TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 936 414
  • 24 809

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siiiiis.

DTM:stä "pihlajakadulle" taksilla ja ajettiin jostain hevonperseestä. Mentiin tunnelissa (oliko manskun rastin alittava tunneli haagasta pasilaan päin?) ja ties missä. Aika erikoinen reittivalinta kuskilta etten sanoisi.

Kävellenhän tuo matka olisi mennyt muutamassa minuutissa. Toki kävihän ne huoltoasemalla mutta olisi kait sellainen "hieman" lähempänäkin ollut.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ja mitäs karkista paljastuu. Peppi on stalkkeri? Paljon on auki. Häistä tulee varmasti ikimuistoiset.


Siiiiis.

DTM:stä "pihlajakadulle" taksilla ja ajettiin jostain hevonperseestä. Mentiin tunnelissa (oliko manskun rastin alittava tunneli haagasta pasilaan päin?) ja ties missä. Aika erikoinen reittivalinta kuskilta etten sanoisi.

Kävellenhän tuo matka olisi mennyt muutamassa minuutissa. Toki kävihän ne huoltoasemalla mutta olisi kait sellainen "hieman" lähempänäkin ollut.

Tunneli oli Mallaskadun tunneli. Nestehän on siinä ihan kulmilla myös.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
S.P = Sara Polvijärvi...kö?

Tekeekö Sara comebackin?
Siihenhän se viittaa.

Tainnut Katariina taas psykoosipäissään kirjoitella itse lappusen ja pistänyt pukettiin, sen jälkeen livauttanut taskuunsa. Syy siihen varmasti se säikkyminen Paulaa siellä pimeässä käytävässä. Tuntuisi, että aina kun tapahtuu joku tuollainen mieltäjärkyttävä yllättävä keissi, niin Katariina saa sen jälkeen näitä "viestejä."

Edelleenkin olen varma, että on itse ihan sekaisin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä S.P. -casessa on nyt kolme vaihtoehtoa.

1) Katariina ei tajua kytköstä Saraan, ja tapaa tämän täysin yllättäen viiden päivän päästä (eli vissiin Ossin ja Jennin häissä?)
2) Katariina huomaa nimikirjaimien sopivan Saraan ja hermoilee turhaan, sillä loppujen lopuksi S.P ei tarkoitakaan Saraa vaan ihan jotain muuta.
3) Katariina huomaa nimikirjaimien sopivan Saraan ja hermoilee turhaan, sillä on seonnut lopullisesti ja piilottanut karkin sinne taskuun itse.

Elämme jännittäviä aikoja.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Heli muuten näyttää omaavan jotain maagisia jedi mind trick-kykyjä. Eilisessä jaksossa hän maksoi neljäntoista euron matkan vitosella ja sanoi "se on tasaraha." Täydestä meni.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heli muuten näyttää omaavan jotain maagisia jedi mind trick-kykyjä. Eilisessä jaksossa hän maksoi neljäntoista euron matkan vitosella ja sanoi "se on tasaraha." Täydestä meni.

Eikös se ollut kaksikymppinen ja antoi kuskin pitää loput tippinä? Näin ainankin itse olin katsovinani.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Heli muuten näyttää omaavan jotain maagisia jedi mind trick-kykyjä. Eilisessä jaksossa hän maksoi neljäntoista euron matkan vitosella ja sanoi "se on tasaraha." Täydestä meni.

Kyllä se oli 20e seteli, jolla Heli maksoi.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Heli muuten näyttää omaavan jotain maagisia jedi mind trick-kykyjä. Eilisessä jaksossa hän maksoi neljäntoista euron matkan vitosella ja sanoi "se on tasaraha." Täydestä meni.

Eikös tuo ollut kahdenkympin seteli millä Heli matkansa maksoi?

Ps. pilkunviilausta joo, myönnetään
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Kyllä se oli 20e seteli, jolla Heli maksoi.

Hyvä läppä pilattiin tälläkin. Nojoo, omassa näössähän sitä vikaa on.

