Fantasia on fantasiaa, mutta seksikkäät naissoturit tuntuvat olevan pakollisia kaikissa, ainakin elokuvissa tai TV-sarjoissa.
Seksikkäät naissoturit ovat myös fantasiaa. Lääh lääh, fap fap fap ;)
Fantasia on fantasiaa, mutta seksikkäät naissoturit tuntuvat olevan pakollisia kaikissa, ainakin elokuvissa tai TV-sarjoissa.
Ne on kirjoitettu sinne, että tyhmemmällekin tulee selväksi Dornen ja pohjoisempien kulttuurien ero. Dornessa naiset ovat tasavertaisia miesten kanssa, jopa kruunun tavoitteluun asti.Ei toki. Alkuperäinen kommenttini oli vähän hölmö ja turha. Ihmettelin vain näiden hietakäärmeiden funktiota.
Katsoin viikonloppuna ensimmäiset 3 ja nyt 4. jakson. Ketjun keskustelu oli sitten yllätys itselle. 'hidasta', 'juosten kustu', 'tapahtus nyt jotain' jne. Joka jaksohan on ollut täyttä timanttia mun mielestä. Tarina etenee, päähahmot on hyvin esillä ja rönsyily on vähentynyt.
Taidanpa ottaa taas 2 jaksoa kerralla tästä etiäppäin, tuo yksi jakso oli liian lyhyt katsoa...
Onko sinulla HBO Nordic Elisa viihteen tms. kautta? Tuonne ei nimittäin tule aivan saman tien.Eipä ole jakso vielä ilmaantunut HBO Nordicin valikoimaan. Olisin jo aikaisin aamulla sitä ollut katsomassa mutta ei vieläkään. Ja nyt on klo 15:00.
Onko sinulla HBO Nordic Elisa viihteen tms. kautta? Tuonne ei nimittäin tule aivan saman tien.
Itse nimittäin katsoin tuon uuden jakson HBO Nordicin kautta tietokoneen kautta jo viideltä aamulla ja ainakin parina viime viikkona uusin jakso on tullut sinne jo n. 4.05.
Mjaa. Puoli tuotantokautta takana ja ainoastaan nämä kaksi viimeisintä jaksoa ovat olleet mitenkään ihmeellisiä. Tän sarjan kanssa on tottunut sen verran isohin tunteisiin että tää on ollut suoraan sanottuna puuduttavan tylsää katsottavaa, pahimmillaan. Tässä jaksossa oli kyllä hetkensä ja ihan kivasti asiat etenevät. Toisaalta on tunne että asiat etenevät jotenkin hätiköidysti, ja sit kuitenkaan mitään ei tapahdu.
En suoraan sanottuna keksi mitään ihmeellistä sanottavaa tästä jaksosta. Boltonit ovat huippuja, kunnon niljakkeita. Ramsay varsinkin on huikea. Tuo Pohjoisen mummomafia vaikuttaa mielenkiintoiselta, saa nähä mitä siellä on tulossa. Voisin tässä veikata että jos ja kun Boltonit joskus kuolevat niin lähtö ei tule olemaan ihan sieltä tuskattomimmasta päästä.
Tää oli jotenki tummasävynen jakso, kaikki kohtaukset tosi pimeitä, hämärässä tai muuten tummasävyisiä.
No okei toi Valyria oli hieno kyllä.
Sovitaan että nää ekat viis jaksoa oli vaan sellaista asetelmien hakua loppujen viiden jakson huikeaan tykitykseen jossa joka jakso tarjoaa sellaisia "mitähelvettiäjusttapahtui!?!?"-fiiliksiä, hienoja juonenkäänteitä ja kunnon parranpärinää fanipojille.
Noin alkuun voisivat ainakin hukuttaa sen helvetin pikkulapsen lähimpään lumihankeen Muurilla.
Ja samalla voisivat työntää Samin tyttöystävineen muurilta alas. Kuinka moni muka on oikeasti kiinnostunut kyseisen pariskunnan edesottamuksista?
Stanniksella on myös nyt tiedossa miten kukistetaan white walkerit, ja taitaa itseasiassa olla ainoa kuninkaaksi pyrkivä, jolla on edes jonkinlainen käsitys pohjoisesta tulevasta armeijasta, ja heidän kukistamisestaan.
Sansa on kyllä tylsä hahmo, ei siitä pääse mihinkään. Liian hyveellinen ja vaikka kuinka yrittää vaikuttaa kovalta, epäonnistuu siinä täysin.Minä olen. Edelleen Cersei ja Sansa ovat tylsimmät ja typerimmät hahmot koko sarjassa.
Toisin kuin ilmeisen moni, niin minä olen nauttinut nyt joka jaksosta tällä kaudella. Ei turhaa actionia enää tarvita, sarjaa on alustettu nyt monta kautta ja nyt tuntuu vihdoin syvenevän tämä tunnelma.
Toisin kuin ilmeisen moni, niin minä olen nauttinut nyt joka jaksosta tällä kaudella. Ei turhaa actionia enää tarvita, sarjaa on alustettu nyt monta kautta ja nyt tuntuu vihdoin syvenevän tämä tunnelma. Muun muassa Stanniksesta on avautunut tämän kauden myötä ihan uusi, inhimillisempi puoli...