Ei. Sopivasti Sergeinkin kengännauhat aukesivat.Osataanko tässä liittää mitään asioita toisiinsa muulla keinolla kuin, että joku kuulee sattumalta jotain, tai joku törmää sattumalta johonkuhun?
Siis oliko Peppi ja Jiri olleet sängyssä vai oliko se heidän salaisuutensa Pepin huumeiden käyttö? Miten mä muistelin, että Peppi oli sinä iltana suht selvä, eikä yhtään sekaisin/aineissa ja Jiri sen sijaan hirveessä tuubassa...
Kyllähän tuossa nuo edellämainitut vehkeet ovat selvästi löytäneet toisensa, sillä eikös se Peppi (vai Jiri) sanonut jotain, että "En mä(tai et sä) olis tehnyt mitään tollasta jollen(jollet) olis vetänyt jotain" tjsp.Eli tuo on nyt se suuri salaisuus ja koko ajan on annettu vaikutelma, että hinkkasivat kusivehkeitään yhteen.
Ismon reaktio oli kyllä omaa luokkaansa, kun tuo Siru telkesi Liisan ja Ismon kauppaan sisään. Heh.
Tuli mieleen, että puhuivatko Jiri ja Peppi lainkaan suoraan, että olivat olleet sängyssä sinä yönä? Pelkkää vihjailuahan tuo oli että "kukaan ei saa tietää mitä meidän välillä tapahtui"? Voihan siinä olla jotain muutakin taustalla, melkein jopa toivoisin sitä, onhan tuo nyt aika kulunut ratkaisu jopa Salkkareiden mittapuulla.
Kenellepä Sergei voisi kostaa veljensä kuoleman onnettomuudessa? Kuoleman lavastamiseen sen sijaan olisi pakko kertoa joku syyllinen.Jotenkin hassua myös Helenan spekulointi, ettei kostonhimoinen Sergei haluaisi kostaa veljensä kuolemaa lainkaan, ainoastaan kuoleman lavastamista.
Rupee menee pikkusen levottomaksi nämä Salkkari-jutut. Peppi vetää huumeita ja jätkät ryyppää käsidesillä, jeah. Äiskän pikkutytöt ja -pojat ottaa vähän oppia. Terveisin kukkahattu-Matsku.
Olen itsekin 90-luvulla juonut lääkäriltä varastettua pirtua.
Itse sain kerran pullollisen pirtua naapurissa asuvalta juopolta lääkäriltä. Hyvät kännit sillä totta vie sai. Tosiaan, jos nuoren tytön huumeiden kokeilu on salkkarimittapuulla jotenkin erpärealistiselta vaikuttavaa, niin aika pullossa on pitänyt elää.Olen itsekin 90-luvulla juonut lääkäriltä varastettua pirtua.
Itse sain kerran pullollisen pirtua naapurissa asuvalta juopolta lääkäriltä. Hyvät kännit sillä totta vie sai. Tosiaan, jos nuoren tytön huumeiden kokeilu on salkkarimittapuulla jotenkin erpärealistiselta vaikuttavaa, niin aika pullossa on pitänyt elää.