Jotain tälläistä varmaan tapahtuu tai sitten Paula sekoaa muuten vain. Puistossahan kun se mummo ihasteli Maijaa Paula höpisi jotain siitä miten suloinen Annika on. Kun mummo sitten sanoi "Hei, hei Annika" Paula totesi että se on kyllä Maija.Wrighter kirjoitti:Paula luultavasti kidnappaa tuon Maijan ja väittää että se on Annika. Tai jotain vastaavaa tapahtuu. Kenties jo vartin kuluttua. Ja Ismo perkele se sormus takaisin Sepolle ja sassiin!
FlamesFan kirjoitti:Kenellekkään muulle tullut mieleen, että tämä Ullan "Ulostaminen" voisi hyvin tapahtua jaksossa, jossa jäädään kesä tauolle? Näissähän aina tapahtuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Esim. Rikun kolari.
tuuski kirjoitti:Roomeohan sen vitossarjalaisen tosiaan vei. Lassen reaktio
Riku mälläsi sen päissään jo aikoja sitten.Cactus kirjoitti:Mulla on joku muistikuva kun Riku mälläsi Lassen auton että olisi ollut Katrin kanssa matkalla jonnekin mökille vkonlopun viettoon tjms. Oli siis kännissä kun Katri heitti hänelle avaimet, eikä voinut tunnustaa juoneensa vaan lähti ajamaan.
Milloin Romeo sen auton oikein on varastanut, mulla ei ole tästä mitään muistikuvia??
-Cactus-
Cactus kirjoitti:Milloin Romeo sen auton oikein on varastanut, mulla ei ole tästä mitään muistikuvia??
Olipa tämäkin tyyppi tosiaa sarjassa joskus. Onneksi hänestä ja äidistään (vai oliko se nyt sitten mummo) päästiin jo eroon. Turhia ilmestyksiä olivat molemmat.purkki_paa kirjoitti:Tanelin
Nebula kirjoitti:Perhana noista Aution (?) sisaruksista se fiksumpi ja paremman näköisempi on kyllä melko kissa! Juuliakos se nyt oli se lääkäriksi opiskeleva. Kiva perse ei voi muuta sanoo ja nassu on kyllä kanssa meikään kolahtava.
Speedye kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa Tuomon silmukka kiristyä.. En kyllä tajua mitä se näkee tuossa teinix-Emmassa. Tepsukat ilmeisesti kiinnostavat poliisimiestä.
Speedye kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa Tuomon silmukka kiristyä.. En kyllä tajua mitä se näkee tuossa teinix-Emmassa. Tepsukat ilmeisesti kiinnostavat poliisimiestä. Erikoista on se, ettei Amin ja Nooran välillä ole tapahtunut vielä mitään. Muutenkin tuo Amin elämä aika HMV-kamaa.
Nebula kirjoitti:Perhana noista Aution (?) sisaruksista se fiksumpi ja paremman näköisempi on kyllä melko kissa! Juuliakos se nyt oli se lääkäriksi opiskeleva. Kiva perse ei voi muuta sanoo ja nassu on kyllä kanssa meikään kolahtava.
Amazoneilla tarkoitetaan varmaankin kulmakarvoja..jiihoo kirjoitti:Olen alusta asti hehkuttanut kyseistä tyttöä, mutta sen verran on on kysyttävä, että mitkä Amazonit?
Miksu00 kirjoitti:Amazoneilla tarkoitetaan varmaankin kulmakarvoja..
Ellei se sitten todellakin ole jo sarjassa. =) Aika kahden vaiheilla olen kyllä. Toisaalta olisi aika siistiä, jos Lehtilä vetäisi kaksoisroolia. Kamerakulma vaihtuisi aina ovelasti kuvaamaan toista veljestä vuoron perään. Joissain kohtauksissa voisi näkyä esim. Eeron hulppea letti takaapäin, mutta sijaisnäyttelijän päässä ja Aaro paasaa etualalla.vilperi kirjoitti:Jennin olisi järkevämpää lopettaa nuo Aaron etsimiset ja hyvin pikaisesti. Sillä tuosta ei tule seurauksena kuin haittaa, mutta toisaalta Aaron tuleminen back to sarja piristäisi tätä vietävästi.
Ted Raikas kirjoitti:Vai onkohan digitaalinen tekniikka Suomessa jo niin kehittynyttä, että voitaisiin taitavasti editoida sama näyttelijä näkymään samassa kohtauksessa.