TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 934 930
  • 24 809

Isaa

Jäsen
Älkäämme sulkeko Peppiä pois vaihtoehdoista.
Katariinat on just tollasii..

Kukakohan se näistä kolmesta on? Kertoimetkin menevät aikalailla tasan.
Kyllä Pepin ja Antinkin voi varsin hyvin sulkea pois vaihtoehdoista tässä jännittävääkin jännittävimmässä mysteerissä.

Peppi oli tosiaan Heidin ja Topiaksen kanssa matkalla Lapinjärven koulutuskeskukseen samaan aikaan, kun Katariina sai uhkauksia mökillä. Antti taas kävi uhkailemassa sitä erästä narkkaria, mikä olisi ollut täysin järjetöntä ja turhaa, jos Antti olisi syyllinen Katariinan uhkailemisiin.

Katariinahan hermoili ja oli sekaisin Sara-tapauksen johdosta ties kuinka pitkään. Lisäksi tämä lääkäri oli pariinkiin otteeseen koukussa lääkkeisiin ja kuvitteli kaupungilla kävellessään jonkun seuraavan häntä.

Selvä juttu!
 

Ralph

Jäsen
Entäpä se läppäri? Katariina oli läppärillä, sulki kannen ja lähti ulos. Niko ja Peppi käväisivät siinä läppärillä, sitten tuli Antti sisään, teki jotain ja lähti lukitsematta ovea. Kun Katariina palasi kotiin, läppärin kansi oli auki ja siinä näytönsäästäjällä viesti. Ei voi millään Katariina olla tähän syyllinen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Entäpä se läppäri? Katariina oli läppärillä, sulki kannen ja lähti ulos. Niko ja Peppi käväisivät siinä läppärillä, sitten tuli Antti sisään, teki jotain ja lähti lukitsematta ovea. Kun Katariina palasi kotiin, läppärin kansi oli auki ja siinä näytönsäästäjällä viesti. Ei voi millään Katariina olla tähän syyllinen.

Tottakai voi olla itse syyllinen. Samanlailla kuin siihen saunan oveen kirjoitettuun viestiin Katariina voi olla itse syyllinen. Kirjoittanut ensin nuo tekstit ja sitten uponnut muutamaksi minuutiksi muihin askareisiin kunnes on nähnyt tekstit ja pelästynyt. Sama juttu myös sen röntgenkuvan kanssa.

Todettakoon kuitenkin että itse en usko Katariinan syyllisyyteen vaikka hän on kyllä totaalisessa hajoamispisteessä. Omat rahani löisin sille että Sara on elossa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katariina se noita juttuja kirjoittelee. Silloin, kun se huppupäinen hahmo vei kirjeen Vainioiden eteisen peilin reunalle, Anttihan kertoi kuullensa oven avauksen sinä aikana kun Katariina oli poistunut makuuhuoneesta.

Katariinalla on sivupersoonahäiriö.(wikipedia.org)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli tuossa tämä illan jaksoa katsoessa mieleen, että voisiko Katariinan stalker ollakkin Niko?
Muistaakseni Katariina näki niitä viestejä siellä mökillä ja soitti sitten Nikolle, joka oli siellä sivarikeskuksessa ja lähti sieltä ajelemaan sen hepun autolla möksälle. Eli ei Niko olisi siinä välissä mitenkään ehtinyt mitään uhkailuviestejä laittamaan.

Kyllä se tosiaan Katariinalla todellisuudenkuva heittää ja joku tuollainen persoonahäiriö lienee kyseessä. Nyt alkaa olemaan näköjään kunnon kilarikunnossa, pisti jo Peppi-possua seinälle.
 

Nick Neim

Jäsen
Tottakai voi olla itse syyllinen. Samanlailla kuin siihen saunan oveen kirjoitettuun viestiin Katariina voi olla itse syyllinen. Kirjoittanut ensin nuo tekstit ja sitten uponnut muutamaksi minuutiksi muihin askareisiin kunnes on nähnyt tekstit ja pelästynyt.

Kirjoittanut itse joo, mutta miten se läppärin kansi oli auennut yhtäkkiä hänen käydessä saunassa? Ja jos se jäi auki ja hän kirjoitti ne itse, miten kukaan muu ei huomannut tekstinpätkää? Vai olisiko ajoitus näytönsäästäjällekin ollut niin täydellinen?

