On toi Banerjee vaan niin onneton näyttelijä. En tiedä mikä on mutta tuntuu kokoajan enemmän ja enemmän ärsyttävän kyseinen naama. Tahdon JasminKatariinan takaisin!
Iidan olisi voinut jättää kellariin vangiksi tai antaa palaa kämpän mukana.. rasittava teiniangst hahmo!
Banerjeehen tottumiseen menee varmasti kauan aikaa. Jotenkin tuntuu että Katariinasta on yritetty jotenkin "räväkämpi" näin muutoksen aikana. Välillä tuntuu että ei Katariina ihan noin olisi puhunut. Ehkä tuohon tottuu. Ainakin se silmän isku Jirille että pysy hereillä oli ihan hyvä yksityiskohta.
Mielestäni Ismon ja Helunan pöytäepisodi oli hienosti hoidettu. Aluksi kauhea metakka josta tuli semmonen fiilis että hohhoijaa, nyt ne jo sitten ottaa tosta ja ihan liian isostikin yhteen. Ismon ylidramatisoinnit muistelussa ja kaikki. Mutta sitten se Helunan kommentti Sepon muistamisesta ja Ismon rauhoittuminen, se jotenkin toimi, ainakin minulle. Eli se iso seuraava riita tulee ehkä sitten joskus isommista asioista, toivottavasti niistä pestyistä rahoista. Tosin eihän niihin enää palata.
Ja koska Nikkinen on Karin ohella kaikkien aikojen lempihahmoja, pyörii mielessä nyt spekulaatiot siitä miten Aki takaisin kirjoitetaan. Vaihtoehtojahan on nyt parikin, Camillan sisko (tai sitten itse Camilla), tai vaikka sitten se Iidan faija.
Harmittaa suunnattomasti että tuo paluu paljastettiin, olisi ollut aivan mahtava kevään viimisenä kohtauksena kun olisi tullut siinä.
Eiköhän Katariina jossain vaiheessa joudu isoihin ongelmiin tuon klinikan kanssa, pelkästään sen takia että Jiri ne kamerat mainitsi, ja jaksonkin nimi oli jotain Katariina verikoistuu tai vastaavaa. Itse toivoin sieltä jotain sekopäänistihiv-tapausta joka tulisi veristen piikkien kanssa kiristämään aineita, mutta ei. Toivottavasti tuosta kuitenkin jotain saadaan irti.
Iidan aivoitukset ovat todella sekavia. Jannen vika kaikki, ehkä se sitten oli teiniaikoina tommosta.
Sergei - Peppi/ilona kuvio on jotenkin aivan väsynyttä. Peppi pitkäksi aikaa ulos sarjasta, samoin Sergei. Tosin näitten mystisten Viron kontakien kautta se Nikkinen saattaa ilmestyä.