Vähän jäinen viikko kieltämättä takana. Olen Pakkiparin kanssa samaa mieltä, tuo kabinetti oli järkytys. Erkkilän puolue vaikuttaa potentiaaliselta seksuaalivähemmistöjen puolueelta. Olisi varsin sopivaa Salkkari-improa keksittyjen puoluenimien suhteen.
Heliltä oikein taattua paskaa. Miehen pitää siis ottaa nainen ja tämän tunteet huomioon jopa silloin kun itse makaa sairaalassa halvaantuneena. Pitäisi olla sanomassa oikeita asioita ja huomioimassa kivoin elein. Tuo oli jollain tasolla jopa irvokasta huumoria.
Jirin on jossain vaiheessa kysyttävä missä Venla on. Ei voi mennä noin.
Seppo, eli Jarmo Koski, veti humalaisena ja katkeroituneena miehenä kuninkaallisen esityksen torstaina. Standing O. jälleen paikallaan. Toivoisi välillä, että muutamat käsikirjoittajat saavuttaisivat tämän Jurkan ja Kosken tason.
Salkkaritiimi sohaisi myös salakavalasti muurahaispesää. Itsenäisyyspäivän lähestyessä eetterissä jakso jossa iloinen Niko riemuitsee sivaristaan. Ei hassumpi veto. Nikon kutsunnoista muuten sellainen ihmetys, että voiko sinne nykyään lähteä oman fiiliksen mukaan joskus illalla pimeyden aikaan?
Kokonaisuudessa olen samaa mieltä monien kanssa siitä, että nyt on jo jonkin aikaa nuo hahmot olleet entistä irrallisempia ja täysin epäloogisia menneiden kanssa. On tuo aina hieman kuulunut kuvioon, mutta se on kieltämättä korostunut aika voimakkaasti. Hahmot tavallaan luovat viikon jälkeen nahkansa. Toisaalta tämän voi myös tulkita nerokkaana piikkinä ihmisiä kohtaan. Rehellisyyden nimissä, eikö aika moni olisi tuolla yhtiökokouksessa "unohtanut" omat mokansa vuosien varrella ja savustanut Sepon? Toisaalta olisi silti paikallaan, jos niistä hieman huomautettaisi.
Siitä tulikin mieleeni, miksei Seppo muistuttanut miten kävi Ismon kanssa pelastamassa Paulan perunakellarista? Eikö se nyt paina jonkin verran?