Veikkaan, että Miika pelastaa Katariinan kertomalla tönäisseensä itse Saran sinne jortaaniin.
Itse veikkaisin, että Sara palaa täysin puskista kuvioihin ja näin ollen tilanne raukeaa.
Veikkaan, että Miika pelastaa Katariinan kertomalla tönäisseensä itse Saran sinne jortaaniin.
Enpä tiedä. Eiköhän Sara syyttäisi Katariinaa ja Miikaa murhanyrityksestä ja poliisiveli olisi siinä hyvä välikäsi.Itse veikkaisin, että Sara palaa täysin puskista kuvioihin ja näin ollen tilanne raukeaa.
Enpä tiedä. Eiköhän Sara syyttäisi Katariinaa ja Miikaa murhanyrityksestä ja poliisiveli olisi siinä hyvä välikäsi.
Tätä mietin hieman itsekin. Tässähän olisi huikea juonenkäänteen paikka taattua saippua laatua. Jossain vaiheessa paljastuukin että tuo mies, joka lompakon oli "kalastanut", olisi pelastanut Saran ja pitää häntä nyt "vaimonaan" omassa mökissään. Vielä paremmaksi sen juoneen kääntäisi jos Sara olisi jossain vaiheessa lyönyt päänsä ja menettänyt muistinsa. Nyt sitten luulee oikeasti olevansa tuon miehen vaimo.Kanavia selatessani satuin huomaamaan kohtauksen, jossa olin kuulevinani jokun miehen kertovan jollekin etsivälle jonkun lompakon tarttuneen järvessä hänen uistimeensa. Eipä tuntunut asia etsivää yhtään ihmetyttävän. Olisi luullut, että näin epätodennäköinen tapaus olisi herättänyt etsivässä edes pienen mielenkiinnon pariin tarkentavaan lisäkysymykseen.
Tätä mietin hieman itsekin. Tässähän olisi huikea juonenkäänteen paikka taattua saippua laatua. Jossain vaiheessa paljastuukin että tuo mies, joka lompakon oli "kalastanut", olisi pelastanut Saran..
Ei tuu käymään. Heiskanen vasikoi tietysti Bellan, joka joutuu häpeäkseen istumaan tuomiota myös. Stubastianin menneisyys Cindyn kanssa paljastuu ja tulee lisää suhdesotkuja. Ehkä Eliaksen "vanhemmat" saa tietää asiasta ja hakee Stubastianille lähestymiskieltoa Eliakseen.Mä mietin selaista kuviota, että nyt kun Isabellan juonet paljastuu Heiskanen vetää muijan kylmäksi - niinkuin uhosi. Tavallaan en näe enää keinoa sille, millä Isabella itsensä tuosta liemestä kuiville puhuu. Sitten Sebastianista tulee yksinhuoltaja isä :)
En usko myöskään että jään alta löytynyt on Sara vaan joku muu kadonneeksi ilmoitettu.
Ruumiskoira löysi jotain jään alta. Mitä tai kenet? Sitä saamme odottaa maanantaille.Veijalainen? Eikun oikeesti, menikö multa jotain ohi eilen? Onko jään alta löytyny jo joku vai onko nää arvailuja?
Kaukosäätimelle sellaista, että ainahan sarja on pyrkinyt pysymään ajassa kiinni joten FB-juttujen mukanaolo on sen puoleen ihan luonnollista. Vähän se nyt toki esitetään tuollaisessa teini-lässytyksen muodossa, mikä on sinällään ärsyttävää