TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 927 845
  • 24 788

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, mut ei se nyt niin salkkarilandiamaisesti voi mennä, että kun Lasse parin kuukauden päästä Ismon kanssa esim. kaupalla juttelee, niin kavereiden historia on ikäänkuin täysin puhdistettu. Se on kyllä toisaalta aika vahvasti homman nimi. Kun kahdella hahmolla on parin viikon ajan kestävä episodi, niin sen jälkeen hahmot ovat ikäänkuin taas nollattuja, ja toisilleen ilmaa. Sarja ei kunnioita omaa historiikkiään..muuta kuin kierrättämällä Ispen nyrkkejä naamasta toiseen...


MACK
 

Bandana

Jäsen
Olipa tänään muuten huikea, puskista tullut oneliner-kommentti tältä uusioperheen isältä.

"Mä oon lentäjä!"

Niin Kummelia, niin legendaarista, niin toimivaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, kyseessä sentäs Lapinlahden Lintujen ex-jäsen, joten huumorin pitäisiä syntyä kuin itsestään. =)

Odotan paljon tältä Panulta. Voi olla aika moniulotteinen hahmo tiedossa ja veikkaan, että luurankoja on kaapissa, niin, että kolisee.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Olipa tänään muuten huikea, puskista tullut oneliner-kommentti tältä uusioperheen isältä.

"Mä oon lentäjä!"

Keräilin itseäni myöskin lattialta tämän kommentin seurauksena..
Priceless!
 

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Olipa tänään muuten huikea, puskista tullut oneliner-kommentti tältä uusioperheen isältä.

"Mä oon lentäjä!"

Täytyy myöntää, repesin kympillä (halvalla siis). Saas nähdä millanen rooli tuolle Panulle on kirjotettu, jään odottamaan suurella mielenkiinnolla..
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Salkkareissakin on sitten siirrytty iltavuoroihin. En ainkaan muista milloin olen nähnyt ulkokohtausta pimeässä. Kyllä ne näköjään jotain uutta vielä osaa keksiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikö tuo äidinkielen opettaja ole oikeastaan aika hyvännäköinen? Ainakin parempi kuin Jennin kämppis.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
"Mä oon lentäjä!"

Jarkko kirjoitti:
Täytyy myöntää, repesin kympillä (halvalla siis). Saas nähdä millanen rooli tuolle Panulle on kirjotettu, jään odottamaan suurella mielenkiinnolla..

#31 kirjoitti:
Keräilin itseäni myöskin lattialta tämän kommentin seurauksena..
Priceless!

Ahaa... En siis ollutkaan veljeni lisäksi ainoa, joka repesi tuolle. :D

"En mää oo kännissä, mä oon lentäjä!" :D
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Täytyy myöntää, repesin kympillä (halvalla siis). Saas nähdä millanen rooli tuolle Panulle on kirjotettu, jään odottamaan suurella mielenkiinnolla..

Itellä tuli heti sellanen pelko persiiseen että Tuuli (vaimikäsoli tämä narsistin uhri?) on juurikin Panun exä. Kaukaa haettu mutta maistuu niin salkkarimaiselta tollanen kuvio. Kohta sit Paula alkaakin meuhkaamaan miehestä mutta kukaan ei usko vaan pitää hulluna.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itellä tuli heti sellanen pelko persiiseen että Tuuli (vaimikäsoli tämä narsistin uhri?) on juurikin Panun exä. Kaukaa haettu mutta maistuu niin salkkarimaiselta tollanen kuvio. Kohta sit Paula alkaakin meuhkaamaan miehestä mutta kukaan ei usko vaan pitää hulluna.
Ihan mielenkiintoinen juoni tuokin olisi, mutta eikös Tuulia uhkaillut ex-mies ollut nimeltään "Ile". Tosin ei mikään ole estänyt Ileä vaihtamasta nimeään Panuksi. Olihan Aarokin työkavereilleen Arto. Salkkariessa kun melkein mikä tahansa on mahdollista.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipa tänään muuten huikea, puskista tullut oneliner-kommentti tältä uusioperheen isältä.

"Mä oon lentäjä!"

Niin Kummelia, niin legendaarista, niin toimivaa.

Tästä tuli mieleeni ihan oikeasta elämästä vanha opiskelukaverini: Kaveri esitteli itsensä uudelle ihmiselle aina seuraavanlaisesti: "Moi, mä oon Matti Meikäläinen, mun isä on poliisi". Kaveri oli aidosti ylpeä isästään, mikäs siinä. Heh, heh, Kyllähän tuolle sai repeillä.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Ihan mielenkiintoinen juoni tuokin olisi, mutta eikös Tuulia uhkaillut ex-mies ollut nimeltään "Ile". Tosin ei mikään ole estänyt Ileä vaihtamasta nimeään Panuksi. Olihan Aarokin työkavereilleen Arto. Salkkariessa kun melkein mikä tahansa on mahdollista.

Ile = Ismo

Ismo on siirtynyt ahdistelemaan vanhaa hoitoaan, kun Lasse käski pysymään poissa Tanjan luota.

Saapa nähdä millaista kalapaliikkia Sofian kännäilyt herättävä Pihlajakadulla. Sen "kirjailijan koti" -teeveeohjelman kuvaaja saa ainakin skandaaalinkäryistä matskua käytettäväkseen :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Onko meillä talttaa?"

Pitää sanoa, että Sallan hahmosta voi ärsyttävyydestä huolimatta, tai juuri siksi, löytää myös komediaa. Tuo oli mielestäni tilanteeseen nähden ihan verrattavissa siihen Jarkko, kuulutko sä mafiaan- heittoon. Sallalla on uskomaton hinku sekaantua toisten asioihin ja samalla kyky jättää täysin huomiotta minkäänlainen kritiikki omia tekemisiään kohtaan.

Oikeassa elämässä tuollainen ihminen olisi toki äärimmäisen rasittava, mutta hömppäsarjassa tuo on jopa viihdyttävää. Ja jonkunhan se lipas on avattava, että saadaan lentäjän salaisuudet tapetille.

Ja Sofiakin nosti vaihteeksi kytkintä. Kai se viimeistään Nakkilasta löytyy.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäköhän Panuun liittyvää Valas löytää siitä lippaasta? On nyt jäänyt jaksoja katsomatta, mutta oliko tuon Panun ex jotenkin kateissa vai mitä? Jotain lippaassa on, mitä Panu ei halua tulevan julki.
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Mitäköhän Panuun liittyvää Valas löytää siitä lippaasta? On nyt jäänyt jaksoja katsomatta, mutta oliko tuon Panun ex jotenkin kateissa vai mitä? Jotain lippaassa on, mitä Panu ei halua tulevan julki.

Löytyy varmaan jokin kadonneeseen vaimoon liittyvää salaista materiaalia. Tai sitten jotain paljon jännempää. Lippaalla herkutellaan varmaan vielä ensi viikkokin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pitää sanoa, että Sallan hahmosta voi ärsyttävyydestä huolimatta, tai juuri siksi, löytää myös komediaa. Tuo oli mielestäni tilanteeseen nähden ihan verrattavissa siihen Jarkko, kuulutko sä mafiaan- heittoon. Sallalla on uskomaton hinku sekaantua toisten asioihin ja samalla kyky jättää täysin huomiotta minkäänlainen kritiikki omia tekemisiään kohtaan.

Ts. Ullan stuntti. Niinku vähän arvailtiinkin täällä varmaan 50 sivua takaperin.
Enivei, toukokuu on jo puolessa ja eiköhän tuo sarja mene uusien jaksojen osalta tauolle kuun taitteessa. Tässä on jo pitempään rakennettu pohjaa monellekin eri taholle, joten jossain vaiheessa pitäisi saada huipennuksetkin valmiiksi.

Jotain jänskää siellä Panun laatikossa on, kun niin hermona siitä oli. Epäilin jotain sen suuntaista siinä vaiheessa kun junnarit pudottivat laatikon että löytävät jotain. Löytäjä meni vain väärin.
Tuo Ossi/Isabella/Jenni-kuvio saisi päättyä myös pian.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ts. Ullan stuntti.
On, ehdottomasti. Kuitenkin Salla on mielestäni hahmona sellainen, josta irtoaa vielä enemmän huumoria ja ärsytystä. Tai sitten Ulla alkoi loppuvaiheessa olemaan liian nähtyä kamaa, vaikka sama saattaa tietenkin käydä ajan kanssa myös Sallalle.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
No, kyseessä sentäs Lapinlahden Lintujen ex-jäsen, joten huumorin pitäisiä syntyä kuin itsestään. =)

Odotan paljon tältä Panulta. Voi olla aika moniulotteinen hahmo tiedossa ja veikkaan, että luurankoja on kaapissa, niin, että kolisee.

Niinkuin moni muukin on jo veikannut ne luurangot taitaa olla siinä lippaassa
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niinkuin moni muukin on jo veikannut ne luurangot taitaa olla siinä lippaassa

Tuo vaatii jo todellista päättelyä. Mutta nyt kun olemme tämän saaneet selville, niin voimmekin keskittyä lippaan sisältöön.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On, ehdottomasti. Kuitenkin Salla on mielestäni hahmona sellainen, josta irtoaa vielä enemmän huumoria ja ärsytystä. Tai sitten Ulla alkoi loppuvaiheessa olemaan liian nähtyä kamaa, vaikka sama saattaa tietenkin käydä ajan kanssa myös Sallalle.
Kyllä, huumoria irtoaa. Ärsytystä kun tietää että hyvinkin samankaltaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Puistattaa pelkkä ajatuskin.
Eiköhän sieltä laatikosta paljastu jotain kymppikerhon arkistoituja "vip-lippuja".
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
"Kaupassa" myydään tuoreita pullia tiskillä kuivumassa. Ovat varmasti tosi tuoreita.
Samaa mietin eilen. Muutenkin Stellansin valikoima on aika säilyke/juoma painotteista. Myös maitotaloustuotteet puuttuvat kokonaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös