Porukka aina vääntää jotain liian vaikeita viritelmiä jos jossain tilanteessa näkyy joku hahmo niin ettei sitä voi tunnistaa satavarmasti. Aivan kuten Slegr sillalla huppu päässä Riikassa (vai Riiassa?) ja nyt tämä kohtaus Amandan takahuoneessa. Kyllä kyllä, suurin osa on sitä legendaarista mukahauskuutta, mutta kyllä noissa viesteissä joissakin on mukana oikeasti sitä hakua, että pääsisi kirjoittamaan "mitäs mä sanoin". Eiköhän tämä eilen oven takana nähty mystinen hahmo ollut Jiri jälleen ja kun Isabellan uusi työntekijä suojatti paljastaa "emonsa" touhut Hellulle, molemmat kandidaatit saa pitää työpaikkansa Amandassa.
Jossain vaiheessa spekuloitiin sillä, että paljastuukohan noi Isabellan kieroilut Hellua vastaan koskaan. Veikkaus: kun Ulla jää kiinni, hän yrittää pelastuksekseen vierittää kaikki syyt Isabellan niskaan ja samalla kertoo kaikki mitä Isabella kertoi aiemmista kieroilusta, kidnappaus, smetana ym.
...mitäs mä sanoin ; )
Jossain vaiheessa spekuloitiin sillä, että paljastuukohan noi Isabellan kieroilut Hellua vastaan koskaan. Veikkaus: kun Ulla jää kiinni, hän yrittää pelastuksekseen vierittää kaikki syyt Isabellan niskaan ja samalla kertoo kaikki mitä Isabella kertoi aiemmista kieroilusta, kidnappaus, smetana ym.
...mitäs mä sanoin ; )