pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
-Polvijärvi on siis Helsingin ainoa poliisi, töitä varmasti riittää muuallakin kuin Pihlajakadulla.
Pyh, johan kellarimurtoakin oli tutkimassa kaksi virkapukuista poliisia.
-Polvijärvi on siis Helsingin ainoa poliisi, töitä varmasti riittää muuallakin kuin Pihlajakadulla.
Ampukaa toi Peppi. Voi ärsytys.
Ampukaa Pepin lisäksi vielä Heidi... Siinäpä vasta rasittava kaksikko.
Toivottavasti "jätkät on just tollasii" -teinit, Heidi ja Peppi, heivataan pikapuoliin pois ruudusta.
Ja nyt Heidin orasteleva kleptomania. Kai hän muka purkaa tuskaansa näpistelyyn. Heidissä näkyy muuten sarjassa aiemmin esiintymätön suisidaalinen olemus, mutta en tiedä, saadaanko tälle täyttymystä K-7-sarjassa.
E: ai niin, olihan se Ismo silloin hyppäämässä pääradalle...
E: ai niin, olihan se Ismo silloin hyppäämässä pääradalle...
Annika, siis Sievisen perheen nuorimmaisin, taitaa olla sarjan ainut, joka kyseisessä tempauksessa "onnistui". Hänhän hyppäsi alas kalliolta ja hukkui.Lisäksi Kari yritti aikanaan päättää päivänsä silloisessa autokorjaamossaan (Taalasbiili tjsp.) pakokaasun voimalla.
Annika, siis Sievisen perheen nuorimmaisin, taitaa olla sarjan ainut, joka kyseisessä tempauksessa "onnistui". Hänhän hyppäsi alas kalliolta ja hukkui.
Juu, ei se itsemurha ollut, vaan onnettomuus. Annikahan nimenomaan taisi olla ihan elämänsä fiiliksissä tuolloin.Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Jos täällä kerran kahdesta suusta väitetään samaa, niin täytyypä sitten korjata omia muistikuviani tältä osin. Olin tosiaan siinä uskossa, että itsemurhahan se oli.Eihän Annika itsemurhaa tehnyt, vaan hyppäsi Romeon yllytyksestä veteen kohtalokkain seurauksin.
Jos täällä kerran kahdesta suusta väitetään samaa, niin täytyypä sitten korjata omia muistikuviani tältä osin. Olin tosiaan siinä uskossa, että itsemurhahan se oli.
Pyh, johan kellarimurtoakin oli tutkimassa kaksi virkapukuista poliisia.
Annikan ei ollut itsemurha. Mutta mikäs se episodi oli tässä pari syksyä sitten(?) kun Maarit oli sen jonkun äijän kanssa siellä kalliolla ja niiden piti hypätä sieltä alas.
Aika huvittavaa tuo Nikon inttikirjeestä alkanut vouhotus. Sai ilmeisemminkin kutsuntapaperit ja touhotuksesta päätellen on jo huomenna menossa sairaalaan suorittamaan sivaria?!? Just just. Eikös kutsuntapaperit tuu about puol vuotta/vuotta ennen itse kutsuntoja? Salkkareissa on alkanut kaikki asiat tapahtumaan ihan hetkessä. Helikin varmaan synnyttää jo perjantain jaksossa?
Jennikin oli oikein touhukkaana, että tuli virallisen näköinen kuori. Tavallinen valkoinen kirjekuori, joka näytti pikemminkin Suosikin mainoskirjeeltä. Suomen Raskas lähettää vain ja ainoastaan ruskeita kirjekuoria, ja nekin kirjattuna, ellen ihan väärin muista. Ja ensinhän on kutsuntalääkärintarkastus, joka olisi Nikolla pitänyt olla Salkkareiden kronologiassa jo edeltävänä keväänä, ja itse kutsunnat edeltävänä syksynä. Nythän olisi pitänyt tulla kirjattu kirje, jossa olisi ollut palvelukseenastumismääräys. Ja ehdottomasti kirjattuna.
Korjatkaa, jos olen ihan pihalla.
Itse veikkaan, että Severistä tulee Aaromainen psykopaatti (sukuvika iskee päälle) tuon iskun seuraamuksena ja pian alkaa kuljeskelemaan reteästi nahkatakki päällä ja piinaamassa ihmisiä ihan työkseen.
Niin ja tietysti ensitöikseen hankkiutuu eroon Helin lapsesta, jonka kokee hirvittäväksi uhaksi.
Joo, on kyllä varsinaiset Salkkareitten Oliver & Hardy tuo parivaljakko.Esa ja Kimmo ovat muuten huikaisevimmat sivuhahmot vähään aikaan.
Isabellasta puheenollen, mielestäni hahmoon on tullut jotain uutta puhtia kun joutui tuolla tapaa alasajoon. Diivailu kuitenkin jatkuu ja tuo jäynäntekeminen sun muu on ihan hauskaa viihdettä. Ihan toimiva hahmo omalla tavallaan ja sinänsä toivon, ettei nyt kirjoiteta ulos ihan heti. Tuollaista pahansuopaa hahmoa tarvitaan, kun suurin osa on aika nössöjä. Jos Isabella jatkaa sarjassa vielä tovin, niin uskon, että jollain tapaa nousee taas jaloilleen tuosta. Eikä vaivu duunariksi kuin välillisesti. Tiedä sitten mitä.