Bellan G-kupin kokoiset pitimet olisivat ehkä olleet Sievisen rouvalle hiukan liian isot. Paulan varustus kun lienee enemmän aakkosten alkupäästä. Mutta hienosti Lasse kuitenkin yritti parisuhdettaan parantaa, pientä hapuilua lukuunottamtta.Lassen touhu oli kuin Mr. Beanilla konsanaan. Olin itse ihan varma, että Paula on sovittamassa niitä rintsikoita, mutta Tissibellahan siellä tietysti.
En ois uskonu että keksivät edes tuollaista. Jimi on
Missä muuten katariina käy esim ulostamassa?
Laittaa Angus Ihmemiehen vaikutteisesti salaviestin mandariinimusteella, jonka saa näkyviin hieromalla kirjettä persikalla?Mitä helvettiä Nikke aikoo sillä mandariinilla(?) tehdä?
Mitä helvettiä Nikke aikoo sillä mandariinilla(?) tehdä?
Onhan se tosiaan todennäköisempää, että mandariinimehuteksti löytyy kirjeestä, kuin se, että Sherlock Vainio muistaa ottaa kännykkänsä mukaan, josta tarpeen tullen olisi ollut aika tavalla apua.
Eilisessä jaksossa Polveri mainitsi, että Nikon puhelin löytyi sairaalalta. Käsittämätöntä kädetystä pikku etsivältä.Eiköhän Miika napannut kännykän silloin kun Niko oli vintti pimeänä.
Nyt sitten näkymätöntä mustetta kehiin ja etäisesti Ihmemiehen tunnaria muistuttava teostovapaa pätkä soimaan. On tämä huikeaa.
Eilisessä jaksossa Polveri mainitsi, että Nikon puhelin löytyi sairaalalta.
Joo, tossa täytyi olla jo jotain itseironiaa käsikirjoittajilta mukana.Katariinalta hyvä vitsi "on tässä kaupungissa varmaan muitakin poliiseja kuin Antti". Tai onhan se voittopotti kaveri tietysti.
Saattaa olla. Minulle tuli mieleen että Jiri saattaa poistua sarjasta jos/kun Joonatan tekee paluun. Jirinhän piti lähteä alunperin, mutta Roinatan vei matkakassan. Siihen malliin jutteli lopputekstien aikaan että tällaista ajattelin.Jäi nyt sellainen vaikutelma, että Jiri tulee olemaan se henkilö joka lopulta saa selville Miikan syyllisyyden. Ei varmaan sulata sitä, että Niko olisi valehdellut hänelle päin naamaa. Olkoonkin, että noissa lopun "tiisereissä" vaikutti aika maansa myyneeltä. Onhan tuo Jirikin ollut välillä sellainen salapoliisi.
Sama tuli mieleen kummankin istuessa sohvalla.Jollain tapaa muuten tuo Veeran näyttelijä sopii harvinaisen hyvin Pepin äidiksi. Olen huomaavinani jotain samaa näköä ja maneereita.
Saattaa olla. Minulle tuli mieleen että Jiri saattaa poistua sarjasta jos/kun Joonatan tekee paluun. Jirinhän piti lähteä alunperin, mutta Roinatan vei matkakassan. Siihen malliin jutteli lopputekstien aikaan että tällaista ajattelin.
Joo, tossa täytyi olla jo jotain itseironiaa käsikirjoittajilta mukana.
Jollain tapaa muuten tuo Veeran näyttelijä sopii harvinaisen hyvin Pepin äidiksi. Olen huomaavinani jotain samaa näköä ja maneereita.