Jännä, että osa porukkaa on sitä mieltä, että nyt on todella tylsät meiningit salkkareissa. Mun mielestä päinvastoin. Yhessä vaiheessa katsoin jaksot viikonloppuisin digiboksilta, kun eivät niin koukuttaneet.
Nyt, kun Ismolle on selvinnyt Liisan kohtalo, niin on alkanut taas enemmän kiinnostamaan. Tämä kiinnostaa ihan tosissaan. Eiköhän Liisa ja Ismo palaa yhteen, eri juttu siten että miten ja milloin.
Hupia aiheuttaa Tale. Nämä hipsterikuteet on kyllä todella koomiset. Muutenkin hassua, että on täysin Jannen vietävissä. Ihan jees, että komiikkaa riittää tältä osin. Talen kannalta jo toivoisi, että onnistuisi nyt sen Sannin kanssa. On meinaan todella kuuma pakkaus... Olisihan se onni (heh) ihan suotavaa Talellekin välillä.
Sen sijaan tämä Katariina-Jiri-Heidi kuvio ei nappaa yhtään. Tuo on jo niin nähty homma. Ainoa lisämauste tässä on Marianna, joka vissiin jonkin asteen sekopää on.
Keväältä eniten odotan itse kuninkaan, Karin paluuta. Mies on mun kirjoissa ehkä paras hahmo salkkareissa koskaan Nikkisen ohella. Täälläkin tullut pari kertaa mainittua, että olisi hienoa saada Kari takaisin. Keväällähän se tapahtuu, kun asiasta tiedottivat aikoinaan.