Tais tulla meilläkin pelatessa jossain tappiomatsissa joku ylilyönti puolustaessa tyhjää maalia. Ihan sellaiset dejavut tästä tuli ainakin heti.D'Astous taklasi viime hetkillä vastustajaa varsin reippaasti ja päätyi vielä pikku hippasille sen jälkeen. 2 peliä päähän kohdistuneesta. Alla linkki.
taklaus
Ai hitto, Rölli SaiPaan. Olisiko ollut riittävästi jalkaa meille?
Eero Teräväinen, nimi lehdessä. Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, vai miten se meni.
11–0! Teuvo Teräväisen veli todisti kaikkien aikojen nöyryytystä
Björklöven kyykytti Moraa Ruotsin toiseksi korkeimmalla sarjatasolla.www.iltalehti.fi
Kim Strömberg taitaa olla vahvistus Saipalle. Hieno homma. Tyylikäs pelimies
Itse en enää uskonut, että Strömbergistä olisi Liigaan vahvistukseksi, mutta pakko on tunnustaa, että kyllähän Kimillä vielä silmää ja käsiä on. 6 ottelua ja 1+4=5 pistettä on vahva sisääntulo.Röllillä SaiPa - Jukurit pelissä jo 0+2. Vaihtaisin Paajaseen ja laittaisin pari kebabbia kylkeen
Hyvä Raipe ja SaiPa! Toivottavasti Raipe vie SaiPan mitalipeleihin ja miksei veisi. Nyt näyttää, että Raipelle ja SaiPalle ei löydy pysäyttäjää. SaiPalle, jos mille suo välillä menestystäkin, koska sen verran pahasti ovat olleet mediankin haukuttavana viime vuosina. Hyvä, että pikkuseuratkin menestyy välillä. Ei muuta kun onnea Lappeenrantaan!SaiPan eilisen kokoonpanon sentterit: Petman, Strömberg, Siikonen ja Appelgren. Kaksi KooKoon kasvattia + Strömberg. Sarjasijoitus 4.
Kertookohan hieman tämän alkukauden menosta, että täältä saa jostain kumman syystä lukea jotain Saipan kehumista vähän väliä eri ketjuista.Hyvä Raipe ja SaiPa! Toivottavasti Raipe vie SaiPan mitalipeleihin ja miksei veisi. Nyt näyttää, että Raipelle ja SaiPalle ei löydy pysäyttäjää. SaiPalle, jos mille suo välillä menestystäkin, koska sen verran pahasti ovat olleet mediankin haukuttavana viime vuosina. Hyvä, että pikkuseuratkin menestyy välillä. Ei muuta kun onnea Lappeenrantaan!
Joo olen täysin samaa mieltä. Kirjoitin oman viestini lähinnä ajatuksena, että ei tässä nyt kannata SaiPalle kateellinen olla. Ovat sen verran monta vuotta rämpineet liigassa, että ei se nyt varmaan keneltäkään pois ole, jos välillä pärjäävät vähän paremmin. Nyt kun KooKoolla on hieman heikompi jakso meneillään, niin joidenkin kirjoituksista saa käsityksen, että SaiPassa kaikki asiat tehdään oikein ja KooKoossa väärin. No onhan tässä vielä neljä keskinäistäkin ottelua katsoa, pystyykö KooKoo lainkaan haastamaan SaiPaa. Omalta osaltani SaiPan kehuminen päättyy tähän ja yritän jatkossa keskittyä KooKoon tekemiseen.Kertookohan hieman tämän alkukauden menosta, että täältä saa jostain kumman syystä lukea jotain Saipan kehumista vähän väliä eri ketjuista.
Sen vielä ymmärrän, että omaa joukkuetta tuetaan ihan kuilun reunalle asti ilman yhtäkään poikittaista sanaa, mutta naapurin/vihollisen kehuminen tuo itselleni vaan hieman ristiriitaiset tunnelmat ja hiukan oksennusta suuhun.
Ja tämä ei siis mikään hyökkäys sinua kohtaan Old Tom. Hiukan vaan toivoisin näitä Saipa tsemppejä johonkin toisen joukkueen ketjuun, ja jos olen väärässä toiveeni kanssa niin olkoon niin.
En tse koe Saipaa vihollisena, vaan hyvänä naapurina. Joka on käynyt läpi melkoisen myllerryksen. Ja nyt näyttävät palaset loksahtaneen kohdalleen. Se on hieno asia. Saipan epäonnistunut kallis valmentajasatsaus on vähän peilikuva meidän viimevuotiselle massijoukkueelle. Rahallakaan ei aina onnistu. Saipa samalla muistuttaa, että Kookoossa täytyisi nyt jotakin tehdä. Herätä.Kertookohan hieman tämän alkukauden menosta, että täältä saa jostain kumman syystä lukea jotain Saipan kehumista vähän väliä eri ketjuista.
Sen vielä ymmärrän, että omaa joukkuetta tuetaan ihan kuilun reunalle asti ilman yhtäkään poikittaista sanaa, mutta naapurin/vihollisen kehuminen tuo itselleni vaan hieman ristiriitaiset tunnelmat ja hiukan oksennusta suuhun.
Ja tämä ei siis mikään hyökkäys sinua kohtaan Old Tom. Hiukan vaan toivoisin näitä Saipa tsemppejä johonkin toisen joukkueen ketjuun, ja jos olen väärässä toiveeni kanssa niin olkoon niin.
Niin siinä se ero varmaan juuri menee, minulle kaikki muut joukkueet ovat vastapuolella pöytää. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään miten millään muulla joukkueella Liigassa kuin Kookoolla menee. Mielummin toki sen verran hyvin ettei menisi konkurssiin, mutta muuten ei herätä mitään positiivisia tunteita.En tse koe Saipaa vihollisena, vaan hyvänä naapurina. Joka on käynyt läpi melkoisen myllerryksen. Ja nyt näyttävät palaset loksahtaneen kohdalleen. Se on hieno asia. Saipan epäonnistunut kallis valmentajasatsaus on vähän peilikuva meidän viimevuotiselle massijoukkueelle. Rahallakaan ei aina onnistu. Saipa samalla muistuttaa, että Kookoossa täytyisi nyt jotakin tehdä. Herätä.
Itse koetan katsoa jääkiekkoa ja Liigaa vähän laajemmin. Ja siellä on nyt hankalaa. Sport ja Jukurit ovat veitsenterällä. Saipassa muutamat henkilöt ottivat kovan riskin, joka taitaa kantaa. Jukureiden osalta suuri kysymys on, onko talousalue ja yleisöpohja riittävä. Mutta ilman noita kavereita ei ole niitä "paikallispelejäkään". Ne ovat kuin kirsikka kakussa.Niin siinä se ero varmaan juuri menee, minulle kaikki muut joukkueet ovat vastapuolella pöytää. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään miten millään muulla joukkueella Liigassa kuin Kookoolla menee. Mielummin toki sen verran hyvin ettei menisi konkurssiin, mutta muuten ei herätä mitään positiivisia tunteita.
Joo meitä on moneen junaan ja jokainen saa olla sellainen kuin on. Ja varmasti juuri, se että meillä menee kaikki päin persettä tällä hetkellä vaikeuttaa näihin muihin suhtautumista, synkkää on.Itse koetan katsoa jääkiekkoa ja Liigaa vähän laajemmin. Ja siellä on nyt hankalaa. Sport ja Jukurit ovat veitsenterällä. Saipassa muutamat henkilöt ottivat kovan riskin, joka taitaa kantaa. Jukureiden osalta suuri kysymys on, onko talousalue ja yleisöpohja riittävä. Mutta ilman noita kavereita ei ole niitä "paikallispelejäkään". Ne ovat kuin kirsikka kakussa.
Ajat ovat haastavat. Peleissä käyntikin on monille mahdotonta taloudellisen tilanteen takia. Itse kannatan Kookoota vahvasti, mutta kausi on ollut pettymys. Ja se täytyy myöntää, tämä ei vaan nyt riitä.
Oli aivan liigan parhaita veskareita sen ajan minkä pelasi, oletan että joko joku euroopan kärkisarja tai p amerikasta koittaa vielä muualla kuin winnipegissäJaahas Oskari Salmiselle riitti Saipa ja kenties Liiga tältä erää. Käyttänyt ilmeisesti optionsa siirtyä ulkomaille, kohta varmaan tiedetään mihin lähti.