukahtanu yöksi sohvalle" ja ovessaki oli se lukko silloin jossakin Hardy boys nuuskivat-jaksossa. Sopivasti tuli tämä vaihto-opiskeluki Heidille niin voidaan puoli vuotta pitkittää juonta helposti eikä kukaan kaipaile perään.Nyt saisi Heidi näyttää oikein kunnolla raivoisan puolensa, sitä olen odottanut. Tosin eiköhän hän päädy poikien kanssa vangiksi.
Sopivasti tuli tämä vaihto-opiskeluki Heidille niin voidaan puoli vuotta pitkittää juonta helposti eikä kukaan kaipaile perään.