Assa Ulter
Jäsen
Pitkästä aikaa kattelin tuon ohjelman tänään. Ku en oo oikee kärryllä ni voisko joku kertoo, miks sil yhellä on kuivunutta ketsuppia puolessa naamaa eikä ota sitä pois?
Pitkästä aikaa kattelin tuon ohjelman tänään. Ku en oo oikee kärryllä ni voisko joku kertoo, miks sil yhellä on kuivunutta ketsuppia puolessa naamaa eikä ota sitä pois?
Japanista vaihto-oppilas, joka puhuu täydellistä suomea. .
Ja taas vaihteeksi Paula eksynyt metsään. Kulunut juonikuvio?
Saati että olisivat seuranneet Paulan jälkiä. Tai että Paula olisi palannut samoja jälkiä sinne autolle. No, tää on salkkarit.
Ja kohta alkaa kuulua Eeron ääni, mene sinne niin pelastut.
...joka kaiken lisäksi pitääkin paikkansa.Ja Ihme tapahtuu juuri kun on paleltumaisissaan niin, Lässy-Lasse pelastaa.
Toivottavasti ja luultavasti tuo kuvio paljastuu, mistä Eeron "sekoaminen" johtui alunperinkin. Lassen vihjailusta...
Ei tässä nyt mitään homokuvioita kaipailla.
Moi, mä oon vaihto-oppilas Japanista.
Äsken uusintoja katsoessa repesin aivan samalle, uskomattoman korni juttu jopa Salkkareiden mittapuulla..
"mä oon vaihto-oppilas Japanista.. (opiskelinpa tuossa kielen lentomatkalla, ja treenasin samalla sellaiseen iskuun, että nyt mun puheessa on myös suomalainen aksentti..)"
No olihan se vaihto-oppilas sentään vähän japanialaisen näköinen kuitenkin.
Jokin aika sitten oli juttu IltaPulun nettisivuilla että tällainen hahmo sarjaan tulee. Kaverihan ei oikeasti ole japanilainen, vaan olisikohan ollut taiwanilainen..
Ismo on kyllä rauhoittunut liikaa mutta Sallaa ei olisi pitänyt alun alkaenkaan poistaa tai edes vihjailla siihen suuntaan. Salkkarit tarvitsee oman "Ullan" joka Salla lopulta on. Siis sellaisen tantan joka puuttuu muiden asioihin ja sillä tavalla hämmentää enemmän tai vähemmän kaikkien hahmojen seesteistä elämää.Ismon ja Sallan kuvio on ollut hypnoterapioineen äärimmäisen tylsää katseltavaa, joskin koko Sallan henkiinherättäminen oli mielestäni huono käänne koko sarjaan. Ismo on melkoinen turisti ollut jo pidemmän aikaa.
Tuo Olavi/Helena/Niina-asetelma näyttää vähän koomiselta. Olavi kuulostaa ja näyttää joltain 85-vuotiaalta, kun Helena menee helposti noin 5-kymppisestä. Niina taas mainitsi tuon kahdenkymmenen vuoden salailun. Niina siis todellakin on noin parikymppinen.
Tuo on minusta tällä hetkellä yksi suurimmista ristiriidoista sarjassa. Jos järjellä ajatellaan ja oletetaan että Olavigor on häipynyt ne mainitut 20 vuotta sitten. Sehän tarkoittaisi sitä, että Niina on maksimissaan 19 eli samaa ikäluokkaa sarjan teinien kanssa.
- Isabella ei halua vaihto-oppilasta hoiviinsa, joten meni uhkailemaan rehtoria. Oona ja "suomalainen vaihto-oppilas Japanista" tulivat kuitenkin pian myös rehtorin juttusille ja Isbe pakeni pöydän alle.Voisiko joku tiivistää eilisen jakson kun se jäi minulta näkemättä?
Kuinka se Miro selvisi tiukasta paikasta kokouksessa?