Tänään kuitenkin mielenkiintoinen salkkarijakso tulossa. Milloin sarja jää tauolle? Joko season finale häämöttää horisontissa?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Olisiko Katariinassa hieman skitsofreenisia piirteitä ja on itse kaikkien uhkailuiden takana?

Ensi viikolla sitten pyöreessä huoneessa pakkopaitaa päällä hekottelee Saran nimeä...
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
3) Katariina huomaa nimikirjaimien sopivan Saraan ja hermoilee turhaan, sillä on seonnut lopullisesti ja piilottanut karkin sinne taskuun itse.
Olisiko Katariinassa hieman skitsofreenisia piirteitä ja on itse kaikkien uhkailuiden takana?
Kyllähän se nyt vähän tältä vaikuttaa. Ellei kässäritiimi ole nyt keksinyt kusettaa katsojia ensin vihjaamalla Katariinan olevan skitso ja myöhemmin paljastamalla Antin ja Saran suunnitelleen kaiken. Epäilen kuitenkin vahvasti.

Harmi sinänsä, sillä jos Katariina nyt sekoaa niin se kai tarkoittaa sitä, että hän lähtee pois sarjasta. Ja se taas tarkoittaa sitä, että yksi silmieni ilo poistuu ruudusta.
 
Olipa hienot häät. Antti taisi unohtaa häät kokonaan, vaikka oli Ossin bestman. Ai niin, sillä oli työeste. Sellainen este tuli eteen, että siihen ei löytynyt toista poliisia Polvijärven tilalle. Ossi ei tietenkään ihmetellyt asiaa ollenkaan... Niin ja Katariinakin oli vielä valmistautumassa, vaikka häät olivat täydessä vauhdissa. Naurettava sarja kertakaikkiaan. :D
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Olipa hienot häät. Antti taisi unohtaa häät kokonaan, vaikka oli Ossin bestman. Ai niin, sillä oli työeste. Sellainen este tuli eteen, että siihen ei löytynyt toista poliisia Polvijärven tilalle. Ossi ei tietenkään ihmetellyt asiaa ollenkaan... Niin ja Katariinakin oli vielä valmistautumassa, vaikka häät olivat täydessä vauhdissa. Naurettava sarja kertakaikkiaan. :D
Niin se vihkiminen oli tuolla. Toki bestmanin olisi ollut aika fiksua olla siellä, mutta itse juhlat ovat vasta tulossa myöhemmin, jossa on varmaankin vähän enemmän vieraita. Olisikohan esim. Amanda hyvä juhlapaikka.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minäkin näin sen olleen viiden euron seteli, joten et ole ainoa joka näkee liian pieniä rahasummia..

5€ nähty myös täällä.

Antti "best man" Polvis totesi nähdään Amandassa, ja häät Tornissa?? Eikös Bestiksen pitäisi olla antamassa sormus sulhaselle, näin ainakin minun Bestis toimi.

Miloin Cindy ja Bellan mahat oikein alkaa oikeasti kasvamaan? Bellan lapi on jo kyllä juotu kehityshäiriöiseksi, olisko siinä sopiva kauden päätös, Bella joutuu miettimään aborttia vammaisen/terveen lapsen välillä??
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jälleen perusvaatimattomat häät. Veera on kyllä julma akka. Kun tytär on toipumassa kaivoturmasta ei kiinnosta ja kun broidi menee naimisiin ei kiinnosta.

Laitelalla on sarjan historian aikana ollut hieman huolestuttavan kova kiinnostus nuoriin tyttöihin.

Polvijärvi ei vain ole mikään fiksu kaveri. Luulisi, että Polvarilla hieman sytyttäisi, kun näytettyään kuvan Ismolle, tämä hämmästyneenä katselee hädissään ympärilleen bluescreen-ilmeen arvoisesti.

Katariinan oma sekoilu on edelleen erinomainen teoria. Polvari/Sergay jonkinlaisessa yhteistyössä tuon suhteen on ehkä pienen prosentin verran vielä mukana. Eikös kaksikko silloin joskus puhelimessa puhunut yhteisestä suunnitelmastaan tai vastaavaa. Oli miten oli, ihan hyvä nähdä tuon irvinaaman hymyn välillä hyytyvän. Näky on aika irvokas.
 

ditrim

Jäsen
Tunnelma Salkkareissa on kevyt. Paitsi Katariinalla jolla on neljän päivän päästä treffit joko Antin, Saran, Pepin tai itsensä kanssa. Parhaassa tapauksessa kaikki edellämainitut löytävät samoihin bileisiin.

Oletteko huomanneet että Katsomo.fi:stä löytyy menneiden jaksojen lisäksi Cafe dAmDamissä nähnyt keikat, extroja sekä Lillukanvarsia?

Tuli tuo Lillukanvarret kyylättyä eilen kokonaisuudessaan ja oli se kyllä aika mahtava spin off. Ainakin jos kunnon salkkarifanin tyyliin tykkää myötähäpeästä ja ala-astetason videonäytelmistä. Salkkarit rokkaa, ei voi muuta todeta.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Yllättävän pitkälle päästiin näissä häissä ennenkuin ne menivät mönkään.

Ei taida olla yhtään hääjuhlaa mikä olisi onnistunut ja pari olisi ihan päässyt onnellisesti hääyötä viettelee?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei taida olla yhtään hääjuhlaa mikä olisi onnistunut ja pari olisi ihan päässyt onnellisesti hääyötä viettelee?
Seppo ja Helena.

Joo, sinänsä jännä, että tuo juttu paljastui nyt. Toisaalta mikä olisikaan parempi yhteys, kuin häät...
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyllä nämä hää- ja polttarijaksot ovat aivan helvetin vaivaannuttavia katsoa.. eikä siis vain siksi että odotellaan mikä paljastus lopussa tulee, vaan ihan yleisellä tasolla ne vain eivät toimi.. jotenkin vain ovat kovasti "noloja"

Olenko muuten ainoa jonka mielestä on hullua katsella videotervehdyksiä ihmisiltä, jotka kaikki ovat itse paikalla??

Ja selväähän se oli että Sergei tarjoaa Topille jonkinlaista diilerinhommaa..
 

Hypnotised

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä nämä hää- ja polttarijaksot ovat aivan helvetin vaivaannuttavia katsoa.. eikä siis vain siksi että odotellaan mikä paljastus lopussa tulee, vaan ihan yleisellä tasolla ne vain eivät toimi.. jotenkin vain ovat kovasti "noloja"

"Heitä, heitä!", "Ossi, Ossi!" ja vielä lopuksi Ossin lauleskelut. Kyllä kävi myötähäpeämittari tapissa asti.

Ja selväähän se oli että Sergei tarjoaa Topille jonkinlaista diilerinhommaa..

Melko uusi juonikuvio oli kyllä keksitty taas. Vasta linnasta päässyt Sergay alkaa rötöstelemään jälleen, jeah!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kyllä nämä hää- ja polttarijaksot ovat aivan helvetin vaivaannuttavia katsoa.. eikä siis vain siksi että odotellaan mikä paljastus lopussa tulee, vaan ihan yleisellä tasolla ne vain eivät toimi.. jotenkin vain ovat kovasti "noloja"

Olenko muuten ainoa jonka mielestä on hullua katsella videotervehdyksiä ihmisiltä, jotka kaikki ovat itse paikalla??

Ja selväähän se oli että Sergei tarjoaa Topille jonkinlaista diilerinhommaa..


Et oo ainoo, mietin ihan samaa että mitä järkee siinä on? No ok, filmi talteen ja voi katella sitten 40 vuoden päästä.

Mut toi myötähäpeä on kyllä hassu juttu. Hääjaksoo kun kattelee ja alkaa hävettää niin ei kehtaa kattoo samalla omaa muijaa silmiin kun hävettää niin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös