TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 983 810
  • 24 844

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkiolainen kirjoitti:
Muistan lukeneeni Ullan näyttelijän Maija-Liisa Peuhun (?) haastettelun viime syksynä, jossa hän kertoi itkeneensä viimeisen näyttelemänsä jakson jälkeen, koska "Ullan lähtö oli niin kaunis". Kuolonkolari ei siis vaikuta tuossa valossa oikein todennäköiseltä.

Ulla kuolee joko alttarille tai Sepon alle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maija-Liisa Peuhusta sen verran, että vaikka monet on häntä inhonnut roolissaan Ullana ja monessa mielessä aika rasittavana ihmistyyppinä esiintyy, niin kyseinen nainen on oikeasti kuulemma erittäinkin mukava. Hän on erään hyvän kaverini kaverin äiti ja tämä kaverini sanoi Peuhun hössöttävän kotonaan kuin Ulla konsanaan ja tarjoavan leivonnaisista lähtien kaikkia herkkuja ja on todella sosiaalinen ihminen muutenkin.

Sääli tosiaan Ullan katoaminen sarjassa, omanlaisensa hullu tapaus, joka aiheuttanut monia aika legendaarisia juttujakin, mutta aika aikansa kutakin. Plussapallo on aika tavalla köyhän naisen Ulla, en usko, että samaan pystyy ikinä.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Kenellekkään muulle tullut mieleen, että tämä Ullan "Ulostaminen" voisi hyvin tapahtua jaksossa, jossa jäädään kesä tauolle? Näissähän aina tapahtuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Esim. Rikun kolari.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Wrighter kirjoitti:
Paula luultavasti kidnappaa tuon Maijan ja väittää että se on Annika. Tai jotain vastaavaa tapahtuu. Kenties jo vartin kuluttua. Ja Ismo perkele se sormus takaisin Sepolle ja sassiin!
Jotain tälläistä varmaan tapahtuu tai sitten Paula sekoaa muuten vain. Puistossahan kun se mummo ihasteli Maijaa Paula höpisi jotain siitä miten suloinen Annika on. Kun mummo sitten sanoi "Hei, hei Annika" Paula totesi että se on kyllä Maija.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
FlamesFan kirjoitti:
Kenellekkään muulle tullut mieleen, että tämä Ullan "Ulostaminen" voisi hyvin tapahtua jaksossa, jossa jäädään kesä tauolle? Näissähän aina tapahtuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Esim. Rikun kolari.

Apu-lehdessä mainittiin Peuhun haastattelussa muistaakseni että Ulla fanit saavat nähdä suosikkihahmonsa sarjassa vielä ensi syksynäkin, ennen suunniteltua poistumista. Eli ei kesätauolle siirryttäessä mitään tapahdu. "Kauniista lähdöstä" tuskin on kyse jos Ulla makaa seuraavat puoli vuotta sairaalan pedillä.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
tuuski kirjoitti:
Roomeohan sen vitossarjalaisen tosiaan vei. Lassen reaktio

EI HELVETTI!!! :D

Mun auto on BMW. Vitossarjaa! Kyllä nyt tyhmempikin varas osaa poimia pellosta ne mansikat.

Onko Bayerische Motoren Werke valmiina, mainosta pukkaa..
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mulla on joku muistikuva kun Riku mälläsi Lassen auton että olisi ollut Katrin kanssa matkalla jonnekin mökille vkonlopun viettoon tjms. Oli siis kännissä kun Katri heitti hänelle avaimet, eikä voinut tunnustaa juoneensa vaan lähti ajamaan.


Milloin Romeo sen auton oikein on varastanut, mulla ei ole tästä mitään muistikuvia??


-Cactus-
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Cactus kirjoitti:
Mulla on joku muistikuva kun Riku mälläsi Lassen auton että olisi ollut Katrin kanssa matkalla jonnekin mökille vkonlopun viettoon tjms. Oli siis kännissä kun Katri heitti hänelle avaimet, eikä voinut tunnustaa juoneensa vaan lähti ajamaan.


Milloin Romeo sen auton oikein on varastanut, mulla ei ole tästä mitään muistikuvia??


-Cactus-
Riku mälläsi sen päissään jo aikoja sitten.

Kasper ja Annika pöllivät vara-avaimet ja unohtivat ne autolle kun hakivat Lassen takavarikoimat Annikan piirustukset ja piirtämistarvikkeet. Ja hups, joku vei auton. Ja tämä tapahtui viime keväänä. En muista oliko Romeo?
 

purkki_paa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cactus kirjoitti:
Milloin Romeo sen auton oikein on varastanut, mulla ei ole tästä mitään muistikuvia??

Aivan Mannen salkkari uran alkuaikana...siis silloin, kun Tanelin kanssa siellä pihamökissä asustelivat Katrin Kanssa ja Manne oli se outo hiihtäjä, huumekauppias ja pikkunilkki.

Muistaakseni Annika ja Kasper jotakin Annikan muotiluomuksia tavoittelivat, kun Annikan huonon koulumenestyksen takia Lasu ne takavarikoi ja sanoi "sitten kun koulu sujuu, saat nää uudestaan takasin". Sitten Annika ja Kasper menivät Lasun Bemariin auton vara-avaimilla ja juuri kun olivat saamassa piirrustuksia, niin Lasu tuli himaan ja kaksikko juoksi karkuun unohtaen Bemarin katolle avaimet.

Sitten kun Annika meni hakemaan uudestaan piirrustuksia Lasun lähdettyä näköpiiristä, niin Kasperin kanssa huomasivatkin, että Bemari on poissa. Ja auton avaimet otti katolta Manne siis ja varasti kyseisen auton.

EDIT: -Mercury- oli nopeampi...ja kyllä, kyseessä oli juuri Manne, ketä sen auton vei.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
purkki_paa kirjoitti:
Olipa tämäkin tyyppi tosiaa sarjassa joskus. Onneksi hänestä ja äidistään (vai oliko se nyt sitten mummo) päästiin jo eroon. Turhia ilmestyksiä olivat molemmat.

Jaahas, mitä meillä tänään on luvassa. Ilmeisesti ainakin Tumea jonkin verran ja hyvä niin, koska eilinen jakso oli lievä pettymys.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas jotenkin vaisu jakso. Ensi jakson voikin sitten olla jo paljon mielenkiintoisempi. Miksi Ulla oli niin vaisu kun Seppo kertoi matkasta?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Alkaa pikkuhiljaa Tuomon silmukka kiristyä.. En kyllä tajua mitä se näkee tuossa teinix-Emmassa. Tepsukat ilmeisesti kiinnostavat poliisimiestä. Erikoista on se, ettei Amin ja Nooran välillä ole tapahtunut vielä mitään. Muutenkin tuo Amin elämä aika HMV-kamaa.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ullalla on yrjö mielessä. "Oonko mä ikinä tanssinu näin paljon" voi hanipöö, oonko mä ikinä nauranu näin paljon:D
Saattaa muuten olla, että on Vainion flikka ongelmissa kohta etsiessään Eeroa.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Perhana noista Aution (?) sisaruksista se fiksumpi ja paremman näköisempi on kyllä melko kissa! Juuliakos se nyt oli se lääkäriksi opiskeleva. Kiva perse ei voi muuta sanoo ja nassu on kyllä kanssa meikään kolahtava.
 

Kiileri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nebula kirjoitti:
Perhana noista Aution (?) sisaruksista se fiksumpi ja paremman näköisempi on kyllä melko kissa! Juuliakos se nyt oli se lääkäriksi opiskeleva. Kiva perse ei voi muuta sanoo ja nassu on kyllä kanssa meikään kolahtava.

Mä oon kans katellu samaa sen ajan ku tyttöä ruudussa on nähny. Kyllä tää nuorempi painos on ihan omassa kastissaan. Bööna mun miäleen!
 

J.Petke

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa Tuomon silmukka kiristyä.. En kyllä tajua mitä se näkee tuossa teinix-Emmassa. Tepsukat ilmeisesti kiinnostavat poliisimiestä.

Niin kun Tuomolla odottaa kotona aina kuitenkin se priimatavara.

Onkos kenelläkään havaintoa koska tämä sarja jää tauolle?

Juuliassa on ihan ainesta mutta yksi asia mikä häiritsee on ne amatsonit siinä silmien yläpuolella.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Speedye kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa Tuomon silmukka kiristyä.. En kyllä tajua mitä se näkee tuossa teinix-Emmassa. Tepsukat ilmeisesti kiinnostavat poliisimiestä. Erikoista on se, ettei Amin ja Nooran välillä ole tapahtunut vielä mitään. Muutenkin tuo Amin elämä aika HMV-kamaa.


Öööö olisikohan nyt vaikka se, että Emma on nuorempi ja aikasta paljon nätimpi. Tosin itsehän Tuomo on Sallurinsa vienyt alttarille ja sitä rataa...

Mitä tulee Amiin ja Nooraan niin eipäs hätillä... Hitaasti hitaasti, tyynessä vedessä ne isot kalat kutevat...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joo, kyllä tämä lääkäri-Autio on yksi sarjan kaikkien aikojen kauneimmista typyistä kieltämättä.

Mutta jotenkin minulla sellainen aavistuksen tynkänen, että tuo Sepon ja Maaritin järkkäilemä risteily lienee jollakin tavalla syynä Ullan poislähtöön sarjasta. Uppoaa mereen tms?

Jennin olisi järkevämpää lopettaa nuo Aaron etsimiset ja hyvin pikaisesti. Sillä tuosta ei tule seurauksena kuin haittaa, mutta toisaalta Aaron tuleminen back to sarja piristäisi tätä vietävästi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vilperi kirjoitti:
Jennin olisi järkevämpää lopettaa nuo Aaron etsimiset ja hyvin pikaisesti. Sillä tuosta ei tule seurauksena kuin haittaa, mutta toisaalta Aaron tuleminen back to sarja piristäisi tätä vietävästi.
Ellei se sitten todellakin ole jo sarjassa. =) Aika kahden vaiheilla olen kyllä. Toisaalta olisi aika siistiä, jos Lehtilä vetäisi kaksoisroolia. Kamerakulma vaihtuisi aina ovelasti kuvaamaan toista veljestä vuoron perään. Joissain kohtauksissa voisi näkyä esim. Eeron hulppea letti takaapäin, mutta sijaisnäyttelijän päässä ja Aaro paasaa etualalla.

Vai onkohan digitaalinen tekniikka Suomessa jo niin kehittynyttä, että voitaisiin taitavasti editoida sama näyttelijä näkymään samassa kohtauksessa.

Aaron ja Eeron eeppinen kaksintaisto sillalla voisi olla esim. aika hieno tapahtuma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös