Käyn usein peleissä omalla autollani. Minua on alkanut toden teolla ärsyttää Turkuhallin pysäköintijärjestelyt. Sisään ajo sujuu vielä suhteellisen kivuttomasti, kun ihmiset saapuvat hallille eri aikaan. Ruuhkautumista tosin tapahtuu jonkin verran ainakin suikkilantien suuntaan. Portilla peritään mielestäni kohtuuttoman tuntuinen 4e pysäköintimaksu. Suoritusta vastaan saa palan paperia, jossa todetaan, ettei halliyhtiö millään tavalla vastaa alueelle jätetystä kalustosta. Mitenkäs tämä on mahdollista? Eikös ravintolakin vastaa jollain summalla, mikäli takkisi on maksullisesta narikasta hävinnyt? No tuo nyt ei ole paras mahdollinen esimerkki, mutta kuitenkin. Huomautetaan vielä, että eurovaluuttaan siirtymisen yhteydessä pysäköintimaksua korotettiin vaivihkaa vaivaiset 20%.
Pelin jälkeen on pahin vielä edessä, nimittäin pois parkkialueelta selviytyminen=). Liikenne on täyttä kaaosta, tämän kyllä tietävät kaikki jotka ovat hallilla omalla autolla olleet. Ihmettelen vaan, ettei halliyhtiöltä liikene liikenteenohjaajia enää tässä vaiheessa. Silloin niitä kyllä paikalla on, kun rahaa kerätään muttei silloin kun niitä todella tarvittaisiin.
Ongelma ei ole uusi, vaan se on ollut olemassa niin kauan kuin hallikin. Kukaan ei ole vain halunnut puuttua siihen. Herää kysymys, miksei?
Olen kysellyt asiaa niin halliyhtiöltä kuin palloseuraltakin, tuloksetta molemmilta. Kumpikaan taho ei ole vastannut millään tavalla asialliseen tiedusteluuni.
Haluaako joku kommentoida asiaa?
Pelin jälkeen on pahin vielä edessä, nimittäin pois parkkialueelta selviytyminen=). Liikenne on täyttä kaaosta, tämän kyllä tietävät kaikki jotka ovat hallilla omalla autolla olleet. Ihmettelen vaan, ettei halliyhtiöltä liikene liikenteenohjaajia enää tässä vaiheessa. Silloin niitä kyllä paikalla on, kun rahaa kerätään muttei silloin kun niitä todella tarvittaisiin.
Ongelma ei ole uusi, vaan se on ollut olemassa niin kauan kuin hallikin. Kukaan ei ole vain halunnut puuttua siihen. Herää kysymys, miksei?
Olen kysellyt asiaa niin halliyhtiöltä kuin palloseuraltakin, tuloksetta molemmilta. Kumpikaan taho ei ole vastannut millään tavalla asialliseen tiedusteluuni.
Haluaako joku kommentoida asiaa?