Kuka TuTon pelaaja oli tuossa uhrina? Istuin katsomossa sellaisessa paikassa, että en nähnyt tilannetta. TuTo hallitsi toista ja kolmatta erää selvästi (maalivahtien torjunnat noissa erissä Vuorio 5 ja Vitols 23). TuTon viimeistely oli vähän heikkoa, mutta se otti kuitenkin helposti rutiinivoiton.Etäkannattajana kun pelit joudun katsomaan television kautta, niin tuota näytettiin useamman kerran. Aika selvästi kyynärpää osui suoraan päähän. Mutta onneksi siinä ei pahempaa tapahtunut. Tai tiedä sitten, jos jälkikäteen alkaa joitain oireita tulla.
Kuka TuTon pelaaja oli tuossa uhrina? Istuin katsomossa sellaisessa paikassa, että en nähnyt tilannetta. TuTo hallitsi toista ja kolmatta erää selvästi (maalivahtien torjunnat noissa erissä Vuorio 5 ja Vitols 23). TuTon viimeistely oli vähän heikkoa, mutta se otti kuitenkin helposti rutiinivoiton.
Alkaa näyttää ihan jääkiekolta, vaikka eilinen KeuPa ei kauheen hyvä mittari ollut.Eteenpäin on menty. Tällaiset hallitut kolmen pisteen voitot varsinkin sarjassa alempana olevista joukkueista olivat vielä alkukaudella harvinaista herkkua. Hyvä Tuto!
Alkukauden joukkueesta ovat lähteneet Eppu Karuvaara ja Niklas Grönlund. Tilalle ovat tulleet Julius Vähätalo, Simon Suoranta ja Kasper Koskinen. Lisäksi lainapelaajana on pitempään pelannut erinomainen puolustaja Onni Korkka.Joukkue on siis alkukaudesta muuttunut melkosesti ja hyvä et just parempaan suuntaan.
Siitä se Jonne tuomareille huusi, sai pienen osuman nähdäkseni joka meni tuomareilta ohi.Alkukauden joukkueesta ovat lähteneet Eppu Karuvaara ja Niklas Grönlund. Tilalle ovat tulleet Julius Vähätalo, Simon Suoranta ja Kasper Koskinen. Lisäksi lainapelaajana on pitempään pelannut erinomainen puolustaja Onni Korkka.
Muuten Joel Kerkkänen ei eilen kolmannessa erässä pelannut. Loukkaantuiko?
Ja noiden lisäksi hyvä laukaus. Eilenkin hieno maali. Korkan tehopisteet 13 pelissä 6+7.Korkka pisti mun silmään heti ensimmäisestä pelistä lähtien. Erinomainen liike ja toimii fiksusti kiekon kanssa.
Korkka pisti mun silmään heti ensimmäisestä pelistä lähtien. Erinomainen liike ja toimii fiksusti kiekon kanssa.
Osaako joku kertoa tästä jotain?Monni taisi antaa vähän kritiikkiä kierrellen seurajohdolle. Mistäköhän mahtaa kiristää?
Ulkomuistista höpisi, että kun joukkue antaa kentällä kaikkensa niin tarvitsee myös toimistolla antaa kaikkensa, ettei nyt ole todellakaan varaa yhtään löysäillä jne... Tätä samaa siinä melko pitkään toisti.Osaako joku kertoa tästä jotain?
Juuri tuota hain, thanks.Ulkomuistista höpisi, että kun joukkue antaa kentällä kaikkensa niin tarvitsee myös toimistolla antaa kaikkensa, ettei nyt ole todellakaan varaa yhtään löysäillä jne... Tätä samaa siinä melko pitkään toisti.
Vai kysyitkö onko taustalla enemmän tietoa?
Taisi Virtasta harmittaa se, ettei reissuun oltu päästykkään päivää ennen, vaan Kokkolaan oli ajeltu samana päivänä vasta pelamaan. Syytä hotelliyön peruuntumiseen ei ole kyllä tarjota ikävä kyllä..Juuri tuota hain, thanks.
Toki jos jollain on asian tiimoilta jotain kättä pidempää, niin olisihan se kiva kuulla.
OK!Taisi Virtasta harmittaa se, ettei reissuun oltu päästykkään päivää ennen, vaan Kokkolaan oli ajeltu samana päivänä vasta pelamaan. Syytä hotelliyön peruuntumiseen ei ole kyllä tarjota ikävä kyllä..
Olisiko syynä ollut raha. Tuon epäilinkin olleen Jonnen pahan mielen takana. Sitä varmaan lievitti Kokkolasta saadut kolme pistettä.Taisi Virtasta harmittaa se, ettei reissuun oltu päästykkään päivää ennen, vaan Kokkolaan oli ajeltu samana päivänä vasta pelamaan. Syytä hotelliyön peruuntumiseen ei ole kyllä tarjota ikävä kyllä..
Laitan tämän nyt tähän ketjuun, kun en parempaakaan paikkaa keksinyt.
Eli, tosiaan kun mulla oli muutaman vuoden paussi koko lätkään, niin ei myöskään ole hajuakaan, että onko vieraspeleihin järjestetty matkoja, ja jos on, niin miten ja kenen toimesta.
No anyways, lauantaina 17.2 näkyy olevan Jokerit-TUTO, johon ainakin minä haluan mennä. Kivahan se on TUTO perinteisellä Nordiksella nähdä ja vieläpä Jokereita vastaan. Ei noita mahdollisuuksia välttättä enää montaa tule, jos yhtään.
Eli mikäs on ihmisten näppituntuma täällä, paljonko voisi olla kiinnostuneita? Vaihtoehtojahan on. Pikkubussi, kaksi pikkubussia tai iso bussi. Riippuen siitä, että paljonko porukkaa lähtisi.
Pojan futisporukalle noita pikkubusseja olen joskus kysellytkin, ja niillä ei paljoa meno maksa. Isosta bussista en nykyhintaa tiedä, mutta kysymällähän se selviää.
Eli sellaista. Tuohon on nyt yli kuukausi aikaa, mutta ajattelin jo nyt heittää asian ilmoille. Mä siis lähden joka tapauksessa. Ja olen kyllä valmis tarvittaessa isommankin porukan matkaa junailemaan, mikäli kiinnostuneita ilmaantuu.
OK, asia pihvi. Kenen puoleen pitää asian tiimoilta hallilla kääntyä?TuTon kannattajaporukka järjestää matkan tuohon otteluun. Sosiaalisessa mediassa löytyy tiedot ja varmaan ryhmän nettisivuiltakin. Ilmoittautuminen onnistuu käsittääkseni hallillakin.
No joo. Viimeeksi oli pettymys, eikä sen jälkeenkään mitenkään erityisen hyvin ole pisteitä tehnyt. Sinänsä en jää kaipaamaan, vaan uskon markkinoilta löytyvän parempia pelimiehiä.Joonas Larinmaa Espooseen, ois kelvannu tännekki