Tieksola näyttää kyllä täysin pipolätkä höntsäilijältä kentällä. 3/4 kertaa kun Tieksola on kiekossa, hän menettää sen tai aiheuttaa paitsion, ainakin silmämääräisesti tuntuu tältä. Tässä olisi Lämsällä nyt tekemistä, että saadaan nuo pois. Joku voisi, jos jaksaa katsella Tieksolan eiliset vaihdot ja kertoa että olen nähnyt omiani. Itse en ehdi enkä nyt juuri pystyJos Tieksola pelaisi Ylitalon asenteella niin vois puhua vahvistuksesta.
Täältä ruudun takaa (josta toki onkin paras katsoa ja huudella, kun ite ei pysy edes luistimilla pystyssä) tekisi mieli huutaa Tieksolalle "SYÖTÄ!" aina sen 2-3sek ennen kuin menettää kiekon - se kiekonmenetys hautomisen jälkeen tulee nimittäin niin automaationa ja sen näkee etukäteen kun pakki lähestyy että nyt menettää Tuukka kiekon.Tieksola näyttää kyllä täysin pipolätkä höntsäilijältä kentällä. 3/4 kertaa kun Tieksola on kiekossa, hän menettää sen tai aiheuttaa paitsion, ainakin silmämääräisesti tuntuu tältä. Tässä olisi Lämsällä nyt tekemistä, että saadaan nuo pois. Joku voisi, jos jaksaa katsella Tieksolan eiliset vaihdot ja kertoa että olen nähnyt omiani. Itse en ehdi enkä nyt juuri pysty
Tykkään kyllä tuosta Tieksolan rentoudesta ja viileydestä. Ei vaikuta hirveästi ressaavan vähän heikompia otteita. Hyvä tästäkin vielä tulee.
Paitsi pääsi ekan erän ylivoimilla hyvin paikoille. Saattaa tuon maalin merkitys korostua nyt niissäkin kohdissa, jos sai tuosta itseluottamusta. Ainakin jälkihaastattelussa näytti helpottuneelta..Kuten itsekin totesi tuosta oli helppo putata lähes tyhjään maaliin. Hyvä onnistuminen, mutta rehellisyyden nimissä mainittava että ei muuten hirveästi herättänyt huomiota 60 min aikana. Potentiaalia on edelleen parantaa.
5-5 pelissä kiekkoa vaan nopeammin liikkeelle. Eilinen maali saattaa mun nähdäkseni vaikuttaa myös Tieksolan tekemiseen ylivoimassa. Voi nimittäin veto lähteä rennommin ja herkemmin.TT tällä kaudella 2 maalia ja molemmat 3 vs 3 pelissä. Tieksolalle sopisi tuollainen pipolätkä, 5 vs 5 pelissä pörrääminen ja tila eivät riitä.
Ylivoimalle voi olla hyvä vielä, jos saa itseluottamusta. Tasakentin vaikeuksissa jäällä, miten lienee kevään kovissa väännöissä.
Mä lähtisin kyllä ihan kylmästi harkitsemaan jotain vaihtokauppaa Tieksolasta. Ei tällä kaverilla tee yhtään mitään. Voi vaan kuvitella miten pärjää kevään pleijariväännöissä.
Aatu Räty tais olla jo lainalla Oulussa tuppea puremassa, kun treidattiin Jukureihin Rindellin mennessä toiseen suuntaan (hyvä Kärpät!). Iski sitten mitä joku 40 pistettä loppukauden aikana?Kuinkahan helppoa/yleistä tuo vaihtokauppa edes on, kun on kuitenkin lainapelaajana meilläkin?
Erona tuossa on se että Räty ei päässyt edes pelaamaan Kärpissä ja Tieksola vetää sen 15+ minuuttia ihan sama miten päin helvettiä hiihtelee menemään. Ei Carolinalla ole mitään syytä laittaa Tieksolaa muualle, kuten Islandersilla ehkä tuolloin Rädyn kanssa aikanaan oli. Ja lisäksi Rädyn sopimus oli silloin vasta ekoilla vuosilla ja Tieksola kuluttelee nyt viimeisen Carolina-kautensa Raumalla pois ja saanee siitä palkinnoksi parin vuoden jatkot täällä.Aatu Räty tais olla jo lainalla Oulussa tuppea puremassa, kun treidattiin Jukureihin Rindellin mennessä toiseen suuntaan (hyvä Kärpät!). Iski sitten mitä joku 40 pistettä loppukauden aikana?
Kalle on tämän Hakulisen korvaamisen kanssa ollut kuin Sulo Vilen konsanaan. Halvalla sai ja kyllä siellä potentiaalia on, mut nähdyillä otteilla ei kyllä juuri mitään tulla saamaan, väheksymättä Tieksolan jatkoajoilla tekemiä maaleja.Ei voi käsittää mitä helvettiä Killerin päässä on liikkunut jos kaveri on nähty edes teoriassa riittäväksi paikkaamaan Hakulisen lähdön.
Pehmeät kädet löytyy kyllä kun on kentällä tilaa tai siellä yksin. Hyökkäysalueella vaarallisuus on kyllä ollut myös läsnä, mutta väärään suuntaan. On siellä silti edelleen isosti aihiota ja jos homma alkaisi nyt jotenkin toimimaan, niin ihan oikeasti Tieksola voi olla se 30-35 pinnan pelaaja runkosarjan lopussa. Tuo toki vaatisi sitten jo loppukauteen sellaista 0,7 pinnan per peli tahtia, johon Lukosta on tähän mennessä pystynyt tällä kaudella Sebu ja Tare.Ihan vielä eivät ole Kallen kommentit osuneet. :)
Tuukka on hemmetin taitava. Hänellä on nopeat, pehmeät kädet ja äärettömän hyvä pelisilmä. Varsinkin hyökkäysalueella erittäin vaarallinen, koska pystyy antamaan ovelia ja vaarallisia syöttöjä. Hän näkee kanssapelaajat todella hyvin. Saamme hänestä sellaisen pelaajan, mistä usein olemme tykänneet: hyökkäyssuuntaan vaarallinen, kunnon playmaker. Taitava, juonikas pelaaja. Nopeasti tuli esille, että Tuukka halusi tulla juuri Raumalle. Hän on tykästynyt pelityyliimme ja uskoo joukkueen menestysmahdollisuuksiin.