Mitä helvettiä? Eikö omia mielipiteitä saa julkaista täällä? Ajattelen asiaa ihan siltä kantilta että tämä jääkiekko on bisnestä, ja HIFK on yritys jonka johdossa on TJ. Pelaajat, valmentajat sun muut ovat palkollisia, ja jokaisella on oma tehtävänsä. Tämän päivän maailma yksityisellä sektorilla on sen verta raadollinen että jos tulosta ei tule, niin ulos!! Mitä ollaan mestaruuden 1998 jälkeen saavutettu? Hopea ja viimeisenä pronssi. Olkoonkin että viime keväinen jääminen finaalista oli hiuskarvan varassa. Valmentajaa on tullut ja mennyt, on ollut Kuulapäätä, Mälkiää, Alpoa, kaikenlaista täytemiestä surffaillut, sekoilua pelaajahankinnoissa jne jne. Väitän että monen montaa hyvää pelimiestä on jäänyt saamatta Penan neuvottelutaidon puutteen vuoksi, tai kun paikka on täytetty jo jollain Vauhkos-tyyppisellä pelaajalla. On jengillä lyhyt muisti täällä. Mennään pari vuotta taaksepäin jolloin joka puolella ulvottiin Penalle kenkää.
En väitä että kaikki paska on Penan syytä, mutta hän on TJ joka viimekädessä on vastuussa jos homma kusee. Jos teille muille riittää yksi pronssi 4 vuoteen, niin hieno homma. Mulle ei riitä. Haluan että jengi jota olen kannustanut koko ikäni menestyy ja on ehdottomasti stadin ykkönen, niin mitä väärää siinä on? Olkaa te muut mitä mieltä hyvänsä. Mielipiteet on kuin persreiät, jokaisella omansa.
En väitä että kaikki paska on Penan syytä, mutta hän on TJ joka viimekädessä on vastuussa jos homma kusee. Jos teille muille riittää yksi pronssi 4 vuoteen, niin hieno homma. Mulle ei riitä. Haluan että jengi jota olen kannustanut koko ikäni menestyy ja on ehdottomasti stadin ykkönen, niin mitä väärää siinä on? Olkaa te muut mitä mieltä hyvänsä. Mielipiteet on kuin persreiät, jokaisella omansa.