TUTO Hockey 2024–2025

• 150 990
  • 763

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tuli ehkä Hermes -pelistä vastustajan huonouden vuoksi liian ruusuinen kuva TuTosta uudessa valmennuksessa. Silloin maalinteko onnistui erinomaisesti, tänään oltiin hyvin tehottomia. On mielenkiintoista nähdä, miten joukkue pelaa huomenna Imatralla Ketterää vastaan.

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Tuli ehkä Hermes -pelistä vastustajan huonouden vuoksi liian ruusuinen kuva TuTosta uudessa valmennuksessa. Silloin maalinteko onnistui erinomaisesti, tänään oltiin hyvin tehottomia. On mielenkiintoista nähdä, miten joukkue pelaa huomenna Imatralla Ketterää vastaan.
Nyt kun pahin järkytys ohi, niin mietitään positiivisesti. Ei meillä ollut todellakaan mikään ykkösjengi mukana. Todella paljon A-junnuja myös, joiden myötä virheet vähintään tuplaantuu, vaikka peliaikaa ei olisi paljon.

Toki sitä faktaa ei pääse pakoon, että peli oli ihan järkyttävän huonoa. Töhöiltiin, ei pelattu logolle ja YV oli järkyttävää.

Kaiken tuon jälkeen tuntuu tosin entistä pahemmalta ajatella, että kuinka hyvä tämä joukkue oikeasti olisi, jos se vain pelaisi näiden odotusten mukaan. Se tuntuu pahemmalta kuin häviäminen, koska näkee potentiaalin lipsuvan käsistä.

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Eipä ole kokoonpano yhtään sen lupaavampi kuin eilenkään, suoranaisesti jopa pelottaa. Reini sivussa. SaiPasta Matias Myllykoski lainalla.

Tänään saa olla kaikki kiekkojumalat puolella, jos edes piste halutaan Ketterältä.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eipä ole kokoonpano yhtään sen lupaavampi kuin eilenkään, suoranaisesti jopa pelottaa. Reini sivussa. SaiPasta Matias Myllykoski lainalla.

Tänään saa olla kaikki kiekkojumalat puolella, jos edes piste halutaan Ketterältä.
Eilisessä pelissä Julius Reinin telonut ei saanut tilanteesta mitään rangaistusta. Mistäköhän nuo muutenkin huonosti viheltäneet päätuomarit mahtavat olla kotoisin?

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Eilisessä pelissä Julius Reinin telonut ei saanut tilanteesta mitään rangaistusta. Mistäköhän nuo muutenkin huonosti viheltäneet päätuomarit mahtavat olla kotoisin?
Päätuomareilla on ainakin SaPKo-taustaa. Eivät paikallisia ole kuitenkaan, tai jos ovat, niin eivät syntyneet Joensuussa. Eniten ihmetyttää se, että kummatkin ovat median mukaan ainakin "lupaavalla" tiellä kohti huippua, mutta kyllä eilinen oli niin amatöörimäistä, että oksat pois.

Elitestä katsottu (julkista tietoa), tiedä sitten, että ovatko täysin oikeat henkilöt:
Blomqvist - Helsinki
Laakkonen - Savonlinna

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei kauheasti odotuksia ole. Kentällinen junnuja mukana ilman juurikaan kokemusta miesten peleistä. Loukkaantumistilanne aivan hirveä, mutta suunta on vain ulospäin joukkueesta viime aikoina.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei kauheasti odotuksia ole. Kentällinen junnuja mukana ilman juurikaan kokemusta miesten peleistä.
Eipä tuolla hyökkäyksen nimimiehetkään onnistuneet, kun TuTo teki kahdessa pelissä yhden maalin. Ja mitä on ylivoimalle, mikä oli ennen tätä viikonloppua Mestiksen tehokkainta, tapahtunut?

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Eipä tuolla hyökkäyksen nimimiehetkään onnistuneet, kun TuTo teki kahdessa pelissä yhden maalin. Ja mitä on ylivoimalle, mikä oli ennen tätä viikonloppua Mestiksen tehokkainta, tapahtunut?
Yksikin (saati useampi) kärkipelaajan (tai erikoistilannepelaajan) poissaolo muuttaa melkosen paljon peluutusta, yv, av, aloitukset jne. Eipä ollu tänään kauheesti palaa.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Sen verran surkeasti tässä nyt hiihdellään, että Jokerit otetaan vastaan ihan väkisin pleijarien avauksessa.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ei pidä paikkaansa. Kupittaalla vaikuttaa Virran Pekka, joka taikoo joka koutsista tekijän viikossa.
Ai niin, tarvitaan parempii pelaajia.

Onko Virtakin joskus syönyt sun eväät? Oon vaan huomannut, että Pexi saa sulta nyt suolaa saman verran mitä Jonne sai ennen kuin lähti :)

Tuossa loppukaneetissa on mun makuun se mehevämpi pihvi. Tuo joukkue ei vaan yksinkertaisesti ole kovin hyvä, etenkin kun on koko ajan bussillinen ukkoja telakalla/lainalla. Ihan joka materiaalista ei voi timanttia puristaa. Vai oletko itse joskus onnistunut?

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarja on tasainen ja paljon pelejä on jäljellä, joten monenlaiset sijoitukset ovat TuTolle mahdollisia. Toisaalta minua ei haittaisi yhtään, vaikka Jokerit tulisi vastaan jo ensimmäisellä kierroksella, sillä mestaruudestahan tässä pelataan eikä osallistumisesta pleijareissa vain mahdollisimman pitkälle. Tällöin tulisi todennäköisesti vähintään kaksi loppuun myytyä kotipeliä ja jos TuTo lähtisi kesälomalle niin pääsisin keskittymään vain futikseen.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Sarja on tasainen ja paljon pelejä on jäljellä, joten monenlaiset sijoitukset ovat TuTolle mahdollisia. Toisaalta minua ei haittaisi yhtään, vaikka Jokerit tulisi vastaan jo ensimmäisellä kierroksella, sillä mestaruudestahan tässä pelataan eikä osallistumisesta pleijareissa vain mahdollisimman pitkälle. Tällöin tulisi todennäköisesti vähintään kaksi loppuun myytyä kotipeliä ja jos TuTo lähtisi kesälomalle niin pääsisin keskittymään vain futikseen.

No hyvä sulle, kun futis kiinnostaa. Mutta meillä joita ei kotimainen futis kiinnosta paskaakaan, on tilanne hiukan eri. Kyllä me otetaan mieluummin se tappio finaalissa kuin pleijareiden avauskierroksella. Sikäli mikäli se tappio pitää ottaa.

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Onko Virtakin joskus syönyt sun eväät? Oon vaan huomannut, että Pexi saa sulta nyt suolaa saman verran mitä Jonne sai ennen kuin lähti :)

Tuossa loppukaneetissa on mun makuun se mehevämpi pihvi. Tuo joukkue ei vaan yksinkertaisesti ole kovin hyvä, etenkin kun on koko ajan bussillinen ukkoja telakalla/lainalla. Ihan joka materiaalista ei voi timanttia puristaa. Vai oletko itse joskus onnistunut?
Ei.
Samuli Marjeta on oikeesti koutsi verrattuna Jonne Virtaseen. Eikä se Virtasen vika ole, että hänet Tutoon palkattiin. Kukapa ei mielummin koutsaisi Tutoa, ku Kaarinaa? Tai Jukureita tai Tutoa? Itseferflektiolla toki vois olla käyttöö.
Kaikki on kuulemma kiinni pelitavasta, väittävät. Mua siis harmittaa aina koutsien ulostuloissa se, että pelaajilla ei muka olis väliä. Tottakai kaikki haluu aina parhaat pelaamaan, mutta silloinhan ei enää puhuta pelaajien kehittämisestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy