Turun Palloseura talousvaikeuksissa..

  • 28 680
  • 129

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Pressiboxi kirjoitti:
Onko tälläinen negatiivienergisyys varmasti TPS:n edun mukaista nyt kun rahaa kerjätään sieltä täältä karvalakki kädessä?


No ei taatusti ole, mutta viimekauteen verrattuna jortsuhan kuulostaa nykyään ihan pyhäkoululaiselta.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Kyllähän media tykkää edelleen Jortikasta. Sitä kun saa nasevia kommentteja, ja ihmisiä kiinnostaa. Inflaatiota tämä mouhoilu on kuitenkin kärsinyt. Toisaalta jos kysytään jääkiekosta (pelistä, matseista, suorituksista pelaajista) niin vastauksia saa (asiallisiakin). Jos kysytään kysymyksiä mitä lehdissä on viime aikoina Tepsistä huhuttu, niin ittepähän itselleen kuoppaa kaivaa, ei tarvitse olla kummoinen tsykoloki jos ennustaa että ylimielistä vittuilua saattaisi olla tulossa.

Jos sitten haluaa tulkita mitä Jortsu loppujen lopuksi on sanonut, mitä jätti sanomatta, mitä mieltä hän on k o asiasta, ja miten hän tulee toimimaan pitää olla huomattavasti etevämpi tsykoloki.

Pääsääntöisesti minun mielestä metsä edelleen vastaa niin kuin sinne huudetaan, eikä räikeitä ylilyöntejä ole tapahtunut. Ylimielisyys nykytilanteessa saattaa tietenkin joitakin ihmetyttää.

Kriisitilanteessa johtamisessa Sutikin saa minulta hyvät pinnat.

Hyvä Suomi! Hyvä Lordi! Hyvä TPS!

(Toisaalta olen minä löytänyt kehuttavaa Esko Ahonkin retoriikasta....)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
MustaEnkeli kirjoitti:
Pääsääntöisesti minun mielestä metsä edelleen vastaa niin kuin sinne huudetaan, eikä räikeitä ylilyöntejä ole tapahtunut. Ylimielisyys nykytilanteessa saattaa tietenkin joitakin ihmetyttää.

No eipä mediassa ole viime aikoina kukaan vittuillut Jortikalle henkilökohtaisesti yhtään mitään eikä toimittajan työssään esittämää kysymystäkään voine sellaiseksi katsoa, joten kyllä Jortikka tekee tämän ihan keskenään.

Mun puolestani Jortikka saa esiintyä ihan niinkuin lystää ja toki tässä viimevuosina lystännytkin niin että arempia nolottaisi vieläkin mikäli palloseuran valmennuksellinen puoli on hyvässä kuosissa. Mutta ei hänen kyllä kannata ihmetellä miksi hänestä kirjoitetaan niin kuin tehdään. En ole tässä 2000-luvulla nähnyt, että jostain muusta organisaatiosta avovittuiltaisiin samalla mitalla medialle. Ei kun olenpas, Jokereista Jortikan aikana. Tykitys alkaa heti ja pyytämättä Jortikan asioidessa median kanssa, toimittaja on hyvä ja päättelee jne.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
kausi kirjoitti:
En ole tässä 2000-luvulla nähnyt, että jostain muusta organisaatiosta avovittuiltaisiin samalla mitalla medialle. Ei kun olenpas, Jokereista Jortikan aikana. Tykitys alkaa heti ja pyytämättä Jortikan asioidessa median kanssa, toimittaja on hyvä ja päättelee jne.

Puhumattakaan häirintäsoitoista ja silkasta uhkailusta. Ihmetteleekö joku aivan tosissaan miksi TPS:n kansitakkeja pannaan halvalla näinä päivinä? Länsirannikolta löytyy tarvittaessa tuoreitakin esimerkkejä.
 

frankeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
takavuosien TPS, toivottavasti myös tulevaisuuden
Tiedotus tiedottajalle(?), valmennus valmentajalle. Ei tämän niin vaikeeta pitäis olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös