Pakko kyllä kompata täysin 100% teholla. Nyt kun näitä kesäuusintoja on tullut vähän katseltua, niin tuo Palinin näyttely näissä jaksoissa aiheuttaa kyllä uskomatonta myötähäpeää. Onhan sarjassa toki paskoja näyttelijöitä ollut läpi sen historian, mutta Saija Palin on aivan varmasti koko sarjan kaikkien aikojen huonoin "näyttelijä". Ei siis minkäänlaista osaamista, vaikka eihän kyseinen mimmi mikään näyttelijä olekaan. Mutta silti uskomatonta, että mitään kehitystä ei naisen näyttelyssä koskaan tapahtunut.
Totta. Jarkko, alias Zäk Zärdään, on kyllä kaikkine maneereineen ja hienoine kukkapaitoinen kyllä hauska kaveri. Kaiken lisäksi hahmon eleet ja käytös on jotenkin huvittavaa, joten ihan huvittuneenahan tuota seuraa. Tosin Jarkonkin huippuhetket tulevat sitten Kentaurin räjähdyksen jälkeen, kun kaverin naamasta palaa puolet ja miehestä tulee Pihlajakadun oma Harvey Dent.Jarkko on muuten kohtuullisen koominen hahmo kaiken kaikkiaan. Näkisin hänet mielellään joskus uusissakin jaksoissa.
Uimari-Niko tosiaan unohtui, siinä oli kyllä jäätävän huono kaveri myöskin. Ja ei sillä Venlallakaan aina kovin vahvasti mennyt, ja aivan varmasti se hahmon dumppaaminen johtui tuosta paskasta näyttelemisestä. Venlahan lähti sarjasta erittäin nopealla aikataululla, ja koko hahmon olemassaoloa ei olla juurikaan edes käsitelty. Liisa on tainnut pari kertaa sanoa "soittavansa Venlalle", mutta muuten on ollut aika hiljaista. Yleensähän vanhojakin hahmoja mainitaan aina välillä, mutta Venlaa ei kyllä oikeastaan ikinä.Tähän pitää aina tarjota Nikon uimariversiota ja Venlaa, eli Liisan tytärtä. Molemmat myös umpiskeidaa. Venlan kohdalla koko hahmo varmaan dumpattiin tämän takia.
Koverosta tulee ensimmäisenä tosiaan mieleen ne tahattoman koomiset "Voi kulta" ja "Voi Liisa" määkimiset, jotka kuulostavat äärimmäisen huvittavilta.Ei pidä unohtaa sitäkään, että onhan Koverokin paikoin naurettavan huono. Ehdottomina kohokohtina nuo ns. tunteikkaat itkukohtaukset, jotka ovat jotain aivan uskomatonta huumoria piipityksineen ja muina ääntelyineen.
Nokitan Otto Kaukovaaralla. En edes tiedä "näyttelijän" nimeä, mutta olihan tuo talttahammas nyt ihan hanurista.Tähän pitää aina tarjota Nikon uimariversiota ja Venlaa, eli Liisan tytärtä. Molemmat myös umpiskeidaa.
Tähän topickiin pitäisi laittaa joka päivä "päivän Kari". Seppo tivasi syytä Karin kaljoitteluun keskellä päivää, Hellu virkkoi Karilla olevan sydänsuruja, johon Kari tokaisi jotain tyyliin "kyllä vähemmästäkin sydän särkyy, kun ei saa kaljaakaan juoda rauhassa". Aivan huikea, kaikkien aikojen top5-hahmo!
Kyllähän tuo varmasti joissain määrin onkin totta. Pitää kuitenkin muistaa, että sarjan tuotantokustannukset pidetään erittäin alhaisina ja jaksoja kuvataan yhden päivän aikana käsittääkseni jotain kolme-neljä kappaletta. Enkä myöskään yhtään ihmettelisi sitä, että sarjasta oikeasti tehtäisiin tahallaan tuollaista "tahatonta" komiikkaa, sillä faktahan on se että ei Salkkareita voi pitää minkäänlaisena vakavana sarjana. Sarja on jo vuosia ollut suurelta osin pelkkää huumoria, jossa on välillä näitä vakavia elementtejä, kuten esim. Sepon alkoholismi ja Ismon erinäiset ongelmat (jotka nekin ovat kyllä olleet vähän huumoria).Oletteko tulleet koskaan ajatelleeksi sitä, että Salatut elämät hankkisi tahallaan niin huonoja näyttelijöitä ja ohjaajia? Mitä jos Salkkarit onkin oikeasti parodinen komediasarja draamalla höystettynä? Vaikka ihmiset paheksuvat näitä pääosin umpisurkeita näyttelijöitä, niin ehkä tämä on sarjan suola.
Pitää kuitenkin muistaa, että sarjan tuotantokustannukset pidetään erittäin alhaisina ja jaksoja kuvataan yhden päivän aikana käsittääkseni jotain kolme-neljä kappaletta.
Hmm, no voi kyllä olla että puhuin nyt sitten potaskaa. Jotenkin olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että yhden päivän aikana kuvattaisiin useampikin jakso, mutta voin kyllä olla väärässäkin.Ei kai nyt sentään viime keväänä reilussa kuukaudessa koko syyskautta kuvattu purkkiin?
Jep, tämän kyllä huomaa jo ihan siitä kun katselee vähän tarkemmalla silmällä näitä kohtauksia. Monesti huomaa kaikkia pikku mokia tai muita vastaavia, mutta ne jätetään sitten siihen.Se on kuitenkin totta, että kohtauksia ei hirveästi uusita.
Hmm, no voi kyllä olla että puhuin nyt sitten potaskaa. Jotenkin olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että yhden päivän aikana kuvattaisiin useampikin jakso, mutta voin kyllä olla väärässäkin.
Itse muistan lukeneeni jostain MTV3:n jutusta, että yhtenä päivänä he kuvaavat klippejä moneen eri jaksoon. Lisäksi pitää ottaa huomioon alaikäisten työajat ym...
Ohjaaja siis itse kertoi.
Itse muistan lukeneeni jostain MTV3:n jutusta, että yhtenä päivänä he kuvaavat klippejä moneen eri jaksoon. Lisäksi pitää ottaa huomioon alaikäisten työajat ym...
Ohjaaja siis itse kertoi.
Enemmän ihmetytti että Heli vaihtoi Tarun tuohon! Ja tuo muka taiteilija? Ne taulutki oli paskoja.Nyt kun on tullut haukuttua näitä Salkkareiden näyttelijöitä ja hahmoja muutenkin, niin pakko kyllä nostaa esille myös tämä Panun ex-vaimo Iiris. Aivan uskomattoman kuiva ja kauhea hahmo, jonka kähisevä viskiääni saa lähes päänsäryn aikaan. Mistä hitosta näitä oikeasti kaivetaan?
Plussaa toki siitä, että tämän hahmon avulla Panu sai näitä lieviä raivokohtauksia, joissa avauduttiin "valehtelevalle lepakolle".
Panun ex-vaimo Iiris.
Joku hardcore-fani voisi nyt kaivaa kirjahyllystään mestariteoksen "Teinistä tähdeksi – Kuinka Sarasta tuli Peppi". Kyseisessä kirjassa käsiteltiin jonkun verran juuri näitä kuvausaikatauluja ja muita tuotannollisia asioita.
Kari on ollut uusinnoissa aivan tulessa; uskomaton sekoitus suoraa, rehellistä äijäilyä ja semi-ämmämäistä tekopyhyyttä.
Suomalainen mies isolla ämmällä - toivottavasti palaa vielä joskus takaisin sarjaan.
Kari on ollut uusinnoissa aivan tulessa; uskomaton sekoitus suoraa, rehellistä äijäilyä ja semi-ämmämäistä tekopyhyyttä.
Mä taas nokitan yhdellä lakimiehellä. Nimestä ei hajuakaan, mutta hoiti sarjassa aikoinaan jotain avioeroa.Nokitan Otto Kaukovaaralla.
Mä taas nokitan yhdellä lakimiehellä. Nimestä ei hajuakaan, mutta hoiti sarjassa aikoinaan jotain avioeroa.