Harvoin edes runkosarjassa, saati Suomen Cupissa sama veskari pelaa back-to-backia.
What? Mikäs havainto se tällainen on? Eihän tuo päde kuin tasan silloin, kun joukkueessa on kaksi tasavahvaa, tai ainakin about tasavahvaa veskaria.
Montako Lonkilan peliä olet hänen uraltaan nähnyt? Itse olen 10-15. Tulee olemaan jo tällä kaudella hyvä Mestis-tason veskari. Ja TUTOssakin esiintyi A:n maalilla loistavasti. Maalivahdin leimaaminen Yhden heikon matsin jälkeen on halpaa touhua.
No, jos/kun ei tämän pelin perusteella voi tuomita Lonkilaa huonoksi, niin ei sitä kai voi perustellusti noinkaan todeta. Eli että tulee olemaan hyvä Mestis-tason veskari. Jää nähtäväksi, toivotaan että tulee. Tämän illan esitys oli joka tapauksessa surkea.
Vai oliko Pohjanoksakin ”ei Mestis-tasoa”, kun laittoi kiekon omiin IPK:ta vastaan?
No tämä se vasta halpa veto oli. Eiköhän Julle ollut tasonsa näyttänyt jo ennen tuota sekoilua.
Se veskareista. Paitsi että jos olisi ollut Pohjanoksa maalissa, niin oltaisiin voitettu 3-0. Toki turhaa jossittelua, eli se siitäkin.
En mä kovin pessimistinen jaksaisi tällä hetkellä olla. LeKi murjottiin kun meillä oli maalivahti, Karhulle hävittiin kun ei ollut. Ei sillä ettäkö muulle joukkueelle pitäisi antaa puhtaat paperit, kyllähän sitä esimerkiksi hiukan turhan runsaasti hyviä maalipaikkoja tuhrittiin.
Mutta näen, tai ehkä vaan haluan nähdä, aika paljonkin hyvää. Pohjanoksa lienee yhtä hyvä kuin viime kaudellakin, hyökkäyksessä leveyttä piisaa. Mäkisen veljekset ovat miellyttäneet jo nyt, Kokkala tulee takuulla ennemmin tai myöhemmin, Friman on viime kauden tapaan aina hyvä, Virtasen Juho vaikuttaa paremmalta kuin koskaan, ja jopa Mäkelä on väläytellyt. Jos vielä Taavitsainen, Lahtinen ja Lehtonen nousevat tasolleen, niin onhan tuossa, kun reservistä löytyy vielä Ahoniemikin. Tietty jos tuo mainitsemani kolmen trio ei niille tasoilleen nouse, niin sitten ei leveyttä niin olekaan.
Jos jostain pitäisi olla huolissaan, niin puolustuksesta. Nickerson antoi heti hyvän kuvan itsestään, Levo tulee täyttämään ruutunsa, samoin Mäntylä, jahka toipuu leikkauksestaan. Mutta loput ovatkin melkoisia kysymysmerkkejä, ainakin minulle. Ei ole uusista vakuuttanut vielä yksikään, Nickersonia lukuunottamatta siis. Käytännössä ainakin kahden tulokkaan pitää vielä osoittautua hyväksi hankinnaksi, tai muuten voi tulla kaudesta tuskainen.