Pressiboxi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Palloseura
Pablo näköjään saanut sopimuksen Ipaan. Onnittelut sinne suuntaan. Mahtuisi Tepsiinkin kakkos-YV:tä pyörittämään koska tahansa.
Pulliainen on kiva nähdä pitkästä aikaa. Siitä on iät ja ajat, kun allekirjoittanut on viimeksi nähnyt Tuukan livenä kaukalossa. Ei oikein osaa edes sanoa, että millä tasolla mies nykyään huitelee.
On muuten järin mielenkiintoinen keissi tämä Forsellin tilanne. Jotain omituista siellä taas on taustalla.
Forsell oli ns. vanhan TuTo-hallinnon miehiä sitoutumiseltaan. Sitähän tämä on, varmaankin. Saa nähdä miten ura jatkuu jos jatkuu, Italia mm. pyöri yhdessä vaiheessa kuviossa.
Eikö Japaniinkin ollut joskus jotain virityksiä, vai liekö pelkkää huhupuhetta?
En itseasiassa ole kaikista tapahtumasarjan vaiheista täysin selvillä mutta ulkomaanpeleistä kaiketi Tertsi perheineen on ollut kiinnostunut tässä uravaiheessa laajemminkin. Tai ainakin tämä kortti on haluttu katsoa myös.
Ompa taas porukkaa. Missä vaiheessa kesää on näyttänyt, että forre pelaa TuTossa ensi kaudella. Mitään ole sössitty ihan selvästi forre päättänyt ajat sitten kai se nyt muuten ois edes jonkun verran joukkueen kanssa harjoitellut tässä vaiheessa. Se miksi ei sitten TuTossa jatka niin syyt tietää varmaan itse parhaiten. Huomaa, että kausi lähestyy ja tämä karhu kun tuntuu kesäisin nukkuvan on taas noussut luolastaan musta maalamaan TuToa. Olis mun puolesta saanu nukkuu vuodet ympäri.
Joo kato vanha fani-vetäjä mr.Rebels! Sukka suulle nyt ja on kyllä näyttänyt ja kuulunut ja haissut että Forre vielä pelaisi joten älä infoa siinä!
Pystytkö ajattelemaan tätä miltään muulta kuin viime kauden kantilta.
Mun käsitys tapauksesta forre, tarkistakaa ja korjatkaa jos olette varmoja, että olen väärässä. Forrella oli optio ensi kaudesta ja hänen piti joulukuussa 2007 ilmoittaa käyttääkö hän option ja pelaa seurassa kauden 2008-2009. Nyt on menty 8 kuukautta yli tuon rajan eikä ilmoitusta ole tullut. Kauanko olisi vielä pitänyt odottaa? Ensi jouluun? Liigaan ja liigaan missä liigajoukkueessa pääsee pelaamaan jos ei treenaa joukkueen kansa yhtään ennen kautta? Olisiko pitänyt olla ottamatta Jokila, Pulliainen, Kerälä, ja Lähteenmäki ja odotella jos Forsell kuitenkin jatkaisi seurassa kun kaikki ennusmerkit näyttivät ettei halua?
Miten niin on näyttänyt, että jatkaisi TuTossa. Viimeinen juttu oli, että Forren ajateltiin palaavan jos Järvinenkin tulee ja Järvinen ei tullut niin ei kai sitten Forselkaan. Yritäppäs nyt torpedo olla ottamatta henkilökohtaisesti vai sulla oiskin forre kalsarit taas päällä. On kyllä näyttänyt, etttä forre vielä pelaisi mutta on myös näyttänyt, että ei mielellään TuTossa kun ei ola 8 kuukauteen pystynyt sitä päättämään. Rantahan lähetettiin pois try outilta koska hyökkääjiä on jo ainakin tarpeeksi. Ei varmaan voinut seura odotella enää forren päätöstä kun pian ruvetaan pisteistä pelaamaan.