Unohdit listasta nimimerkin, joka kävi ilmoittamassa ettei seuraa sarjaa, koska se on huono. Seuraa silti jostain ihmeen syystä tätä ketjua.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, molempia (Salkkareita ja JA:n ketjuja) seurataan viihteen takia, ja ainakin mun mielestä tämä ketju on useinkin helvetisti parempaa viihdettä kuin salkkarit. Sama koskee vielä kirkkaammin vuosittaisia BB-ketjuja, ainakin kaksi kautta on tainnut olla sellaisia, etten ole mainoksia lukuunottamatta sekuntiakaan nähnyt itse sarjaa. Siitä huolimatta on ihan hauska käydä silloin tällöin seurailemassa kenen suihkukuville flintstone tällä kertaa tumputtaa ja muiden hajoilua siihen.
Itse sarjasta sen verran, että tietääkö joku ollaanko noita vanhoja salkkareita julkaisemassa tuon 40-setin ohella enemmänkin? Poikkeuksellista kyllä, tässä tapauksessa aika ei ollut kullannut muistoja; nuo alun jaksot olivat edelleen varsin hyvää ja hauskaa tv-hömppää. Varsinkin näyttelyn ja käsikirjoituksen taso oli aivan uskomattoman paljon nykyistä edellä. Kyllä nuo tuli noin kuukaudessa läpi katsottua, ja lisääkin olisi voinut.
Yritinkin tässä joku päivä muistella, että koska oma vähänkin vakituisempi seuraaminen olisi loppunut. Sievisten tulon muistan, ja ehkä Annikan kuolemakin tuli seurattua vielä suht. tiiviisti. Osaako joku heittää, mille kalenterivuodelle noi osuu?