Chucknorris
Jäsen
No ei 17-vuotias ole alaikäinen, ellei myy palveluitaan. Eikös se Sampo jo paaluttanut peppiä?
Mun ymmärtääkseni pani kyllä. Ja Peppi vielä paukutteli henkseleitään ettei kumihuuli ollut edes eka!
No ei 17-vuotias ole alaikäinen, ellei myy palveluitaan. Eikös se Sampo jo paaluttanut peppiä?
Minkähän ikäinen tuo Yakuza nyt on sitten olevinaan, kun bisseä vetää aikuisten miesten kanssa ihan tuosta vaan?
Muistaakseni 18 täyttänyt. Toki oikeasti lähes kymmenen vuotta wanhempi. Muuten oli aika tylsä jakso eilen mutta ei siitä sen enempää...Minkähän ikäinen tuo Yakuza nyt on sitten olevinaan, kun bisseä vetää aikuisten miesten kanssa ihan tuosta vaan? Käsitin, että kaveri on Oonan ja co. ikäinen, mutta ilmeisesti sitten täysikäinen jo?
Spoiler alert!! Spoiler alert!!
Upea Saija Lentonen tulee Salkkareihin. Upea gimma joka mielessä. Heittämällä sarjan kaunottareksi.
Mä olen taas käsittänyt, että on sen 17, kuten muutkin teinit sarjassa. Tosin ei tästä ole taidettu sen enempää puhua, joten mutuiluna menee. Tästä saataisiinkin jo seuraava "mielenkiintoinen" juonikuvio, kun ossia syytetään alaikäisen juottamisesta.Muistaakseni 18 täyttänyt. Toki oikeasti lähes kymmenen vuotta wanhempi. Muuten oli aika tylsä jakso eilen mutta ei siitä sen enempää...
Piti oikein tarkistaa tämä. Tung Buin omien nettisivujen (www.tungbui.com) mukaan:Mä olen taas käsittänyt, että on sen 17, kuten muutkin teinit sarjassa. Tosin ei tästä ole taidettu sen enempää puhua, joten mutuiluna menee. Tästä saataisiinkin jo seuraava "mielenkiintoinen" juonikuvio, kun ossia syytetään alaikäisen juottamisesta.
17.8.2009 - Ensiesiintymiseni Salatuissa Elämissä on perjantain 11.9. jaksossa 1780
Roolihahmoni, Noa Okada on 18-vuotias vaihto-opiskelija Japanista.
Olinpas oikeassa, hähä. ;)
Kyseinen kaveri taitaa olla melkoinen akrobaatti ja itsepuolustuslajien taitaja. Kesti tovin, ennen kuin osasin yhdistää 1+1, että tämä heppuhan on sama jonka yksi entinen opiskelukaveri tuntee parkour-piireistä. Kertoili, että melkoinen "Brucelee" näin Suomen mittakaavassa. Ei ihan heti alkuun tosiaan nimi soittanut kelloja.Piti oikein tarkistaa tämä. Tung Buin omien nettisivujen (www.tungbui.com) mukaan:
Keskiviikon jakso jäi väliin, et kuinka se Pepin ja Tero baarikeikka päättyi sen sidukka mulle ja tanssilattialle, moro jutun jälkeen??
Veikkaanpa silti, että tuo Noaa näyttelevä heppu pistäisi tarvittaessa poikki ja pinoon kenet tahansa noista Salkkariäijistä, vaikka pienennäköinen kaveri onkin. Ulkomuoto voi hämätä.Ennen kuin Noa hyppäsi mukaan Salkkareihin, kerrottiin, että Noa on lihaksikas nuorukainen. Eilen nähtiin saunassa, että onhan hän melkoinen karpaasi. Ossiakin melkein kaksi kertaa isompi.. NOT!
Tuolla perusteella olen itsekin lihaskimppu.
Veikkaanpa silti, että tuo Noaa näyttelevä heppu pistäisi tarvittaessa poikki ja pinoon kenet tahansa noista Salkkariäijistä, vaikka pienennäköinen kaveri onkin. Ulkomuoto voi hämätä.
Lähinnä meinasin, että kyseisellä kaverilla on musta vyö karatessa ja on muutakin liikunnallista taustaa parkourista lähtien. Eli oletettavasti aika nopea ja ketterä tapaus. Toki fiksu ihminen ei moisilla avuilla brassaile, mutta kyseisillä taidoilla yllättää kyllä isommankin miehen, vaikka olisi kuinka hauista ja massaa.Totta, nämä samurait ovat yleensä sisältä kovia.
Olen ihmetellyt samaa. Eikös tätä uutta tulokasta markkinoitu Salkkarien sivuilla jonain "vaihtarihurmurina", mutta toistaiseksi klopin pelimieselkeet eivät ole ainakaan minua vakuuttaneet. Tai ehkä ne siniset hiuslisäkkeet, itämainen zarmi ja monotonisen eleetön ääni vetoavat sitten lopulta skandinaaviseen kinkkuunkin vaihtarivuoden edetessä. Oona lienee tällä hetkellä todennäköisin saalis samurai-hurmurillemme - varsinkin nyt kun Miro seilaa meikki-imperiumin laskuun pitkin muailmoo.Ennen kuin Noa hyppäsi mukaan Salkkareihin, kerrottiin, että Noa on lihaksikas nuorukainen. Eilen nähtiin saunassa, että onhan hän melkoinen karpaasi. Ossiakin melkein kaksi kertaa isompi.. NOT!
Tuolla perusteella olen itsekin lihaskimppu.
Olin huolestunut jo omasta pääkopastani, kun kohtaus nauratti niin paljon, että piti oikein kelata taaksepäin ja katsoa uudestaan.Olavigorin "kuolema" tai lähinnä se pään nytkähdys muistutti lähinnä jotain c-luokan leffaa johon on hommattu joku blondi kahvilasta "näyttelemään". Aikamoista ylinäyttelyä veteraanilta.
Nikon poiskirjoittaminen on yhä mielestäni suuri mysteeri. Tuolla teinien maailmassa sillä olisi ihan helposti ollut oma paikkansa ja mutsia nyt olisi pitänyt myöskin tukea joka paikassa. Ainoa selitys lienee yhä se karmea casting-moka Nikon näyttelijän kohdalla.
MACK