TuTo Hockey 2006–2007

  • 69 868
  • 384
Onko muuten tietoa näistä parista joukkueen mukana treenanneesta pelaajasta? Heinosen tai Järvisen nimeä ei ainakaan sopimuspelaajien joukossa näkynyt. Treenaavatko kyseiset jätkät yhä joukkueen mukana vai jäikö sopimus tulematta.

Etenkin Raumalla vielä viime kaudella vaikuttanut ja liigassakin muutaman pelin pelannut Tommi Heinonen olisi mielenkiintoinen lisä joukkueeseen.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mikäli oikein muistan, niin TuTo palaa tänään omatoimijaksoltaan kuntotestin kautta jääharjoitteluun. En ole varma, mutta uskoisin Heinosen ja Järvisen olevan yhä harjoitusringissä mukana. Todennäköisesti ringissä on muutamia muitakin sopimusta vailla olevia pelureita. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin eiköhän tällä viikolla ole jossain turkulaisessa lehdessä juttua jäälle palanneesta TuTosta ja harjoitusringissä olevista pelaajista.

Kaukalon laidalla olikin jo kartottanut tämän hetkisen pelaajatarpeen, eli puolustuspää kaipaa edelleen vahvistusta. Yksi mielenkiintoinen kysymys tulee olemaan se, kuka perii Vuorisalon paikan ykkösessä. Keinänen? Salo? Kesti? Virpiö? Lehtisalo?
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Devon kirjoitti:
Kaukalon laidalla olikin jo kartottanut tämän hetkisen pelaajatarpeen, eli puolustuspää kaipaa edelleen vahvistusta. Yksi mielenkiintoinen kysymys tulee olemaan se, kuka perii Vuorisalon paikan ykkösessä. Keinänen? Salo? Kesti? Virpiö? Lehtisalo?

Tätä sietää pohtia. Forsellit ovat tulevallakin kaudella TuTon syömähammas, joten Vuorisalon paikan perivä pelaaja on suurennuslasin alla.

Lehtisalo: Turvallinen valinta, on pelannut ykkösessä aikaisemminkin. Tähän turvauduttaneen, jos muut vaihtoehdot eivät natsaa. Lehtisalolla on loistava asenne, joten mikäpä siinä.

Salo: Eikö hän ole syntynyt pelaamaan Laakson kanssa samassa ketjussa?

Kesti: Minulla mielikuva, että Kesti on enemmän keskushyökkääjä. Ja olisikohan ykkösketjun liike liiankin verkkainen, jos Kesti sinne istutetaan? Jostakin muistan kyllä lukeneeni, että sellaista kaavaillaan.

Virpiö: Ihan tuntematon suuruus, minun papereissani ei ole mahtunut näihin spekulaatioihin. Toki olen mielelläni väärässä.

Keinänen: Oma suosikkini uudeksi Vuorisaloksi. Luontainen maalintekijä, jonka kuitenkin on muistettava myös puolustaa, muuten Saunamäelle jää liikaa töitä. Jossain vaiheeessa kauden mittaan tätä pitää kokeilla. Keinäsen on muutekin saatava pelata vähintään kolmosketjussa, muuten kaveri menee hukkaan.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Pitänee itsekin vähän kommentoida niitä esiin nostamiani nimiä.

Keinänen on minunkin listallani ykkössuosikki Forsellin ja Saunamäen ketjukaveriksi. Keinänenhän on maalintekijä, ja maalintekijää se ketju juuri kaipaa, vaikka Atte viime kaudella sen yhden hattutempun tekikin.

Lehtisalo on tietty se turvallisin vaihtoehto ykköseen, mutta tasaisen hyvänä pelaajana näkisin hänen mieluusti vahvistavan jotain toista ketjua.

Salo ja Laakso ovat tosiaankin pelanneet yhdessä pikkupojista lähtien, mutta heidän yhteistyönsä ei ainakaan toistaiseksi ole ollut miesten tasolla kovinkaan tehokasta. Mieleen ovat jääneet muutamat ottelut kaudella 04-05, jolloin Forsell pelasi Salon ja Laakson keskellä. Silloinhan Salon ja Forsellin yhteistyö oli suorastaan ihaltavaa. Vaihdosta toiseen Timo hakeutui avopaikkaan ja Tero toimitti kiekon sinne. Siksi Salon peluuttaminen ykkösessä ei olisi huono ratkaisu. Etenkin kun pronssimatsin kolmanteen erään koottu ketju Keinänen-Laakso-Tuomola pelasi erittäin hyvin yhteen.

Kestiä en myöskään minä ole istuttamassa ykkösen laitaan. Näkisin hänet myös mieluummin jonkin toisen ketjun sentterinä. Miltä kuulostaisi esim. ketju Lehtisalo-Kesti-Laurila?

Virpiöstä on vaikea sanoa yhtään mitään. Hän voi olla yli 20 maalin mies ykkösketjussa tai 2 maalin mies nelosen ja viltin rajamailta.

Näiden mainittujen nimien lisäksi kyseeseen voisi ehkä tulla myös Kauppinen. Hänellä ei ole kevään 2005 jälkeen ollut oikein selkeää roolia eikä vakiopaikkaa joukkueessa.
 

toveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idrottsföreningen Kamraterna i Helsingfors
Pakkia pakiston suhteen?

TuTo on kiinnittänyt kolme pelimannia koesopimuksella hakemaan pakin paikkaa. Santeri on minulle legenda ja Laitilakin lienee pelimies, mutta Heinonen ns. kääntämätön kortti.

Makustelen vielä näitä nimiä, mutta ehkä olisin halunnut edes yhden nimekkäämmän pelurin kokeelle/sopimukseen. Minun luottamukseni joukkueen menestykseen kaipaisi vielä vähän vahvistusta pelurilistalle. Näillä nimillä tosin budjetti pysynee kuosissa. Vieläkö joku olisi tulossa?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Väriä tulee kyllä kaukaloon, jos Kilkki sopimuksen saa. Yksi niistä harvoista pelaajista, joka on saanut kerta toisensa jälkeen Kouvolassakin katsojat syttymään.

Laitila, jos on kunnossa, voi olla sarjan parhammistoa. Odotin hänen nousevan liigaankiin tuolloin nelisen vuotta sitten, mutta tie veikin vähän toiseen suuntaan.
 

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Pari pakkia saatiin siis lisää, joskin koesopimuksin. Laitilan toivotan tervetulleeksi varauksetta, Kilkin pienin varauksin ja Heinosesta kun en mitään tiedä, en myöskään kommentoi.

Viimekertaisella visiitillään Laitila oli todellakin pakiston tehokkaimpia ja Tuomasen lähdettyä niitä tehoja takalinjoille todellakin tarvittaisiin lisää. Kilkin paluusta ei voi kovin yllättynyt edes olla, kaverin kanssa tätä comebackia ollaan spekuloitu jo pidemmän aikaa. Edellisen TuTo -pestin aikana Kilkki kulutti rangaistuspenkkiä turhan paljon. Voi olla että muistelen väärin, mutta aika paljon taisi Santeri istua epäpuhtaiden taklausten vuoksi ryntäämisestä ja kyynärpäällä taklaamisesta. Jos Kilkin kanssa lopullinen soppari tehdään niin miehen pitää sopeutua myös nykyiseen tuomarilinjaan.
 

Jarte

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo Hockey,VG-62,Liverpool, Inter Tku
Kilkki ja Laitila. Ainakin minun märkä päiväuneni pakiston suhteen toteutui. Molemmilla toki pienet kysymysmerkit tämän hetken kunnosta ja motivaatiosta mutta potentiaalia tällä parilla on aivan valtavasti.

Santerin tyyppinen pelaaja on ihan "must" joukkueelle varsinkin kun Vikki jäi pois. Uskomaton tsemppari ja taistelija joka joistakin pelillisistä puutteistaan huolimatta on kullan arvoinen joukkueelle. Ed tutokaudella näkyi jo selvää kypsymistä pelaajana. Ns turhat jäähyt jäivät kapteenina selvästi vähemmälle kuin aikaisempina vuosina.

Laitila oli tosiaan jokusia vuosia sitten tutossa Anatolin alaisuudessa sarjan kärkipään pakkeja. Taisipa hän jossain vaiheessa käydä Oulussa (?) tyrkyllä liigaankin mutta käyrä vienyt sittemmin alaspäin (vai oliko se Lahesalu joka siellä Oulussä kävi näytilla ?). No enivei, toivotaan nyt hänelle uutta nousua mestiksen kärkipakkeihin.

Edelleen miehistö on aika lailla hyökkääjävoittoinen. No, eipähän pitäisi materiaalin sillä osastolla loppua jos lukumäärä jää tälle tasolle.

Maalivahtia huutaa jengi vielä kipeästi. Kuokkanen on hyvä, mutta ei tarpeeksi hyvä pelaamaan pitkää ehjää kautta. Silloin kun hänellä on vaikeaa tarvittaisiin parempi paikkaaja kuin mitä Törnström on. Tämä on kuitenkin vain yksi mielipide ja mieluusti näkisin em herrojen todistavan minun olevan ihan väärässä.

Nyt näyttää kyllä taas ihan hyvältä.... vai uskaltaako vielä toivoa yhtä NIMEÄ ? Ei makeaa mahan täydeltä mutta jos kuitenkin ???
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Jarte vei sanat suustani. Kilkin ja Laitilan paluu Tutoon olisi minunkin unelmien täyttymys. Molemmat ovat kokeneita, maailmaa nähneitä puolustajia, jotka tasapainoittaisivat TuTon rajusti uusiutunutta puolustusta.

Santerihan on jo legenda sinänsä, joka tunnetaan ja muistetaan ympäri maan. Mutta iän myötä kaveri on selvästi kypsynyt, pahimmat törttöilyt ovat jääneet syrjään. Valinta kapteeniksi kolme kautta sitten teki hyvää. Enkä jaksa uskoa, että Kilkki tässä vaihessa uraa lähtisi huvikseen hakemaan pelipaikkaa Tutosta, kyllä sinnä on taidettu kuntopyörää polkea kauan ennenkuin koesopimus julkistettiin. Tervetuloa takaisin Santeri, lakanakin on jo valmiina.

Janne Laitila oli parhaimmillaan Mestiksen parhaita pakkeja, mutta putosi Virran Pekan aikana pelaavasta kokoonpanosta. Ikää ei ole vieläkään hurjasti, joten Lehkosen komennossa paluu parrasvaloihin on mahdollista. Laitila omaa taitavat kädet ja osaa siten rakentaa peliä. Sellaiselle pakille on käyttöä, koska TuTon pakistossa on useita ns. puolustavia pakkeja.

Tommi Heinosesta on paha sanoa mitään. Mutta ei kai ihan turha jätkä olisi päässyt Lukossa hiukan liigaakin pelaamaan, joten toivotaan parasta.

Jos nämä kolme kaveria lunastavat koesopimusten aikana paikkansa joukkueessa, olen minä tyytyväinen. Uusia pelaajia ei tarvita, kausi on valmis alkamaan.

Mutta ne hyökkäysketjut. Laitan tässä nyt ehdotuksen, saapi kommentoida. Ja korjata, kun ihan kaikkien kohdalla en tiedä/muista, kummalla laidalla pelaavat.

Saunamäki - Forsell - Keinänen
Salo - Kesti - Laakso
Lehtisalo - Köhler - Virpiö
Vilppu - Kesseli - Laurila

Reserviin jäävät sitten vielä Essen, Kauppinen ja Tuomola.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kaukalon laidalla kirjoitti:
Tervetuloa takaisin Santeri, lakanakin on jo valmiina.

(...)

Tommi Heinosesta on paha sanoa mitään. Mutta ei kai ihan turha jätkä olisi päässyt Lukossa hiukan liigaakin pelaamaan, joten toivotaan parasta.

Santeri taitaa tulla Vikin tyhjäksijättämälle tontille. Tervetuloa vaan, yksi "ali-ihminen" on aina tervetullut lisä lätkäjoukkueeseen.

Heinosen sopimuksesta on turha huolehtia. Menee sisään jo sukunimen perusteella. :)
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Laitilan paluu tuli ainakin meikäläiselle ihan yllätyksenä. Enkä edes tiennyt hänen pelanneen ulkomailla. Olin itse siinä käsityksessä, että TuTosta lähdön jälkeen hän satsasi niihin opettajan opintoihinsa ja siirtyi pelaamaan johonkin alasarjaan.

Kilkin paluu oli kai odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Tiedän, että tähänkin ketjuun kirjoittaa moni Kilkin nimeen vannova, mutta minun asteikollani kyseinen pelaaja ei ole koskaan ollut mikään sateentekijä. Hän on hyvä siinä omassa fyysisessä roolissaan, jos pitää hermonsa ja kyynerpäänsä kurissa, mutta miksikään johtavaksi puolustajaksi hänestä ei ole. Kaudella 03-04 Kilkki oli TuTon ykköspakki ja siinähän kävi silloin vähän huonosti. Ainakin silminnäkijähavaintojen (KaKiPon pelejä puhaltanut tuomari) mukaan Kilkki keskittyi kakkosdivarissakin lähinnä ryntäilyihin ja vähän yliampuvaan kovuuteen, joten minä en ainakaan vielä ole valmis hyppimään tasajalkaa tämän koesopimuksen takia.

Tommi Heinosesta on vaikea sanoa yhtään mitään, mutta mikäli Rauman-visiitti on vienyt kaveria selvästi eteenpäin, niin tervetuloa.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Devon kirjoitti:
Kilkin paluu oli kai odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Tiedän, että tähänkin ketjuun kirjoittaa moni Kilkin nimeen vannova, mutta minun asteikollani kyseinen pelaaja ei ole koskaan ollut mikään sateentekijä. Hän on hyvä siinä omassa fyysisessä roolissaan, jos pitää hermonsa ja kyynerpäänsä kurissa, mutta miksikään johtavaksi puolustajaksi hänestä ei ole. Kaudella 03-04 Kilkki oli TuTon ykköspakki ja siinähän kävi silloin vähän huonosti. Ainakin silminnäkijähavaintojen (KaKiPon pelejä puhaltanut tuomari) mukaan Kilkki keskittyi kakkosdivarissakin lähinnä ryntäilyihin ja vähän yliampuvaan kovuuteen, joten minä en ainakaan vielä ole valmis hyppimään tasajalkaa tämän koesopimuksen takia.
QUOTE]

Vääräuskoinen, kele.... ;) Kausi 03-04 oli kaikin puolin kauhea, eikä Santerin(kaan) esitys vastannut odotuksia silloin. Mutta joukkueeseen 06-07 Santerin niskaan tuskin kasataan odotuksia, että hän oli surkeasti pelaavan joukkueen profiilipakki. Kilkki on minusta parhaimmillaan pienemmässä roolissa, kaverina joka keskittyy pitämään oman päänsä puhtaana ja antaa hyökkäävälle pakkikaverille (Laitila?) tilaa leikkiä Petteri Nummelinia. Minun peliteoriani mukaan seitsemästä pelaavasta pakista kolmen olisi oltava puolustavia, ja siihen ruutuun Kilkki sopii.

Vaikka tuomarilinja onkin lähestynyt Mestiksessä naisten kiekkoilun sääntöjä, on joukkueessa kuitenkin oltava riittävä määrä kovuutta, jotta meidän Forselleja ei pehmitetä sikailemalla. Keinäsellä riittää sisua, mutta kyllä minä kuitenkin nukun yöni paremmin, jos meillä on Kilkki heittää ruman paikan tullen jäälle. Varsinkin, kun Kilkillä on edellytykset olla ihan kelpo peruspuolustaja illasta toiseen.

Pahoin pelkäsin, että tyhjät pakkitontit täytettäisiin omilla A-junnuilla. Siihen nähden kolmikko Kilkki, Laitila ja Heinonen ovat tervetulleita uutisia. Resurssit ovat rajalliset ja siihen nähden loppusilausta vailla oleva joukkue on lupaava ja paperillakin kilpailukykyinen.
 
Viimeksi muokattu:

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Kaukalon laidalla kirjoitti:
Mutta ne hyökkäysketjut. Laitan tässä nyt ehdotuksen, saapi kommentoida. Ja korjata, kun ihan kaikkien kohdalla en tiedä/muista, kummalla laidalla pelaavat.

Saunamäki - Forsell - Keinänen
Salo - Kesti - Laakso
Lehtisalo - Köhler - Virpiö
Vilppu - Kesseli - Laurila

Reserviin jäävät sitten vielä Essen, Kauppinen ja Tuomola.

Näitä ketjusommitelmia on tullut itsekin pienessä ( oikeasti hirvittävän isossa) päässäni pyöriteltyä. Kaukalon laidalla olikin jo listannut mielenkiintoiset sommitelmat ja kahdesta ensimmäisestä ketjusta olenkin hyvin pitkälti samaa mieltä. Lehtisalo olisi myös kahden ensimmäisen ketjun miehiä, mutta jos kolmoseen laittaisikin sentteriksi yllättävänkin pehmeäkätisen Kessu Kesselin ja toiseen laitaan Laurilan olisi kasassa todella fyysinen, maalintekoon kykenevä ketju. Neloseen voisi mielestäni heittää esim. kolmikon Vilppu, Kauppinen/Köhler ja Virpiö... tosin Köhler on isokokoinen kaveri, jolla on kokemusta myös miesten peleistä joten voisi olla haaskausta jättää hänet kokoonpanon ulkopuolelle. Yksi mahdollisuus olisi myös pitää Kesseli pakkina ja sitä kautta tehdä tilaa Köhlerille / Kauppiselle.

Äijiä riittää hyökkäyksessä ja kun puolustustakin ollaan vahvistamassa esisopimusten myötä, suurin kysymysmerkki kohdistuu tolppien väliin. Onko Törnström sittenkään riittävä kakkosveska Kuokalle? Molarisektorille vielä vahvistusta niin nimilistan puolesta ainakin taistellaan kärkisijoista.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kaukalon laidalla kirjoitti:
Vääräuskoinen, kele.... ;) Kausi 03-04 oli kaikin puolin kauhea, eikä Santerin(kaan) esitys vastannut odotuksia silloin. Mutta joukkueeseen 06-07 Santerin niskaan tuskin kasataan odotuksia, että hän oli surkeasti pelaavan joukkueen profiilipakki. Kilkki on minusta parhaimmillaan pienemmässä roolissa, kaverina joka keskittyy pitämään oman päänsä puhtaana ja antaa hyökkäävälle pakkikaverille (Laitila?) tilaa leikkiä Petteri Nummelinia. Minun peliteoriani mukaan seitsemästä pelaavasta pakista kolmen olisi oltava puolustavia, ja siihen ruutuun Kilkki sopii.

Joo. Vääräuskoinen, kunnes toisin todistetaan. Kieltämättä TuTon puolustus on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ollut liian kesy oman maalin edessä ja vähän muuallakin. Siinä mielessä Kilkki tuo sitä kaivattua fyysisyyttä joukkueeseen, etenkin jos hänelle tosiaan annetaan se pieni fyysisen pelotteen rooli. Sen roolin antaminen vaatii sen, että joukkueessa on riittävästi kiekollisia pakkeja. Tällä hetkellä taitaa olla. Omissa mielikuvissani Kilkin fyysisyys vaan tuppaa ajoittain olemaan sitä, että hän yrittää osua kaikkeen liikkuvaan, ja tuloksena on juuri näitä ryntäämisiä ja myöhästyneitä taklauksia. Oli se rooli sitten mikä tahansa, niin kyllä sitä jäähymäärää pitäisi saada pudotettua. Tammelinilta hermojen hallinta onnistui ihan hyvin, toivottavasti myös Kilkiltä.

Lehkosen filosofian mukaanhan pakkienkin on pyrittävä pelaamaan kiekkoa, eli Ikaa lainatakseni: "Se ei ole mitään yhdellä pois-peliä." Ainakin Laitilan pitäisi pystyä vastaamaan tähän huutoon hyvin.

Pakeista tuli vielä mieleen, että ei varmaan ole mitenkään poissuljettua nähdä Tähtisaloakin tuleva kaudella Mestiksessä. Lukolla oli ainakin jossain vaiheessa 13 pakkia rosterissaan, ja niistä 7-8 on ihan selkeästi liiga-tason pelureita. Siinä voi Kekkellä olla pelipaikka aika tiukalla, ja täten matka FPS:ään edessä.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Devon kirjoitti:
Pakeista tuli vielä mieleen, että ei varmaan ole mitenkään poissuljettua nähdä Tähtisaloakin tuleva kaudella Mestiksessä. Lukolla oli ainakin jossain vaiheessa 13 pakkia rosterissaan, ja niistä 7-8 on ihan selkeästi liiga-tason pelureita. Siinä voi Kekkellä olla pelipaikka aika tiukalla, ja täten matka FPS:ään edessä.

Kyllä, aivan samaa mieltä. Liiga-Kekke ei minkään logiikan mukaan mahdu Lukon pelaavaan miehistöön, ja se voi tietää matkaa Forssaan. Eikä siinä mitään, minulla on aina sykkinyt tietty sympatia FPS:n suuntaan, paitsi kun joukkueet ovat vastakkain. Ja sittenpä nähdään, onko jollakin Tuton pelaajalla jäänyt jotain hampaankoloon Keken suhteen (vrt. Riutta vs Vuorisalo), TuTo-FPS ottelut kun varsin usein ovat värikkäitä ja ylimääräistä latausta täynnä.

Voisi olettaa, että sekä Laitila että Kilkki ovat pelaavassa kokoonpanossa 3.8. Saapi nähdä, joko Santerille omistettu lakana löytää tiensä halliin. Jatkoajan uutisessa hänestä puhuttiin kulttipelaajana, eikä se huti mennyt. Ja jos joku epäili, minä kuulun Tutofanien joukossa Kilkin vankkoihin kannattajiin ;)
 
Suosikkijoukkue
TuTo, Minnesota Wild
Tämän ja viime viiikon edustuksen ringissä on harjoitellut -90 syntynyt maalivahti Tuomas Vilander. Mies on ainakin esiintynyt u-16 maajoukkueessa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kilkki OUT

Pahus, Kilkki jäänyt pois TuTo:n ringistä. Mistä nyt uusi sub-human takalinjoille? Vikkiiii....
 

Jarte

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo Hockey,VG-62,Liverpool, Inter Tku
Voihan petolinnun peräosasto. Kilkkiä olisi tosiaan tarvittu. Mutta ei auta itku markkinoilla.

Silloin kun Vikki jäi pois niin jossain Ikan lausunnossa todettiin että "ainakin toistaiseksi". Märkiä päiväunia on niin kiva nähdä että tulkitsen tuon tarkoittavan että jos Vikki jostain syystä olisikin käytettävissä tulevalla kaudella olisi hänelle joukkueessa tilaa ja osoite nimenomaan silloin Kupittaa...

Mutta tuo on siis selkeästi päiväuniosastoa tuo höpinä.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Jarte kirjoitti:
Voihan petolinnun peräosasto. Kilkkiä olisi tosiaan tarvittu. Mutta ei auta itku markkinoilla.

Silloin kun Vikki jäi pois niin jossain Ikan lausunnossa todettiin että "ainakin toistaiseksi". Märkiä päiväunia on niin kiva nähdä että tulkitsen tuon tarkoittavan että jos Vikki jostain syystä olisikin käytettävissä tulevalla kaudella olisi hänelle joukkueessa tilaa ja osoite nimenomaan silloin Kupittaa...

Mutta tuo on siis selkeästi päiväuniosastoa tuo höpinä.

Tuota olen itsekin muistellut. Minulla on sellainen muistikuva, että viime keväänä ilmoitettiin Vikin lopettavan ja satsaavan työelämään, mutta alkukesästä hänen lopettamistaan koskevat kommentit muuttuivat tosiaankin muotoon "ainakin toistaiseksi". En itsekään olisi mitenkään yllättynyt, jos Vikki jossain vaiheessa kokoonpanoon ilmestyisi. Toisaalta, onhan Vikinkin temput jo nähty, ja ainakin viime kaudella hän oli melko huono. Joku fyysisen pelin hallitseva pakki TuToon joka tapauksessa tarvittaisiin. Pelkällä Kesselillä ei kuuhun mennä. Ei ainakaan, jos hän pelaa sentterinä.

Nämä uudet nimet ovat tietty tässä vaiheessa vielä kysymysmerkkejä, mutta olen siinä uskossa, että ns. kiekollisia pakkeja ovat T.Pelkonen, Vara ja Laitila sekä Kesseli. Jortikka on varmaan vähän fyysisempi pelaaja ja Karlsson sekä Syväsalmi jotain siltä väliltä. Tommi Heinosen pelityylistä ei vielä ole mitään käsitystä.
 

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Devon kirjoitti:
Nämä uudet nimet ovat tietty tässä vaiheessa vielä kysymysmerkkejä, mutta olen siinä uskossa, että ns. kiekollisia pakkeja ovat T.Pelkonen, Vara ja Laitila sekä Kesseli. .

Hyviä kiekollisia pakkeja, mutta TuTon nettisivujen mukaan Laitila (Kilkin tavoin) ei jatka enää joukkueen harjoitusvahvuudessa. Tiedä sitten oliko tämä ratkaisu seuran vai Laitilan, mutta hiukan harmittaa.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Shane Falco kirjoitti:
Hyviä kiekollisia pakkeja, mutta TuTon nettisivujen mukaan Laitila (Kilkin tavoin) ei jatka enää joukkueen harjoitusvahvuudessa. Tiedä sitten oliko tämä ratkaisu seuran vai Laitilan, mutta hiukan harmittaa.

Voi arse! Harmittaa enemmän kuin hiukan. Kesseli on TuTon sivuillakin merkitty jo hyökkääjäksi, joten ei niitä kiekollisia pakkeja ole muuta kuin Vara ja T.Pelkonen. Kumpikin sattuu olemaan tällä hetkellä loukkaantuneena. Vetääkö Vento jo hokkareita taas jalkaan...
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Tuoreessa Turkulaisen jutussa Ika kaipailee kaikkien tänne kirjoittavien tavoin joukkueeseen vielä yhtä äijäpakkia ja lisäksi myös hyökkäysten käynnistäjää. Hätätapauksessa Kesseli palautetaan takaisin pakistoon ja Kauppisesta leivotaan kuulema avaavaa rightin pakkia. Mielenkiintoista.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
TuTolla on periaatteessa haku päällä vielä, joten paljon ehtii tapahtua ennen sarja-avausta. Toivottavasti Vara kuntoutuu ilman puukkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös