Ottakaas nyt veljet hiukan rennommin vielä toistaiseksi. Eihän tuollaiset lukemat oikein lämmitä, mutta siltikin.
En mä koskaan ole ollut näissä lätkähommissa mitenkään yltiö-optimistinen, mutta ei mulla silti ole vaikeuksia kävellä huomenna halliin optimistisella mielellä. TUTO pystyy parhaimmillaan helvetisti parempaan kuin mitä tänään kolmas erä näytti. Enkä epäile lainkaan, etteikö huomenna nähtäisi paljon parempaa kuin mitä tänään.
Muistakaa nyt miten erinomaisia vääntöjä Espoota vastaan on aiemmin ollut. Vielä ollaan hyvin kaukana siitä, että voisi olettaa sarjan menevän neljästä pelistä poikki. En usko siihen vielä sittenkään vaikka tulisi huomennakin turpaan. Toki jos taas tulisi viidellä maalilla pajatsoon, niin sitten alkaa usko loppua.
Simolaiselle sellainen heitto, että ehkei kaikki epäonnistumiset sentään ihan aina ole pelkästään Monnin vika. Plus että ainakin itse olen ihan omin korvin kuullut koutsin ottavan mahalaskuja myös omaan piikkiinsä. Eikä mies todella ihan säännönmukaisesti tunge pelaajia bussin alle.
Ei tietenkään ole koutsin vika jos pelaaja ei tee maalii paikasta, puolustaja kompastuu ratkasevalla hetkellä tai maalivahti imuroi.
Mutta se on koutsin (ja seuran) suurinta epäammattimaisuutta, ettei joukkueella oo ollu koko kautena yhtenäistä pelitapaa. Se on ollu koko kauden ainakin mun kirjotusten pihvi.
En tietenkään toivo, et kotikaupungin jengi (kumpi tahansa) ei pärjää, mut ku nyt tiesi jo kesällä että kummallakaan ei tuu olemaan helppoo. Toisella harjoittelijakoutsi ja toisella puuttuu pelaajiston kärki.
Materiaaliylivoima on ollut täl kaudella Mestikses jo pitkään Tutolla, mutta kuka vastaa se täysmääräisestä hyödystä? Aivan oikein, Kupittaan Velho.
Jos joku näki eilisessä pelissä jotain jatkumoi (lähtöjä, ylityksiä, päätöksiä) yhtenäisesti sovittua, harjoiteltua, yhtenäisyyttä, mitä tahansa nykylätkän perusteita, olen valmis muuttamaan em. listan saatuani käsitystäni valmentajiston ammattitaidosta.
Ja kyseessä on sellaset asiat, joita ei muuteta bussimatkalla Turkuun.
Niistä olen huolissani, ku se ei nykylätkässä riitä, et oot hyvä yrittämään.
Ja itse olen nähnyt 99% enemmän sellasii koutseja, jotka ei heitä pelaajia bussin alle koskaan, jos tää nyt vastauksena menee?