Niin ja yllättävän paljon oli vielä Tuomon oikeassa kädessä voimaa vääntää Stuban kanssa. Tokikaan en ikinä ole luotia olkapäähän saanut, mutta luulisi sen vähän vievän voimia...
Veikkaisin, että Tuomolla on palautumisarvot aika hyvä ja sen vuoksi ehti saada energiat melko täyteen, vaikka terveydestä vähän tasot laskikin. Luulis kyllä, että tuossa tilanteessa kunnon kyttä pystyy tuollaisiin suorituksiin, vaikka onkin Suomesta. Jenkkikytät ei olis edes hätkähtäneet, mutta ne onkin oma lukunsa, ainakin mitä oon telkkarista nähny.
Kaiken kaikkiaan Tuomolta aika heikko suoritus, kun tuurilla hoiti homman. Ensin huumepää ei osunut kunnolla ja toisella kertaa loppu kudit. Kytällä ei ollut hommaan osaa eikä arpaa. Propsit kuitenkin siitä, että aika miehekkäällä otteella laittoi lopulta roiston kenttään. Vielä kun olis vähän kolhinut ylimääräisesti: vaikka pari kertaa päätä asfalttiin ja monoa munille. Ei ois jäänyt niin nössö kuva.
Minua vähän ihmetytti Romeon käyttäytyminen, kun tuli Autioiden kämpille kaplakan jälkeen. Sanoi vaan Nooralla, että "laita Karille tekstari, että Stuba on taas maisemissa." Helvetti soikoon, niinkö sitä ilmoitetaan, että huumehörhö jahtaa sua ysimillisen kans? Mulla olis tullu mieleen varoitella vähän enemmänkin kuin tekstarilla.