Olipa tänään muuten huikea, puskista tullut oneliner-kommentti tältä uusioperheen isältä.
"Mä oon lentäjä!"
Keräilin itseäni myöskin lattialta tämän kommentin seurauksena..
Priceless!
Olipa tänään muuten huikea, puskista tullut oneliner-kommentti tältä uusioperheen isältä.
"Mä oon lentäjä!"
"Mä oon lentäjä!"
Ainakin itseltä vienyt jalat alta mukavasti. Jotenkin kolahtaa kyllä tuo olemus ja ulkonäkö.Eikö tuo äidinkielen opettaja ole oikeastaan aika hyvännäköinen? Ainakin parempi kuin Jennin kämppis.
Jotenkin kolahtaa kyllä tuo olemus
"Mä oon lentäjä!"
Jarkko kirjoitti:Täytyy myöntää, repesin kympillä (halvalla siis). Saas nähdä millanen rooli tuolle Panulle on kirjotettu, jään odottamaan suurella mielenkiinnolla..
#31 kirjoitti:Keräilin itseäni myöskin lattialta tämän kommentin seurauksena..
Priceless!
Täytyy myöntää, repesin kympillä (halvalla siis). Saas nähdä millanen rooli tuolle Panulle on kirjotettu, jään odottamaan suurella mielenkiinnolla..
Ihan mielenkiintoinen juoni tuokin olisi, mutta eikös Tuulia uhkaillut ex-mies ollut nimeltään "Ile". Tosin ei mikään ole estänyt Ileä vaihtamasta nimeään Panuksi. Olihan Aarokin työkavereilleen Arto. Salkkariessa kun melkein mikä tahansa on mahdollista.Itellä tuli heti sellanen pelko persiiseen että Tuuli (vaimikäsoli tämä narsistin uhri?) on juurikin Panun exä. Kaukaa haettu mutta maistuu niin salkkarimaiselta tollanen kuvio. Kohta sit Paula alkaakin meuhkaamaan miehestä mutta kukaan ei usko vaan pitää hulluna.
"Mä oon lentäjä!"
Niin Kummelia, niin legendaarista, niin toimivaa.
Ihan mielenkiintoinen juoni tuokin olisi, mutta eikös Tuulia uhkaillut ex-mies ollut nimeltään "Ile". Tosin ei mikään ole estänyt Ileä vaihtamasta nimeään Panuksi. Olihan Aarokin työkavereilleen Arto. Salkkariessa kun melkein mikä tahansa on mahdollista.
Mitäköhän Panuun liittyvää Valas löytää siitä lippaasta? On nyt jäänyt jaksoja katsomatta, mutta oliko tuon Panun ex jotenkin kateissa vai mitä? Jotain lippaassa on, mitä Panu ei halua tulevan julki.
"Onko meillä talttaa?"
Pitää sanoa, että Sallan hahmosta voi ärsyttävyydestä huolimatta, tai juuri siksi, löytää myös komediaa. Tuo oli mielestäni tilanteeseen nähden ihan verrattavissa siihen Jarkko, kuulutko sä mafiaan- heittoon. Sallalla on uskomaton hinku sekaantua toisten asioihin ja samalla kyky jättää täysin huomiotta minkäänlainen kritiikki omia tekemisiään kohtaan.
On, ehdottomasti. Kuitenkin Salla on mielestäni hahmona sellainen, josta irtoaa vielä enemmän huumoria ja ärsytystä. Tai sitten Ulla alkoi loppuvaiheessa olemaan liian nähtyä kamaa, vaikka sama saattaa tietenkin käydä ajan kanssa myös Sallalle.Ts. Ullan stuntti.
No, kyseessä sentäs Lapinlahden Lintujen ex-jäsen, joten huumorin pitäisiä syntyä kuin itsestään. =)
Odotan paljon tältä Panulta. Voi olla aika moniulotteinen hahmo tiedossa ja veikkaan, että luurankoja on kaapissa, niin, että kolisee.
Niinkuin moni muukin on jo veikannut ne luurangot taitaa olla siinä lippaassa
Kyllä, huumoria irtoaa. Ärsytystä kun tietää että hyvinkin samankaltaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Puistattaa pelkkä ajatuskin.On, ehdottomasti. Kuitenkin Salla on mielestäni hahmona sellainen, josta irtoaa vielä enemmän huumoria ja ärsytystä. Tai sitten Ulla alkoi loppuvaiheessa olemaan liian nähtyä kamaa, vaikka sama saattaa tietenkin käydä ajan kanssa myös Sallalle.
Samaa mietin eilen. Muutenkin Stellansin valikoima on aika säilyke/juoma painotteista. Myös maitotaloustuotteet puuttuvat kokonaan..."Kaupassa" myydään tuoreita pullia tiskillä kuivumassa. Ovat varmasti tosi tuoreita.
Tai ehkä siellä on Panun naisten alusvaatekokoelma. Ehkä jopa itse laittaa ne joskus päälle.Ehkä siellä on todisteet Panun salaisesta pitsinnypläysharrastuksesta.