Mä en itsekkään usko tohon Katariinan sekoamiseen, veikkaan Polvijärven suvun olleen asialla. Jompi kumpi, tai jopa kumpikin. Tai mikäs sen hienompaa kuin Saran ja Pepin yhteistyö, "S.P". Tosin mitenkään eivät nämä kaksi tainneet tuntea toisiaan..?

Edit. Tosiaan siitä piti vielä mainita, ihme ettei Helena ole kertonut Segelle että isä-Igor onkin elossa. Tosin, kukapa haluaisikaan kuulla faijansa vielä elävän..
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kirjoittanut itse joo, mutta miten se läppärin kansi oli auennut yhtäkkiä hänen käydessä saunassa? Ja jos se jäi auki ja hän kirjoitti ne itse, miten kukaan muu ei huomannut tekstinpätkää? Vai olisiko ajoitus näytönsäästäjällekin ollut niin täydellinen?

En nyt tarkkaan miten tuo kohtaus meni, mutta muistelisin että Katariina kaivoi jotain jääkaapista, suki hiuksuaan ja sen jälkeen huomasi läppärin olevan auki / avasi muuten vain koneen. Eli hän itse kirjoitti viestin vasta saunasta tultuaan. Tämä teoria ei pidä tietysti sitten paikkaansa jos Katariina marssi suoraa koneelle ovesta sisään tultuaan.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tämän päivän jakson kuvaus liittyy asiaan, joten jos haluatte pysyä jännityksessä, älkää lukeko TV:n ohjelmatietoja.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Stalkkeri on Seppo Paalasmaa, talonmies jumalan armosta. Toiminut myös kauppiaana. Asuu Venäjän mafiapomon, Helenan, kanssa. Istuu saunassa Ismon oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan homoja ja heteroita. Vai Ismoko ne tuomitsee? No joka tapauksessa pitäisin tätä hyvänä juonenkäänteenä. Seppo oli muuten myös Nikke Knattertonissa kertojana.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mä en itsekkään usko tohon Katariinan sekoamiseen, veikkaan Polvijärven suvun olleen asialla. Jompi kumpi, tai jopa kumpikin.
Se on pakko olla Antti. Tähän löytyy monia argumentteja ja sen lisäksi Antilla on motiivi kostaa siskonsa kuolema. Luonnollisesti miliisi Polvijärvi on hakeutunut lähelle Katariinaa juuri tästä syystä että hän pystyisi kehittämään kaikenlaista tuollaista jäynää Katariinalle. "Pidä ystävät lähellä, mutta vihamiehet (tässä tapauksessa nainen) lähempänä."

Se narkkarinkin uhkailu oli vaan harhautusta ettei Katariina epäisi itse Polvijärveä tapahtuneista sattumuksista. Lisäksi, Polvijärvi osoitti siinä kohtauksessa pystyvänsä rikkomaan sääntöjä. Hän lavasti narkkasin syylliseksi sillä huumepussilla jonka toi itse sinne. Ilman kotietsintälupaakin vielä tunkeutui sisään narkkarin kotiin.

Case closed.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Se narkkarinkin uhkailu oli vaan harhautusta ettei Katariina epäisi itse Polvijärveä tapahtuneista sattumuksista. Lisäksi, Polvijärvi osoitti siinä kohtauksessa pystyvänsä rikkomaan sääntöjä. Hän lavasti narkkasin syylliseksi sillä huumepussilla jonka toi itse sinne. Ilman kotietsintälupaakin vielä tunkeutui sisään narkkarin kotiin.
Ei Suomessa tarvita mitään kotietsintälupia.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei Suomessa tarvita mitään kotietsintälupia.

Ei, mutta suullisesti on vähintään ilmoitettava, että kenen määräyksestä asuntoon tullaan ja mitä sieltä etsitään. Lisäksi jälkikäteen on toimitettava kotietsintäpöytäkirja, ainakin jos sellaista erikseen asunnon haltija pyytää. Itse pyysin ja sellaisen myös sain, en tiedä, että toimitetaanko pöytäkirja automaattisesti etsittävän asunnon haltijalle/ kiinniotettavalle.

Ja Salkkareihin, Katariinan iso ratas taitaa pyöriä tyhjää. Se on kaikkein loogisin vaihtoehto, tosin logiikka ja Salkkarit eivät aina kohtaa. Oma veikkaus kuitenkin on, että tohtori on itsensä vainoaja.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Mikäs Katariinan esimiehen nimi on? Asialla on ilmiselvästi tämä Routzerin golfkaveri. Kaikki luulevat että kyse on Saran kuolemasta mutta todellisuudessa Katariinan esimies kilahti kun sai tietää Katariinan väärentäneen CVnsä ja kävi leikkaamassa kamapäissään Ismoakin jättäen sen rätin Ipin vatsaan.

Lisäys: S.P. = SUN POMO

Case closed
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olen tullut siihen tulokseen, että no SP:hän tarkoittaa luonnollisesti säälipillua. Peppihän on ollut julmettu jakorasia sarjan historiassa, kuten me kaikki tiedämme. Lisäksi naikkosella on ollut lähes mahdollisuus jokaiseen viestiin. Lisäksi, kun ottaa huomioon Katariinan eilisen kilahtamisen, niin lopputuloshan on selvä. Uhkailija on Iida.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tullut siihen tulokseen, että no SP:hän tarkoittaa luonnollisesti säälipillua. Peppihän on ollut julmettu jakorasia sarjan historiassa, kuten me kaikki tiedämme. Lisäksi naikkosella on ollut lähes mahdollisuus jokaiseen viestiin. Lisäksi, kun ottaa huomioon Katariinan eilisen kilahtamisen, niin lopputuloshan on selvä. Uhkailija on Iida.

No voi helvetti, samaa olin tulossa kertomaan. Siis että tuo S.P on varmastikkin SääliPillu. Tuota kenelle tuo pimpero kuuluu jääkin auki. Talossa kuitenkin on kaksi ketä jakaa aika huolella, Peppi ja melkein joka asukkaan kanssa ollut Jenni. No eiköhän se ole itse Katariina, jonka kaksoispersoonana on Sara Polvijärvi.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun täällä näyttää jotkut olevan kovasti hakoteillä, kuka tuo salaperäinen S.P. on, niin kerrottakoon se nyt heille:
S.P. = Sir Pena
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Arvasinhan.. olen jo pari kertaa sanonut, että Katariina uhkailee itse itseään, eikä vain psykoosipäissään tajua sitä. Nyt alkaa olla lopullisen friikkaamisen merkit ilmassa..
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Mitä helvettiä tarkoittaa friikkaaminen?

Niko möläytti Antille nyt kyllä pahasti kostosta. voi voi. Tämä ei pääty hyvin.
Ja mulkku lätkäjätkä vei Dalen hanimisun. Onneksi Chip on vierellä..
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Arvasinhan.. olen jo pari kertaa sanonut, että Katariina uhkailee itse itseään, eikä vain psykoosipäissään tajua sitä. Nyt alkaa olla lopullisen friikkaamisen merkit ilmassa..

Mites selität sen, kun häiden aikaan Katja nukkui sohvalla ja joku hiippari toi keskellä yötä Katariinalle osoitetun kirjeen peilin reunalle?

Tai no, onhan Katariina voinut itse kirjeen toimittaa, eihän kasvoja näytetty..
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites selität sen, kun häiden aikaan Katja nukkui sohvalla ja joku hiippari toi keskellä yötä Katariinalle osoitetun kirjeen peilin reunalle?

Tai no, onhan Katariina voinut itse kirjeen toimittaa, eihän kasvoja näytetty..

Katariina oli sinä yönä Antin luona ja Antti juurikin sanoi silloin aamulla kuulleensa ulko-oven kolahduksen sinä aikana, kun Katariina oli käynyt kesken yön "juomassa vettä".
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Virhe bongareille: Tänään Salkkareissa kun Peppi avasi oven Nikolle, asunnossa ei näkynyt mitään huonekaluja eikä muitakaan tavaroita vaan ainoastaan mustat lavasteet tai siis sellaiset "seinät".
 

Ralph

Jäsen
Minä luulin, että tälläisessä casessa Ossi olisi se joka saa lapsen ennen Heliä. Ossi on lapsen biologinen isä ja haluaa sen, joten miten ulkopuolinen Heli saisi sen? Villi arvaus että lapsi syntyessään muuttaa Ossin ja Jennin luokse, eli Niko saa.. puolivelipuolen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös