TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 933 364
  • 24 808

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Kartsa ehdottomasti takaisin, parhaita tyyppejä sarjassa. Ikinä. Missään.

Ismo meni sitten busto kuten arvata saattoi...
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tuleeko jollekin mieleen kliseisempää kohtausta koko television historiassa kuin tuo Ipin häviö?
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Ei perkele. Olin valmistautunut sipseillä ja dipillä tätä kliimaksia varten, ja hyvinhän se alkoi. Jäätävä hidastus Ipin naamasta kun pamppu löi kunkut pöytään. "ET SÄ VOI TEHDÄ TÄTÄ MULLE!" Legendaarista. Mutta, se oli sitten ohi ennenkuin kunnolla ehti alkamaankaan. Nyt sitten ryvetään itsesäälissä ja mietitään itsemurhaa (Ismo siis). Ei hemmetti jos se oli nyt siinä.

Lisäys: Kyllähän tuossa oli vähän äxöniä tulossa kun Ipin piti kouluttaa hunksia, mutta MILFfin piti sitten tulla väliin.
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Räkäpää-Hunks meinasi saada Ipeltä pataansa. Harmi että tuo rupsahtanut akka tuli väliin. Ehkä Ismo murjaisee sitäkin turpaan?
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Taitaa Ipa tehä itsarin, harmi, sillä kyllä TheBisnesman olisi tehnyt kaiken maailman osseistakin selvää.

Varmaan sillalta hyppää ja hukkuu samantien.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvät tuomiomusiikit tuossa Ismon hävitessä. =D

On kyllä mies pohjalle valunut. Mitenköhän ne saa Ismon enää pinnalle tuosta. Jos nouseekaan.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nyt on kyllä Ipi niin muniaan myöten suossa, ettei mitään rajaa. Tilanne menee jopa niin jännäksi, ettei maikkari edes päivitä juonipaljastussivujaan.

Veikkaan, että Ipi kertoo Milffille kaiken ja siitä alkaa taas reissu ylöspäin. Milffi ymmärtää, koska Ipi on niin ihana. Ismo saa muuttaa Tanjan luokse ja alkaa käysä anonyymeissä pelaajissa.

Ismo kertoo myös, että Osmankäämi oli se, joka houkutteli Ismon isoille panoksille. Tästä johtuen Tanja ei enää koskaa puhu Hunksille ja Hunks ratkeaa ryyppäämään. Pitkästä ryyppyputkesta johtuen menettää taas työpaikkansa ja unohtaa, että muutto on kohta tulossa.

Hunks joutuu alkaa myymään persettä, että saa rahaa asuntoon. Tässä duunissa sille tarttuu C-hepatiitti ja sehän tietää sitten hengenlähtöä.

Näin mä siis näkisin tän homman, saattaa olla että olen myös väärässä.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkäpä näin väärin, mutta mielestäni Ismolla oli kunkku- ja jätkäpari pelikaverin neljää kunkkua vastaan? Vai oliko sittenkin rouva- ja jätkäpari? Meinaan vaan, että oliko pokeriluolan pakassa 6 kuningasta, josta voisimme vielä kehitellä salaliittoteorioita...kuvakortteja Ismon käsi kuitenkin pääosin sisälsi.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Minäkin katsoin, että Ipillä olisi ollut kurko(ja) kädessä. No ihan sama, kaveri on nyt aikamoisessa kusessa. Ei edes Ipi nouse tuolta.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kuin pientä oravaa talvella, sekä Ismon että itseni puolesta. Juuri kun Ipi ja Hunks väittelivät rapussa, kone teki temput ja tilttasi. Nopean buuttausoperaation myötä sain koneen auki niin, että näin Ismon viimeisen kommentin. Minkälainen kliimaksi välissä ehti olla ja tietääkö MILF jotain Ismon pelailuista jo nyt? Vai oliko Ipi vasta kertomassa?
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Eikö paskamaha lotonnut Sepin antamat lainarahat silloin muutama viikko takaperin..? Ismohan laittoi lottoa vissiin 1000 eurolla, mutta eipä niistä ole mitään kuulunut sen jälkeen. Voisiko olla, että Ismo löytää lotot jostain laatikosta, jonka jälkeen tarkistuttaa lotot ja da daa!

Edit: Siis sydänvikaisen pitkävetokuponginhan riippuvatsa vei..
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Samaa mieltä että nyt Tanja jakaa Ipille säälistä ja auttaa tämän pinnalle, hunksin saadessa mykkäkoulua osakseen. Kävi miten kävi, niin sanoisin että Ismon kuntohuippu on nähty ja tästä eteenpäin tulee olemaan yhtä mielenkiintoinen kuin Oona. Toivotaan että Karita Alasmaa tuo uutta väriä sarjaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Johto kirjoitti:
Ehkäpä näin väärin, mutta mielestäni Ismolla oli kunkku- ja jätkäpari pelikaverin neljää kunkkua vastaan? Vai oliko sittenkin rouva- ja jätkäpari?

Itse olin katsovinani, että Ipillä oli JJJK?. Sitten kun kaveri heitti KKK pöytään ajattelin, että vei isommalla kolmella parilla. No eiköhän sieltä vielä kuitenkin yllätyksenä löytynyt yksi K.
Kas kun Ipi ei heittänyt RIGGED kommenttia.

Eipä sikäli jos tuolla kädellä uskaltaa pistää kämppänsä peliin, niin sietääkin sen hävitä.
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ismolla oli neljä jätkää (Kn). Nyt on kyllä kaveri korviaan myöten kusessa. Täysi tuki laitelaismolaitelalle!
 
Viimeksi muokattu:

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Tänään odotin koko pitkän työpäivän, että pääsisi nopeasti kotiin katsomaan Salkkareiden, ehkäpä parasta jaksoa.
Ei kyllä jättänyt ketään kylmäksi! Ismo on lähes ainoa mielenkiintoinen hahmo enää koko sarjassa. Niinkuin monet täällä veikkaili, niin uskon kanssa, että Tanja antaa Ismolle uuden mahdollisuuden.
Itseäni ärsyttää jo katsoa Roomeota ja sitä perässävedettävää. Kirjaprojekti ei ole oikeen uskottava ja muuten sarjasta löytyy nykyisin täysin turhia osia.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Bad beat se sitten nasahti Ipille, olihan tuo odotettavissa. Hivenen paremmin olisi voitu toteuttaa, kortit olivat hieman epäselvät. Kohtauksesta olisi saaanut enemmän irti vaikkapa Hold 'Em -formaatissa kun harmaahapsi olisi osunut 1-outtisen riveriltä ja näin passittanut Laitelan pojan kadulle. Jälkipyykki oli myös hieman laimeaa, aika kakistelematta Ismo nieli kohtalonsa. Hunksia sentään vähän puisteli.

Miten Ismo vielä pääsi kämpillensä, mielestäni ovessa olisi pitänyt olla vauvan pään kokoinen munalukko. Seppokin tosiaan on nyt asunnoton, liekö palaa Ullan luokse sitten. Muut eivät oikein jaksanut säväyttää, Ami näytti taas vässyköintiään. Lasse sentään jatkaa tiukalla linjalla, melkoisia "painu vittuun" -katseita sai vinttikoira-Romeo osakseen. Lassessa parasta on arvaamattomuus ja jylhä, hieman typeräkin äijämäisyys. Mies vetää viinaa tai nilkkiä turpaan, tai häipyy epämääräisesti metsään, pelkästään hetken mielijohteesta.
 

#68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Rangers, Hifk
ite uskon että ismo lähtee Nato faijan kanssa metsään seuraavaks pariks kuukaudeks.

Sit takas tullessa äijät muuttaa yhteiseen asuntoon ja molemmat huomaavat itsestään uuden puolen...
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Asunnoton? HÖH! Itse uskon käyvän niin, että Ismo tekee tämän uuden omistajan kanssa vuokrasopimuksen ja pystyy vielä jonkin aikaa pitämään tätä kulissia yllä maksamalla vuokran Sepolta salaa. Sitten kun ei ole enään rahaa millä maksaa (Snow Team konkurssissa), kupla puhkeaa.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
#68 kirjoitti:
ite uskon että ismo lähtee Nato faijan kanssa metsään seuraavaks pariks kuukaudeks.

Sit takas tullessa äijät muuttaa yhteiseen asuntoon ja molemmat huomaavat itsestään uuden puolen...

Tai sitten Ismo saattaa metsässä loppuun sen mikä jäi kerran kesken ja nappaa MILF-Paulan itselleen.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tänään illalla on taas luvassa jännitystä koko rahan edestä!!

Miten Ispin käy, hylkääkö akka vai onko Ismon charmi puraissut naista oikein pahemman kerran ja Tanja ottaa TJ Laitelan asumaan luokseen?!? Vai majoittuuko Ismo Snow Teamin tiloihin ja vastaavasti Seppo punkkaamaan Stellanssin takahuoneeseen?

Ja sitten olisi Lassen metsäreissu, saako olla rauhassa vai tuleeko Romeo tai Paula kuokkimaan? Tottakai Lassen pitäisi miehekkäästi vetää perseet ja räiskiä kaikkea liikkuvaa, kuten kunnon sorsametsästäjät konsanaan.

Eikös muuten Ismolla, Sepolla ja Jukalla ollut joskus Keravalla oikein miesten kommuuni, vai muistanko väärin? Ei sekään yhteiselo kyllä tainnut kauaa kestää..

Edit.Tänään sattui silmään netistä juonipaljastuksia. Ihme että julkaisevat näitä, nyt on kuitenkin aikamoisen jännät paikat sarjassa menossa..
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
En lue juonipaljastuksia, koska sarja on lähestulkoon minun koko elämä. Niinpä tyydyn arvuuttelemaan jatkoa.

Veikkaan, että Ippe saa kämppänsä takaisin. Pokeriluolan toimet tutkitaankin poliisin toimesta ja Eiran yksiö palautuu vanhalle omistajalle. Siitäkös Ippe ilahtuu ja lähtee etsimään seuravaa laitonta pokerikiekuraa, jossa kuitenkin häviää Eiran yksiön lisäksi myös oikeudet MILF-Tanjan työstämiseen.

Ami möhlii varman palan riekkuessaan liikaa Jennin kanssa. Tuloksena on se, että Amis joutuu iltojensa iloksi tumputtamaan ihan ite. Kyllä on ihme nuhjake tuo Ami Rasi. Äijällä olisi mahdollisuus mihin vain, mutta tuskin edes tietää omistavansa hepin. Hametta!
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Eihän kunnon saippua olisi saippuaa ilman kummallisia juonenkäänteitä. Mitä jos MILF on tienny koko hommasta ja Hunksin kanssa lavastanut koko jutun? Eli Ipe sai kunnon opetuksen mutta ei sittenkään menetä asuntoaan.
Tai sitten MILF ottaa säälistä luokseen asumaan ja Ipe jatkaa pelamistaan. Lopulta häviää Snow Teamin ja Kari tulee selvittämään sotkua. Joko läksyttämään Ipeä tai sitten peliluolan hämärämiehiä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Saku #11 kirjoitti:
Räkäpää-Hunks meinasi saada Ipeltä pataansa. Harmi että tuo rupsahtanut akka tuli väliin. Ehkä Ismo murjaisee sitäkin turpaan?

Rupsahdus on suhteellinen käsite. Itse olisin melko iloinen, jos vaimoni olisi reilusti yli viisikymppisenä tuollaisessa kuosissa.

Näyttelijänä Johanna Raunio ei kyllä ole edes keskiverto Salkkari-tasoa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vakio kirjoitti:
Rupsahdus on suhteellinen käsite. Itse olisin melko iloinen, jos vaimoni olisi reilusti yli viisikymppisenä tuollaisessa kuosissa.

Näyttelijänä Johanna Raunio ei kyllä ole edes keskiverto Salkkari-tasoa.
Jos näyttelijä oikeasti on yli 50, olin tietenkin väärässä. Itse olen kuvittelut hänet sinne 40-45 kieppeille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös