(turhat)Terveisesi julkkikselle

  • 1 118
  • 0

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
7 päivää-lehden ja muutaman muunkin laatuaviisin vakiolukijana olen viehättynyt kyseisten lehtien antamaan suureen mahdollisuuteen. Lehdet antavat siis meille taviksille mahdollisuuden tuoda julki inho tahi rakkaus, julkisuuden valokeiloissa ja salamavalojen välkeessä tallaavalle maamme kermalle.

Koska olen varma siitä, että kaikille Jatkoaikalaiselle ei vielä kyseisiä lehtiä ilmesty, niin nyt siis myös Jatkoaika.com tarjoaa sinulle saman mahdollisuuden! Moiti Matin juomista, hauku The Rasmuksen Laurin uutta kampausta tai masenna Jari Sillanpää, sanomalla suoraan tämän olevan liian pulskassa kunnossa.

Tottakai meillä jokaiselta löytyy myös oma idoli kotimaisesta pintaliitomaailmasta, jota tulee tietysti kehua kaikin tavoin.

Minä aloitan:

Lopettakaa elokuvien tekeminen, Ere ja Heikki!

Olen lopen uupunut ja suivaantunut viime aikojen tuotoksistanne. Olisiko herrojen Kokkonen ja Kinnunen tullut aika eläköityä lopullisesti ja siirtyä kameran molemmilta puolin kotiin kiikkustuoliin. Kiitos jo etukäteen ja uffaffaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös