Jack Daniel's
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Huutonaurua, kiitos linkistä! Enpä olisi muutenkaan nähnyt tän illan jaksoa kendon takia.
Tuossa olisi kyllä sellainen pariskunta, että oksat pois!
"Nyt käydään suihkuussa, peset mun selän ja sit mennään kattoon mun kuppipenkkejä."Kyllä nyt käsikirjoittajat ja casting näyttävät hevon persettä katsojille. Tai sitten hekin ovat tajunneet että Salatuilta Elämiltä on jo kauan sitten mennyt kaikki uskottavuus ja sarjaa katsotaan sen tahattoman komiikan takia. Tähän ei voi muuta todetakaan kuin:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"Nyt käydään suihkuussa, peset mun selän ja sit mennään kattoon mun kuppipenkkejä."
Aivan tajuntonta! Tuo jamppa on ulkonäöltään kuin nuori John Lennon
pakko todeta että kun katsoi esimerkiksi "Paon" toisen tuotantokauden, niin taas kerran toisaalta tajusi miten yliarvostettua paskaa myös ns. oikeat tv-sarjat ovat.
Vaivaa, mut kuinka päättyi se koira/Jenni/Rafu-episodi. Siis kun Jenni pölli Rafun ulkoiluttaman piskin?
Rafael päätyi Jennin oven taakse ja kuuli haukkumista oven takaa. Oli muistaakseni Ossin kanssa liikenteessä.
Jep, mut tarkoitin tämän jälkeen? Mihin se piski päätyi Jennin kämpilltä..
Miksi vitussa maikkari (kirosana koko paska kanava) ei voi sysätä mäkihyppyä Maxille muitten turhuuksien sekaan. Perjantai on pilattu!
Ja sen takia piti siirtyä digiaikaan, kun analogisille kaistoille ei enää mahtuneet kaikki lähetykset :)Toi mäkihyppy tuli myös maxilta, on se hyvä kun on kanavia niin on mahdollista tuo tuplatarjonta..
Oli... kunnon purkaus. =D Mikä se oli heitto jostain tangon soittamisesta, ihan tajuttoman hyvä sutkaus. Jos joku muistaa, miten meni, niin laittaa ketjuun.Lasse oli ehdoton kuningas tänään. Ehkä parhaita kohtauksia ikinä! Huikeeta.
Oli... kunnon purkaus. =D Mikä se oli heitto jostain tangon soittamisesta, ihan tajuttoman hyvä sutkaus. Jos joku muistaa, miten meni, niin laittaa ketjuun.