Re: TosiFanin kanssa samaa mieltä
Ruikuttamisesta....... ? Ehkäpä samaisen syyn takia pikkuseurojen on turha ruikuttaa menetettyjen tähtien perään täällä suomessa kun isommat (esim Jokerit, HIFK ja Tps) kuorivat kermat omiin joukkueisiin... saattaa olla kuitenkin niin että raha tosiaankin ratkaisee ...vai :confused:
Olen vaan törmännyt tälläkin palstalla näihin ruikuttajiin ... jotka
mutisevat kun isot syö pienet... Näin se vaan sattuu olemaan muussakin elämässä.... Se on elämää ei sen enempää...
Viestin lähetti taalari
Olen täysin samaa mieltä tämän palstan TosiFanin kommenttien kanssa. Kyllä se on raha kuin ratkaisee ja jokainen ammatikseen kiekkoileva haluaa lähteä rapakon taakse isolla palkalla kokeilemaan, jos muhkeaa sopimusta vain tarjotaan. Onhan allekirjoitusbonus jo pelkastään lottovoiton suuruinen ja vuosipalkkakin useimmilla miljoonaluokkaa. Ja nykyisin useimmat lähtijät sinne jo jäävätkin vuosiksi pelaamaan. Olen myös samaa mieltä, että esim. TPS:n on turha ruikuttaa "menetyksiään". Kaikilla kunnon pelaajilla on nykyisin sopimuksissaan NHL-pykälä. Nyt SM-liiga hieman tasoittuu ja nuoret saavat enemmän liigapaikkoja. Kun tota ulkomaalaiskiintiötä vielä pudotettaisiin ensin neljään ja sitten kolmeen...
Ruikuttamisesta....... ? Ehkäpä samaisen syyn takia pikkuseurojen on turha ruikuttaa menetettyjen tähtien perään täällä suomessa kun isommat (esim Jokerit, HIFK ja Tps) kuorivat kermat omiin joukkueisiin... saattaa olla kuitenkin niin että raha tosiaankin ratkaisee ...vai :confused:
Olen vaan törmännyt tälläkin palstalla näihin ruikuttajiin ... jotka
mutisevat kun isot syö pienet... Näin se vaan sattuu olemaan muussakin elämässä.... Se on elämää ei sen enempää...