TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 930 212
  • 24 795
Niilo kirjoitti:
Niin eikös tuo Saliinien kämppä ollut kuitenkin joku kolmio tai isompi? Niin ja eikös se ollut suunnilleen "peilikuva" Sievisten asunnosta?
Tuota tuota eikös Korhoset asuneet tuossa kämpässä jossa Sieviset nyt asuu? Mutta missäs kämpässä Ismo asu ennen kuin muutti tuohon Bachelori Boxiinsa? Niin ja Tyyne Puustisen asuntokin on tainnut olla aika pimennossa ensimmäisen jakson jälkeen ?
Ismo ja Jaana vaihtoivat päikseen kaupunkiasunto <-> Keravan omakotitalo. Tyyne Puustisen asunto on käsittääkseni Elinan asunto.
repe_joke kirjoitti:
Muistaakos joku teistä jotain pihlajakadun valtausyritystä tms? Joku hämärä bisnesjantteri oli ostanut asunnon taloyhtiöstä, ja koitti sitten saada taloyhtiössä valtaa joihinkin muutoksiin.
Itse en vaan muista tuota kuviota kovin hyvin, joten voisiko joku parempi muistinen valaista tuota kuviota. Ellei sitten tuo tapahtumasarja ollut minun mielikuvituksen tuotetta.
jesse72 kirjoitti:
Seppo Pääkkösen näyttelemä pahis koitti vallata Pihlajakadun, mutta Seppo/Jukka nauhoitti miehen suunnitelmat ja homma kusi kintuille.
Tämä pahis oli Ekholm Enterprisessa töissä. Jarkko Juonala sai nauhalle tunnustuksen, jossa Seppo myönsi laiminlyöneensä putkiston huollot vuosien ajan. Miekkonen ilmeisesti koitti vallata asunnot itselleen juuri Ekholmien firman kautta, lopulta Markus antoi koukkunokalle potkut.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Hazardipakki kirjoitti:
Tyyne Puustisen asunto on käsittääkseni Elinan asunto.


Joo näinhän tämä minunkin muistikuvan mukaan on, eli Puustisen kuoltua siihen kämppään muuttivat Aki ja Markus. Sitten on joku väli etten muista mutta Elinan omistama asuntohan tuo on missä Tuomo ja Salla nyt asustavat.

Eikös Aleksi ja hänen silloinen tyttöystävänsä jonkanimeäenmuista, mutta kuitenkin se kätilöopiston joku hoitaja asuneet jonkin aikaa tuossa Lauran asunnossa?? Missä Laura asui silloin??

Sitten vielä tuosta Kallen ja Sakun armeija-ajasta tuli mieleen että kerrottiinko siitä sitä alkua enempää eli menikö esim Kalle Aukkiin tms.??

On tämä kyllä mielenkiintoinen sarja ei voi muuta sanoa. :)

-Cactus-
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Cactus kirjoitti:
Sitten vielä tuosta Kallen ja Sakun armeija-ajasta tuli mieleen että kerrottiinko siitä sitä alkua enempää eli menikö esim Kalle Aukkiin tms.??

On tämä kyllä mielenkiintoinen sarja ei voi muuta sanoa. :)

-Cactus-

Minulla on jotenkin semmoinen muistikuva, että Kalle lähti kapiaisensa kanssa lappiin suorittamaan loppupalveluksen.
Sakuhan sai luonnollisesti jonkun sairaskohtauksen esteradalla iltahämyssä, kun joku kapiainen Sakua vähän simputti.

Noita tapahtumia pidemälle minulla ei ole muistikuvia Kallen ja Sakun armeija-ajasta.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
repe_joke kirjoitti:
Minulla on jotenkin semmoinen muistikuva, että Kalle lähti kapiaisensa kanssa lappiin suorittamaan loppupalveluksen.
Jep, siellähän ne pyöri Sodankylän sotilaskodin takaovella, ainakin yksi kohtaus siellä kuvattu, Siilashallikin kuvissa.
Ismohan kävi vierailulla ja teloi itsensä hiihtoreissulla tunturissa ja Kuisma haki kelkalla pois. Oisko jopa eksynyt? ei voi muistaa
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Saas nähdä millaiselle mutkalle Columbon oikea käsi, Miss Marple väänää naamansa kun selviää että se varattumies joka on Lellun lapsen isukki onkin itse Columbo... Heh mielenkiinnolla odottaan...
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Huhhuh ku oli Elina hottina tänään!! Saakeli sentään.

Hmmm, jotenkin mulla on semmonen fiilis et Tuomo ja Salla eroo ja Tuomo lähtee Lellun luokse Tampereelle. Ja eron syynä vois olla fiksun Sallan oivallus isistä. Mikäs voisi olla sen mehukkaanpaa. :D

Ja huomisesta, tuoltako tuon EeroAaroAnteron ja Jennin "suhde" sitten saa alkunsa??

-Cactus-
 
Viimeksi muokattu:
Cactus kirjoitti:
Joo näinhän tämä minunkin muistikuvan mukaan on, eli Puustisen kuoltua siihen kämppään muuttivat Aki ja Markus. Sitten on joku väli etten muista mutta Elinan omistama asuntohan tuo on missä Tuomo ja Salla nyt asustavat.

Eikös Aleksi ja hänen silloinen tyttöystävänsä jonkanimeäenmuista, mutta kuitenkin se kätilöopiston joku hoitaja asuneet jonkin aikaa tuossa Lauran asunnossa?? Missä Laura asui silloin??
Laura asui silloin juuri Tyynen ex-asunnossa silloisen kultansa Markuksen kanssa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä vittua? Ippe hakkasi pitkävetoon(?) 1300 euroa firman(?) rahoja ja hävisi kaiken? Ja oli vielä pelannut Kalpaa? Käsitinköhän kaiken ihan oikein? Perkeles kun en nähnyt kuin pienen pätkän tuosta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trenchtown kirjoitti:
Mitä vittua? Ippe hakkasi pitkävetoon(?) 1300 euroa firman(?) rahoja ja hävisi kaiken? Ja oli vielä pelannut Kalpaa? Käsitinköhän kaiken ihan oikein? Perkeles kun en nähnyt kuin pienen pätkän tuosta.
Taisi olla KuPS:iin rahansa lyönyt, Sepon "juokse, juokse!"-huudoista päätellen.

Kaverit katselivat nähdäkseni siis FC Lahden ja KuPSin hegemoniamatsia.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iker kirjoitti:
Kaverit katselivat nähdäkseni siis FC Lahden ja KuPSin hegemoniamatsia.
No se selittää sitten jo jonkin verran. Kesähän tuossa taisi olla, olisin voinut ymmärtää itsekin. Mutta firman rahoja meni kuitenkin? Koskahan Ismo jää kiinni, vai sälyttääkö ehkä tuon kuprun Ossin harteille? Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olipahan loistava jakso, kun eilen ei tapahtunut mitään.

Uskomaton esitys vain MTV:ltä, kun mainoskatkon loppuun puskettiin se joku spoilerielokuva, mitä en ole nähnyt. Onneksi olin kaukosäädin kourassa ja sain pelastettua tilanteen. Käsittämätön oletus, että ihmiset haluavat tuon nähdä.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Trenchtown kirjoitti:
No se selittää sitten jo jonkin verran. Kesähän tuossa taisi olla, olisin voinut ymmärtää itsekin. Mutta firman rahoja meni kuitenkin? Koskahan Ismo jää kiinni, vai sälyttääkö ehkä tuon kuprun Ossin harteille? Elämme mielenkiintoisia aikoja.

No näköjään huomisessa jaksossa, kertoo jakson lopun spoileri.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mikse kirjoitti:
No näköjään huomisessa jaksossa, kertoo jakson lopun spoileri.
No niinpä tietysti, ei tullut katseltua loppuun asti.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
pernaveikko kirjoitti:
Hieman älytöntä vihjailla tuommoisia typeryyksiä ja tuoda se esille, että tietää asioista. Ja eiköhän siinä tapahdu muutenkin kaikenlaista myös ennen tuota.

Olen kuullut huhun, että MTV:n työntekijöillä on aika hyvä pääsy tulevaan materiaaliin. Luvallista se ei tietenkään ole. Lähde on tosin äärimmäisen epäluotettava, mutta ei kai se mahdotonta olisi.

Niilon esitykselle täydet pisteet. Kohtuullisesti repesin.

EDIT:

Heh, tajusin juuri, että onhan sarjan kotisivuillakin ensi viikon tapahtumat tms. spoilereita. Ja taitaa olla jossain hyvissä lehdissäkin.

Menee entistä huikeammaksi, että luetaan etukäteen ja tullaan sitten ilmoittautumaan ketjuun.

Tai sitten oletuksesi ovat täysin väärässä. Sarjaa ei taideta kuvata ihan reaaliajassa? Sarjasta poistuvat henkilöt ovat tehneet varmaankin 6kk jotain aivan muuta?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hasse kirjoitti:
Tai sitten oletuksesi ovat täysin väärässä. Sarjaa ei taideta kuvata ihan reaaliajassa? Sarjasta poistuvat henkilöt ovat tehneet varmaankin 6kk jotain aivan muuta?

Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat. Ei toki kuvata reaaliajassa. Olin avustajana viime syksynä ja jaksoa ei ole vieläkään näytetty.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hasse kirjoitti:
Sarjasta poistuvat henkilöt ovat tehneet varmaankin 6kk jotain aivan muuta?
Luulen, ja siis vain luulen, että pernaveikko tarkoitti lähinnä sitä, että vaikka jotain tietäisikin niin ei sitä tarvitse tulla kertomaan tähän ketjuun. Ehkä.

Eikä sitä oikein voi puolustella edes sillä ettei kertonut mitään nimiä. Onhan sellainen "kattokaa hei tää, mää tiedän että tänään tapahtuu" -keuliminen melkoisen spedeä.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
The Ismo

Tämä mies on kyllä todella syvällä suossa ja ihmettelen miten meinaa tuosta keplotella itsensä ulos..??

Jenni sitten rakastuu AaroEeroAnteroon vai?? Ami näkee punaista ja häipyy Nikon vanavedessä sinne Taalajäille.

Kyllä on mielenkiintoista nähdä huominen jakso:

Miten Ismo selittää asiat Sepolle??
Mitä Annikalle kävi hypätessään veteen??
Alkaako Jennillä kostua AaroEeroAnteron seurassa??

-Cactus-

Edit: Näinkö oikein että Emma oli ehdottelemassa jotain Tuomolle tuossa mainospätkän lopussa??
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hasse kirjoitti:
Tai sitten oletuksesi ovat täysin väärässä. Sarjaa ei taideta kuvata ihan reaaliajassa? Sarjasta poistuvat henkilöt ovat tehneet varmaankin 6kk jotain aivan muuta?

Minä en tiedä kuvausaikatauluista mitään, mutta tuli mieleen.

Voisiko olla niin, että jaksoja ei kuvata kerralla valmiiksi vaan esim. ulkokohtaukset tehdään sopivana vuodenaikana ja sisäkohtauksia kuvataan myöhemmin. Näin voitaisiin yhdenmukaistaa sitä aikaa kun näyttelijän sopimus päättyy ja hahmo poistuu sarjasta ja vältetään sitä, että julkisuuteen vuotaa tietoa siitä, että joku poistuu.

Tulipas sekava viesti...
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Beagle Boy kirjoitti:
Minä en tiedä kuvausaikatauluista mitään, mutta tuli mieleen.

Voisiko olla niin, että jaksoja ei kuvata kerralla valmiiksi vaan esim. ulkokohtaukset tehdään sopivana vuodenaikana ja sisäkohtauksia kuvataan myöhemmin. Näin voitaisiin yhdenmukaistaa sitä aikaa kun näyttelijän sopimus päättyy ja hahmo poistuu sarjasta ja vältetään sitä, että julkisuuteen vuotaa tietoa siitä, että joku poistuu.

Tulipas sekava viesti...

No.. kyllä ne on kuvattu noin 4-6kk edelle.. En ole sen enempää sarjaa seurannut ainoastaan sen verran että frendit sanoivat mitä tapahtuu. Kaverit seuraavat sarjaa koska parikin kaveriamme njäyttelee/näytteli sarjassa
En katsonut spoilaavani hirveästi koska netti sivuillakin luki mitä tulee tapahtumaan..

nojoo.. ismo pisti firman fyrkat likoon tänään ainakin
 
Kävikö nyt niin, että Annika heitti veivinsä toiseksi noloimmalla tavalla heti omaan oksennukseensa tukehtumisen jälkeen, eli syöksymällä pää edellä metrin syvyiseen veteen?

Jos Annika nyt menee kuolemaan, niin koko kevät saadaan seurata itsesyytöksiä ja muuta lässypaskaa. Realismin kannalta olisi järkevää kirjoittaa Annikka äkkiä ylioppilaaksi ja yhteishaun kautta johonkin ammattikorkeakouluun vestonomilinjalle. Viekööt samalla mannepoikaystävänsä mennessään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hazardipakki kirjoitti:
Kävikö nyt niin, että Annika heitti veivinsä toiseksi noloimmalla tavalla heti omaan oksennukseensa tukehtumisen jälkeen, eli syöksymällä pää edellä metrin syvyiseen veteen?

No sepä juuri, kun eihän me vielä tiedetä. On aivan totta, että jakson saa ostettua etukäteen netti-tv:stä tai sarjan kotisivuilta voi käydä lukemassa ensi viikon tapahtumat.

Hassen kaverit näyttelevät sarjassa, minä tiedän erään henkilön kenen kaveri näyttelee sarjassa ja itse olen ollut avustajana, mikä spoilasi aika kivasti tätä kevättä.

Tietoa on aivan helvetisti, mutta silti ei voi olla liikaa vaadittu, että jokainen pitää tietonsa ominaan ja mennään TV-aikataulun mukaan.

Ei tämä kuitenkaan ole mikään turhanpäiväinen EHT-turnaus, missä pitäisi pihdata tulosta jälkilähetykseen asti. Uskokaa tai älkää, sitäkin tapahtuu.
 
pernaveikko kirjoitti:
No sepä juuri, kun eihän me vielä tiedetä. On aivan totta, että jakson saa ostettua etukäteen netti-tv:stä tai sarjan kotisivuilta voi käydä lukemassa ensi viikon tapahtumat.
Tarkoitukseni oli vaan spekuloida tulevia tapahtumia, eikä suinkaan udella vastauksia teiltä tietäjiltä.

Ihmetyttää vaan se, jos näyttelijä kirjoitetaan sarjasta ulos aina tapattamalla. Eikai nyt iki-pissiskään ole niin saatanan tyhmä, että sukeltaisi aallonmurtajalta pää edellä kivetykseen.

Eiköhän tänä iltana olla taas hiukan viisaampia...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Lukekaas pojat niiQ oikeatsi noita suomi24 mestan juttuja koskien salkkareita. Huikeata, kerrassaan huikeaa paskaa. Siellä nämä pikku pissis tyttöset itkeskelee hahmon kuoltua yms. Vanha juttu mutta silti huvittaa.

Mihin tää maailma on menossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös