Mahdollinen neljäs finaali pelataan lauantaina kello 18.30. Tämä on kiveen hakattu asia, näin olen itselleni antanut kertoa.
Se kivi on taidettu rikkoa, sillä TuTon nettisivuilla kerrotaan mahdollisen ottelun alkavan lauantaina klo 17:00.
Mahdollinen neljäs finaali pelataan lauantaina kello 18.30. Tämä on kiveen hakattu asia, näin olen itselleni antanut kertoa.
Se kivi on taidettu rikkoa, sillä TuTon nettisivuilla kerrotaan mahdollisen ottelun alkavan lauantaina klo 17:00.
Kivi on ehjä kuin mikä. Ottelu pelataan kello 18.30!! Väärä kellonaika korjataan nettisivuilla toivottavasti pian.
Mites on, olisiko TuTosta SM-liigavauhtiin potentiaalisia pelaajia ensi kaudeksi? Jokila? Pulliainen? Tuominen? Millaisia miehiä noin karkeasti ottaen?
(ps. huomaa viestin vähemmän vakava luonne, vaikka siitä asian siemenkin löytyy)
Mites on, olisiko TuTosta SM-liigavauhtiin potentiaalisia pelaajia ensi kaudeksi? Jokila? Pulliainen? Tuominen? Millaisia miehiä noin karkeasti ottaen?
No, varmasti on! Sitten vaan on eri asia, että millaiseen rooliin ja mihinkä seuraan?! Mainitsemistasi nimistä mielestäni Jokila ainakin voisi liigaa pelata mutta olisi saatava paljon vastuuta sielläkin. Taitoa kaverilla riittää eli ylivoimaakin olisi tultava. Jos ei tule kuin nelosketjun peliaikaa niin mitä sinne lähtemään?! Se on äkkiä unohdettu tapaus sitten! Sama koskee Pulliaistakin.
Viime vuonnakin olin ihan varma, että Virpiö olisi liigaan kova vahvistus, mutta kuinkas kävi?
Jokila? Pulliainen? Tuominen?
Varmasti jossain muussa seurassa olisi ollutkin vahvistus. En tiedä kovasta mutta vahvistus kuitenkin. Ja ensi kaudella voi hyvinkin jo nakutella reilusti pisteitä!
Jaahas taisi unohtua Jussi Tapio, joka näin kärkeen vaikuttaa melko mielenkiintoiselta. En itse ole ollenkaan tätä miestä nähnyt/kiinittänyt huomiota. Mites miehen luistelupuoli?
Minusta sillä luistelulla, laukauksella ja yrityksellä piti olla potentiaalia tehdä 10-15 maalia ja niin kuvittelivat kyllä JYP-kannatajakin. Ei vain sitten natsannut.
Voi myös johtua siitä että pelasi koko kauden lähes puolikuntoisena :)
Jaahas taisi unohtua Jussi Tapio, joka näin kärkeen vaikuttaa melko mielenkiintoiselta. En itse ole ollenkaan tätä miestä nähnyt/kiinittänyt huomiota. Mites miehen luistelupuoli?
Cartman-Costanza Kramer kirjoitti:Jokila on nopea, muttei vauhti riittäisi millään liigan peltempossa.
Cartman-Costanza Kramer kirjoitti:Tämän jälkeen kaikki muut ovat longshot osastoa täysin.
TuTon todistus, kausi 2008 – 2009
On aika summata kulunut kausi, tässä oma näkemykseni joukkueen suorituksesta. Laitan lisäksi mielipiteeni jatkosopimuksen tarpeellisuudesta. Todettakoon heti kärkeen, että joukkueen pelaajiin kiintyy kun heitä seuraa tarkasti. Tämä selittää sen miksi lähes kaikkien jatko on toivelistallani.
TuTon todistus, kausi 2008 – 2009
On aika summata kulunut kausi, tässä oma näkemykseni joukkueen suorituksesta [...]
Vuorisalo on loistava esimerkki pelaajasta jossa on "jotain vikaa" ja joku on päättänyt ettei se pärjää liigassa. Kun Marrea vertaa vaikka Tommi Hannukseen, niin kyllähänä Vuorisalo menee tämän päivän kunnossa ohi. Toinen vastaava on Forre, rightin playmaker yv-sentteri, niitäkin kun löytyy jokaiselta oksalta? Itse olen aivan satavarma, että kaksikko Forsell & Vuorisalo auttaisi jokaista sijoista 6-14 pelaavaa liigajoukkuetta runkosarjassa.
Kyllä kai TuTonkin pelaajasopimukset perustuvat pitkälti pelaajien keskinäiseen "Mä jatkan, jos säkin jatkat" sopimiseen. Joten toivotaan, että muutama iso nimi vetäisi nimensä paperiin mahdollisimman pian pronssipelin jälkeen.
Näihin spekulaatioihin voisi varmaan lisätä myös Pasi Järvisen. Vaikea uskoa, että liigasta irtoaisi jatkoa noin rikkonaisen kauden jälkeen. Kokonaan toinen juttu tietty on se, löytyisikö Pablolta motivaatiota vielä Mestis-kaukaloihin.
Onko Niukkasella sopparia ensi kaudeksi?
TuTon todistus, kausi 2008 – 2009...
...Jarmo Jokila
TuTon paras pelaaja, Santasen ohella. Huipputaitava kuntoihme, jolla asennekin on parantunut. Hakkasi pisteitä hurjaan tahtiin, pelasi lisäksi muutenkin tasapainoisen kauden. Jatkosopimus ja palkankorotus...
On aika summata kulunut kausi, tässä oma näkemykseni joukkueen suorituksesta. Laitan lisäksi mielipiteeni jatkosopimuksen tarpeellisuudesta. Todettakoon heti kärkeen, että joukkueen pelaajiin kiintyy kun heitä seuraa tarkasti. Tämä selittää sen miksi lähes kaikkien jatko on toivelistallani.
Taloudellinen tilanne on käsittääkseni todella, todella synkkä, eikä "aikainen" putoaminen auttanut sitä yhtään. Nykyisen pelaajiston kanssa ollaan jo pienisä ongelmissa muutenkin, nokkimispuussa heikommassa päässä oleville maksetaan liian kovia palkkoja..