Ei hätää Julialla. Kelasin kohtauksen pari kertaa läpi, ja siitä käy selvästi ilmi, että lassen safariauto oli jo pysähtynyt, ja sen jälkeen Julia juoksee sitä päin. Ei kai siitä voi sen vakavampaa tapahtua. Voimme kaikki huokaista helpotuksesta.
:D
Jokohan rupeaa taas joltain irtoamaan valituksia taas tästä virheiden etsimisestä?
Juuliallahan oli vapaa-päivä. Jenni hoiti Ossin kanssa kuppilan.
Toivottavasti hän nyt kuoli tai ei kuollut. Kukaan ei jaksa katsoa paria viikkoa, kun Julia on sairaalassa ja koomassa samalla, kun Tanja itkee siinä vierellä. Se on jo kerran läpikäyty silloin kun se Hanna kuoli.
mutta täysin varmasti Juulia syyttää Lassea siitä kolarista ja sitten taas ollaan kaikille vihaisia..
Autokolarit on jo koettu.
Kuten myös sairaalassa makaamiset. Ketkäs siellä ovat ehtineet jo maata? Romeo, Sofia, Riku, Jenni, Hanna ja nyt Juulia viettänee pari seuraavaa viikkoa letkuissa. Ei kiasus.
Tuosta sopivan munuaisen luovuttajasta tuleekin mielenkiintoista, koska olen aika varma ettei Tanja voi luovuttaa munuaistaan. Jotta kunnon soppa saadaan, niin uskoisin että luovuttajaksi tulee Paula.
Mitä, mitä.. onko Natofaijan EA-taidot noin pahasti hakusessa kun rauhanturvaamisajat ovat jääneet taakse?? Tajuton, mutta hengittävä potilas pannaan aina kylkiasentoon
Tsot, tsot.. nyt vähän ryhtiä ja puhtia..
Minä olen ainakin siinä uskossa, että tuollaisessa tilanteessa potilaaseen ei saa missään tapauksessa koskea halvaantumisriskin vuoksi. Lasse ehkä ajatteli samalla tavalla.
Kukas sen kaasupullon Maaritille lähetti muuten?
Nyt kyllä uidaan syvissä vesissä. Sen verran surkea jakso oli taas, että huhhuijjaa! Missä Ismo? Missä Kari? Autokolarit on jo koettu.
Jep. Jännä homma, että salkkareiden dramaattiset onnetomuudet tapahtuvat aina autolla (okei yks hukku). Onhan auto toki väärin käytettynä vaarallinen menopeli, mutta kohtuus nyt kaikessa. Paikallaan olevaan autoon törmännyt Juulia makaa letkuissa ja tarvitsee elinsiirron. Huikeata!
Jep. Jännä homma, että salkkareiden dramaattiset onnetomuudet tapahtuvat aina autolla (okei yks hukku). Onhan auto toki väärin käytettynä vaarallinen menopeli, mutta kohtuus nyt kaikessa.