TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 983 839
  • 24 844

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peruslinja jatkuu. Stuban maailmaa todellakin kiusaa jokin Isabella/Kari-kuvio, vaikka puskista on just tullut kuollut faija ja suuri rakkaus onkin oma sisko.

Jälleen kuolematonta teostovapaata dance-biittiä kovassa stadin menomestassa.

Tuossa ruokapöydässä Kari ja Sebastian oli kyllä yks ja sama jätkä. Kaksoisveljet.

Karin läppä on erittäin hyvää, mutta myös tavallaan hieman ämmämäistä. Ei elävältä haudattua naista jeesaavalle majurille vaan auota päätä tuolla tavalla.

Ehkei Possukäsi-Peppi todellakaan tajunnut 17-vuotiaana tuota kuviota. Tosin ei tuo niin hirveästi iästä ole kiinni.

MACK
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minkähän ikäinen tuo Yakuza nyt on sitten olevinaan, kun bisseä vetää aikuisten miesten kanssa ihan tuosta vaan? Käsitin, että kaveri on Oonan ja co. ikäinen, mutta ilmeisesti sitten täysikäinen jo?

Oli aika hoopoa ilmeineen kaikkineen tuo saunasessio. Samurai sitten otti ja pyörtyi lauteille.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkähän ikäinen tuo Yakuza nyt on sitten olevinaan, kun bisseä vetää aikuisten miesten kanssa ihan tuosta vaan?

Jos siellä Sampo edustaa aikuista miestä, niin kyllä Fukijamakin menee täydestä. Ossilla on kavereiden taso mennyt lopullisesti suohon.

Spoiler alert!! Spoiler alert!!

Upea Saija Lentonen tulee Salkkareihin. Upea gimma joka mielessä. Heittämällä sarjan kaunottareksi.

Lentonen oli jo vuosia sitten sarjassa vittuilemassa läskille Jaanalle kuntosalilla. Hahmo lienee epäilemättä nyt eri.

MACK
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Minkähän ikäinen tuo Yakuza nyt on sitten olevinaan, kun bisseä vetää aikuisten miesten kanssa ihan tuosta vaan? Käsitin, että kaveri on Oonan ja co. ikäinen, mutta ilmeisesti sitten täysikäinen jo?
Muistaakseni 18 täyttänyt. Toki oikeasti lähes kymmenen vuotta wanhempi. Muuten oli aika tylsä jakso eilen mutta ei siitä sen enempää...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Spoiler alert!! Spoiler alert!!

Upea Saija Lentonen tulee Salkkareihin. Upea gimma joka mielessä. Heittämällä sarjan kaunottareksi.

Niin totta, niin totta. Jessus niitä vanhoja Headhunters(muistaakseni oli sarjan nimi)-jaksoja, nam.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Muistaakseni 18 täyttänyt. Toki oikeasti lähes kymmenen vuotta wanhempi. Muuten oli aika tylsä jakso eilen mutta ei siitä sen enempää...
Mä olen taas käsittänyt, että on sen 17, kuten muutkin teinit sarjassa. Tosin ei tästä ole taidettu sen enempää puhua, joten mutuiluna menee. Tästä saataisiinkin jo seuraava "mielenkiintoinen" juonikuvio, kun ossia syytetään alaikäisen juottamisesta.

Mitäs muuta? No ei oikein mitään. Vähän paikallaan junnaa, mutta eiköhän se tästä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mä olen taas käsittänyt, että on sen 17, kuten muutkin teinit sarjassa. Tosin ei tästä ole taidettu sen enempää puhua, joten mutuiluna menee. Tästä saataisiinkin jo seuraava "mielenkiintoinen" juonikuvio, kun ossia syytetään alaikäisen juottamisesta.
Piti oikein tarkistaa tämä. Tung Buin omien nettisivujen (www.tungbui.com) mukaan:

17.8.2009 - Ensiesiintymiseni Salatuissa Elämissä on perjantain 11.9. jaksossa 1780
Roolihahmoni, Noa Okada on 18-vuotias vaihto-opiskelija Japanista.

Olinpas oikeassa, hähä. ;)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Piti oikein tarkistaa tämä. Tung Buin omien nettisivujen (www.tungbui.com) mukaan:
Kyseinen kaveri taitaa olla melkoinen akrobaatti ja itsepuolustuslajien taitaja. Kesti tovin, ennen kuin osasin yhdistää 1+1, että tämä heppuhan on sama jonka yksi entinen opiskelukaveri tuntee parkour-piireistä. Kertoili, että melkoinen "Brucelee" näin Suomen mittakaavassa. Ei ihan heti alkuun tosiaan nimi soittanut kelloja.

Näinköhän Noasta paljastuu oikein kunnon street fighterin piirteitä vielä sarjassa. Tosin olisi ehkä vähän naurettavaa ja läpinäkyvää näyttelijän kykyjen lobbaamista sellainen.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Keskiviikon jakso jäi väliin, et kuinka se Pepin ja Tero baarikeikka päättyi sen sidukka mulle ja tanssilattialle, moro jutun jälkeen??
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskiviikon jakso jäi väliin, et kuinka se Pepin ja Tero baarikeikka päättyi sen sidukka mulle ja tanssilattialle, moro jutun jälkeen??

Tero lähti pihalle röökille ja Peppi yritti mennä sidukan kanssa perään, mutta järjestyksenvalvoja kuitenkin huomautti, ettei sen siiderin kanssa saa mennä ulos. Peppi kuitenkin harasi vastaan. Lopulta tuo poke tuumasi Pepin näyttävän aika nuorelta ja että olisi syytä tarkastaa henkilöllisyystodistus toistamiseen. Siinä se poke sitten kyseli kaikkea mahdollista, syntymäajasta horoskooppiin ja Pepin vastaukset eivät olleet kovin vakuuttavia. Lopulta Tero tuli paikalle juuri sopivasti, kun poke kutsui Peppiä passissa olleella nimellä, eli Emiliaksi. Tero tietysti hämmästeli tilannetta. Lopulta poke antoi passin takaisin Pepille ja päästi hänet kiipelistä, vain siksi koska Tero on kanta-asiakas.
Peppi poistui nopeasti paikalta ja meni Oonan luokse.
 
Kyllä tästä sarjasta on maku mennyt ainakin meikäläiseltä, niin nihkeää menoa ollut koko syksy tähän asti. Kuukauden vois vaikka olla katsomatta ja tapahtumat junnaa edelleen siinä mihin jäi. Mietin muuten tuossa, että on kumma homma kun tuo Olavi ei kysele yhtään toisen poikansa perään ? Sergeikö se nyt oli joka kuoli vai halvaantu sillon joskus, kun rafael muistaaksen paukautti lyijyt miehen sisuksiin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ennen kuin Noa hyppäsi mukaan Salkkareihin, kerrottiin, että Noa on lihaksikas nuorukainen. Eilen nähtiin saunassa, että onhan hän melkoinen karpaasi. Ossiakin melkein kaksi kertaa isompi.. NOT!
Tuolla perusteella olen itsekin lihaskimppu.

Vähän meni homomaiseksi arvosteluksi, mutta menköön nyt tämän kerran.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ennen kuin Noa hyppäsi mukaan Salkkareihin, kerrottiin, että Noa on lihaksikas nuorukainen. Eilen nähtiin saunassa, että onhan hän melkoinen karpaasi. Ossiakin melkein kaksi kertaa isompi.. NOT!
Tuolla perusteella olen itsekin lihaskimppu.
Veikkaanpa silti, että tuo Noaa näyttelevä heppu pistäisi tarvittaessa poikki ja pinoon kenet tahansa noista Salkkariäijistä, vaikka pienennäköinen kaveri onkin. Ulkomuoto voi hämätä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidän vanhoista ihmisistä, ei siinä mitään, mutta tämä Olavigor voisi pikkuhiljaa häipyä helvettiin koko sarjasta. Ärsyttävää vinkumista ja itsesäälissä rypemistä jaksosta toiseen. Lähe meneen, just nyt ei oo käyttöö!

Muutenkaan Salkkarit ei valtakunnan suosituimpana tv-sarjana tee tehtäväänsä taloustaantuman, vaalikohun ja sikataudin kanssa painivan kansan tunnelmien nostattajana. Tällä hetkellä sarjan jokainen päähenkilö tuntuu painivan jonkinlaisen masennuksen kanssa tai muuten vaan heitä vituttaa. Tästä tulee vielä pitkä talvi!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Veikkaanpa silti, että tuo Noaa näyttelevä heppu pistäisi tarvittaessa poikki ja pinoon kenet tahansa noista Salkkariäijistä, vaikka pienennäköinen kaveri onkin. Ulkomuoto voi hämätä.

Totta, nämä samurait ovat yleensä sisältä kovia.

Jaaha.. Aika vaisu jakso taas. Ei kai siitä muutakaan voi sanoa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Totta, nämä samurait ovat yleensä sisältä kovia.
Lähinnä meinasin, että kyseisellä kaverilla on musta vyö karatessa ja on muutakin liikunnallista taustaa parkourista lähtien. Eli oletettavasti aika nopea ja ketterä tapaus. Toki fiksu ihminen ei moisilla avuilla brassaile, mutta kyseisillä taidoilla yllättää kyllä isommankin miehen, vaikka olisi kuinka hauista ja massaa.

No turhaa jossittelua sinänsä, mutta kuten sanoin, ulkomuodon ja koon perusteella ei kannata koskaan arvioida ketään, koska ikinä ei voi tietää mitä asioita joku hallitsee.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Ennen kuin Noa hyppäsi mukaan Salkkareihin, kerrottiin, että Noa on lihaksikas nuorukainen. Eilen nähtiin saunassa, että onhan hän melkoinen karpaasi. Ossiakin melkein kaksi kertaa isompi.. NOT!
Tuolla perusteella olen itsekin lihaskimppu.
Olen ihmetellyt samaa. Eikös tätä uutta tulokasta markkinoitu Salkkarien sivuilla jonain "vaihtarihurmurina", mutta toistaiseksi klopin pelimieselkeet eivät ole ainakaan minua vakuuttaneet. Tai ehkä ne siniset hiuslisäkkeet, itämainen zarmi ja monotonisen eleetön ääni vetoavat sitten lopulta skandinaaviseen kinkkuunkin vaihtarivuoden edetessä. Oona lienee tällä hetkellä todennäköisin saalis samurai-hurmurillemme - varsinkin nyt kun Miro seilaa meikki-imperiumin laskuun pitkin muailmoo.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Olavigorin "kuolema" tai lähinnä se pään nytkähdys muistutti lähinnä jotain c-luokan leffaa johon on hommattu joku blondi kahvilasta "näyttelemään". Aikamoista ylinäyttelyä veteraanilta.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Olavigorin "kuolema" tai lähinnä se pään nytkähdys muistutti lähinnä jotain c-luokan leffaa johon on hommattu joku blondi kahvilasta "näyttelemään". Aikamoista ylinäyttelyä veteraanilta.
Olin huolestunut jo omasta pääkopastani, kun kohtaus nauratti niin paljon, että piti oikein kelata taaksepäin ja katsoa uudestaan.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olavigor potkaisi tyhjää, eikä hetkeäkään liian aikaisin. Kuolema oli suht klassikko. Kuka nappaa nyt sairaalasängyn? Vai pistetäänkö lavasteet varastoon odottamaan Sepon pumpun seuraavaa pettämistä?

Mielenkiintoista todellakin miten Sergayn fiilikset ei Hellun perhettä pätkääkään kiinnosta.

Nyt kun Sieviset saavat comebackin, niin juolahti mieleen Niko/Jenni-akseli. Tuossa on tosi kylmä äidin ja pojan suhde. Missäs se nyt vaikuttikaan? Hyvinkäällä? Riihimäellä?

Nikon poiskirjoittaminen on yhä mielestäni suuri mysteeri. Tuolla teinien maailmassa sillä olisi ihan helposti ollut oma paikkansa ja mutsia nyt olisi pitänyt myöskin tukea joka paikassa. Ainoa selitys lienee yhä se karmea casting-moka Nikon näyttelijän kohdalla.

Miro/Oona on surkuhupaisaa skeidaa. Salla myöskin yhä raivostuttava. Jää massiivisesti Ullan varjoon.

MACK
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nikon poiskirjoittaminen on yhä mielestäni suuri mysteeri. Tuolla teinien maailmassa sillä olisi ihan helposti ollut oma paikkansa ja mutsia nyt olisi pitänyt myöskin tukea joka paikassa. Ainoa selitys lienee yhä se karmea casting-moka Nikon näyttelijän kohdalla.
MACK

Eikös se Niko lähtenyt Valkeakoskelle matikkalukioon tai vastaavaan. Eli eihän se paluu ois mitenkään mahdoton yhtälö ? Ja voisihan se näyttelijä vaihtua sillä kävihän niin stubankin kohdalla ?
Nikolla olisi varmasti "käyttöä" sarjassa ja kaverihan voisi olla vaikka minkälainen matikkaguru ?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jennille on kyllä vedetty niin bimbo rooli, että alta pois. "Mun piti korjauttaa se hella..."
"Mä unohdin maksaa ne vakuutukset"
"Mä haluan koko paketin kauneusleikkauksia. Siis mitä, näähään maksaa ihan sikana ?"

Toivottavasti se Paula nyt pysyy poissa sieltä sängystä masentumasta.
Salla oli aluksi ihan ok, mutta nykyään jaksa katsella sitä samaa "Sä et sitten halua, että mä oon kaupalla töissä" jankkaaminen. Joka asiasta pitää vetää pultit. Kuvaa kyllä naisia aika loistavasti.

Olavi-Igor ei nyt tietenkään kuollut ja eiköhän vielä Helenakin heitä talkkarin sivuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös