Simolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsirannikko
Tuon laukaisumäärän/yv pystyy poikimaan pienellä viiveellä/vaivalla vaikkapa matsin laukaisukartasta, mutta kun täppää laukaisupistettä, siinä ei näy onko yv, vaan se pitää itse tsekata, onko ollut yv:n aikana.Mielestäni taas yksi huonommista peleistä. Alivoima sen enempää kuin ylivoimakaan ei toimi. En tiedä onko alivoimalla tuo pieni neliö niin hyvä, kun siinä annetaan liikaa tilaa, aikaa ja laukauspaikkoja alivoimassa. Toisaalta YV pelissä jonkun pitäisi ottaa tilastoja, montako laukausta TuTo tekee. No jos pari pelaajaa lähtee Vaasaan ja ketjuja rukataan, niin sekaistahan se on.
Itse olen aina pitänyt Jokipoikia pahana vastustajana ja oli kuinka nuori joukkue tahansa, niin sarjatilanne kertoo kyllä ettei ole millään tavoilla aliarvioitava. No katsotaan huomenna löytyykö tästä ns. ohipelistä panosta huomiseen.
Mun mielestä on ihan saman lähteekö joku Vaasaan tai on sairastuvalla, pelikiellossa, jne, pelisapluunan pitäisi olla niin selkeä (valmennuksen homma) ettei peli isossa kuvassa muutu, koska ketjuja viritellään joka tapauksessa. Yhdenkin pelaajan puuttuminen palapelistä, vaikuttaa usein moneen tekijään: yv (ja tässäkin vielä: pakki, hyökkääjä, left/right…) av, erien alut, loput, aloitukset…), mutta yhä se on koutsin homma saada ne olemassa olevat palat kohdilleen.
Pieni neliö av:ssa toimii jos se oikeesti toimii, eli syötöt eivät mene neliön läpi ja on vain 1-2 pistettä, mistä kuti voi lähtee suoraan syötöstä. Jos se ei toimi, se on huonoin mahdollinen vaihtoehto. Ja,taas on koutsin homma virittää se toimimaan. Taval tai toisella. Onneksi kohta on taas Velho kehissä.