Jasmin Mäntylä. Mimmi ei ole tehnyt elämässään yhtään mitään mille itse antaisin arvoa (ulkonäkö???). Normaali julkisuuskampanja ja tutut kiemurat eli laulu-uraa sun muuta menossa ja tulossa. ANTAKAA ARMOA!!!! Ja niissä jutuissa ei ole pienintäkään viitettä siihen, että hän olisi erityisen älykäs tai persoonallinen tyyppi. Pieni tyttö ja maailma vie...
Tosin jokainen, joka kertoo säännöllisesti elämänsä kiemuroista iltapäivälehdissä, on minulle enemmän ja vähemmän punainen vaate. Julkkikset elävät minulle työnsä kautta eikä rehellisesti ottaen kiinnosta mitä he ajattelvat maailmanrauhasta tai kuinka heidän parisuhde-elämänsä jaksaa. Ei kiinnosta. Ihmiset, joilla on minulle kerrottavaa, ovat elämässäni lähellä eikä julkisuusminät tarjoa kuin pintaa.
Ja lienee sanomattakin selvää, että 7-päivää lehti suorastaan kuvottaa... miksi "normaalit kaduntallaajat" jaksavat lukea julkkisten tekemisistä, joissa ei normaalisti tunnu olevan edes mitään asiaa... eli tätä "Tarja Halonen nähtiin kauppahallissa"-tyyppistä mitätöntä kirjoittelua. Eläköön juorut... :(