Turha Jätkä palkinto 2003/2004

• 31 738
  • 168

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kauden 2004/2005 palkinto on jo jaettu tuoreen uutisen perusteella: Turhuuksien turhuus eli Marko Kiprusoff palaa viihdyttämään katsojia Suomen Turkkuun ensi kaudeksi...

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Brewer
Jopas , jopas !! Mikäli tässä Anu Saukkonen ja Mika Saukkonen on sama persoona , niin ei pidä paikkaansa !
Mies on julkisesti ilmoittanut olevansa mitä suurin anti - IFK poju.
Timo Jutila on toista maata . Se tykkää IFKsta. KÄNGÄRUUUU !
Oho, jompi kumpi puhuu paskaa. Sinä tai Anu.

Vuosia takaperin, silloin kun Anu oli vielä haastattelijan roolissa kysyttiin Maikkarin ohjelmia käsittelevässä katsauksessa Penalta, Ronolta ja Anulta mikä joukkue voittaa mestaruuden. Anu vastasi kutakuinkin "vedetään vähän kotiin päin ja sanotaan IFK" ja vilautti peukkua sekä poikamaista virnettään.

Voi olla, että mielipide on vaihtunut, mutta olisi kiva kuulla missä Anu on julkisesti sanonut olevansa anti-IFK. Epäilen suuresti väittämää, mutta toki otan vedenpitäviä evidenssejä vastaan.

Voittaja

Jäsen
Viestin lähetti Alamummo
Kauden 2004/2005 palkinto on jo jaettu tuoreen uutisen perusteella: Turhuuksien turhuus eli Marko Kiprusoff palaa viihdyttämään katsojia Suomen Turkkuun ensi kaudeksi...

Harmi kun liigan ensi kauden paras pakki löytyy TPS:n listoilta eikä Tapparan..

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti Voittaja
Harmi kun liigan ensi kauden paras pakki löytyy TPS:n listoilta eikä Tapparan..
Mitä? Onko Detroit luopunut Lidströmistä? Onneksi olkoon. Miehen palkkaaminen tosin nostaa Turun veroäyriä 20%:lla.

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Jari "Mullah" Kaarela. Tuo Turha kolmikosta Kalju, Mykkä & Turha.

Mies joka ei kelpaisi edes Upi Ylösen sukkia haistelemaan.

Mies joka on jo 9 kautta liigassa (ja osittain maajoukkueessa) pitänyt yllä Suurta Illuusiota omasta "maalivahtikoulusta" jonka maalivahdit alkavat ottamaan heti koppeja kun pääsevät vähintään 100 kilometrin päähän tämän partajeesuksen vaikutusalueesta.

Mies joka tallentelee Vic20:seen vastustajan hyökkääjät esitelläkseen liuskoja maalivahdeilleen että Raipen laukauksista 23,45% meni viime ottelussa alanurkkaan.

En uskonut että näillä sivuilla olisi ollut minulle mitään vähään aikaan mutta erehdyin. Tämä lyhyt teksti sai ainakin meikäläisen nauramaan totaalisesti vedet silmillä. Suuret kiitokset. Toi Mullah oli tosiaankin lähes liian helmi. Onko kenties yleinen nimitys!?

Mige

Jäsen
Ainakin Bluesista nämä.

- Mike "0+0" Lephart
- Markku Hurme
- Tero "Puukäsi" Määttä ( Sillon kun syötöt oli syvältä, muuten ok)
- Sami Heinonen
- Drew Barr... eh, Bannister
- Sebastian Sulku

SePuree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja Hokki
Aika:

Kärpät : Dawe
TPS : Tuokko
IFK : Karalahti

HPK : Tuulola
Lukko : Torkki
Ilves : Helminen
Jokerit : Helenius
Tappara : Barkkovi
Blues : Kaloun
JYP : Virtanen (Pee)
Ässät : Tamminen, sori vaan Tami
Saipa : Myllys
Pelicans : Saarinen

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Re: Aika:

Viestin lähetti SePuree
TPS : Tuokko

Tämä oli hyvä. Varsinkin kun muistamme, että vain Kuhta, Metropolit, Nurminen ja Elomo tekivät Tuokkoa enemmän maaleja pudotuspeleissä...

Loponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT,TPS,HIF,JOK,TAP,HPK, BLU,ILV,LUK,ÄSS,SAI,
TOIVOTTAVASTI TÄÄ EI HUKU MASSAAN

ehdottomati jypistä !

PEtE pakki
PEtri virolainEn

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Re: TOIVOTTAVASTI TÄÄ EI HUKU MASSAAN

Viestin lähetti Loponen

ehdottomati jypistä !

PEtE pakki
PEtri virolainEn

Sainpahan tästä ainakin päivän naurut, jos ei muuta! Turhin jätkä, Petri Virolainen? :D

Vai olikohan tässä joku tälläinen juttu, että joku pelaaja piti keksiä jostain, että sai samalla tuon "Pee":n sieltä välistä?!
Nooh, eihän sitä aina tarvitsekaan kaikkea ymmärtää ja tämä "Loponen" on varmasti huumorimiehiä.

Niin ja ettei mene täysin toisten arvioimisiksi niin itse antaisin tämän tittelin Ted Satorille tai vaikkapa PC Drouinille :D

Viimeksi muokattu:

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turha jätkä...hmmm...Jutila ja Saukkonen nyt ainakin, "lisää näitä". :D Pelaajista/valmentajista koostuva kärkikolmikko:

Kolmanneksi sijoittuu......Valdimiiiir Vujteek, todella vahva esitys tässä kisassa, mies on palkintonsa ansainnut. Jääkiekkolehden kultanumeron TOP-50 nro.1. :D

Ja hyvänä kakkosena..hopppee ei oo häppee..Juuuhani "Tami" Tammineeen!!! Tätä ei kai tarvitse perustella, lähes täydet pisteet.

Ja hyvä yleisö. On aika julkaista tämävuotisen kilpailun voittaja. Tämä pelaaja on tehnyt sopimuksen n.5 kertaa nykyisen joukkueensa kanssa, hän on joukkueensa kapteeni ja "takalinjojen lukko"... Itse the Big Sami, jonka jyhkeitä nyrkkejä muuan George Laraquekin on saanut pelätä... Hyvä yleisö... hyvät naiset ja herrat! Pyydän lavalle kilpailun voittajan, SAMI HELENIUS, ole hyvä!

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Playmaker
Vuosia takaperin, silloin kun Anu oli vielä haastattelijan roolissa kysyttiin Maikkarin ohjelmia käsittelevässä katsauksessa Penalta, Ronolta ja Anulta mikä joukkue voittaa mestaruuden. Anu vastasi kutakuinkin "vedetään vähän kotiin päin ja sanotaan IFK" ja vilautti peukkua sekä poikamaista virnettään.

Siis sehän oli Anu-vitsi!

Mitä, eikö sua naurattanut yhtään?

Ei muakaan.

pyhimys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mika Saukkonen on sanonut eräässä lehdessä (oli joko Jääkiekkolehti tai peräti HIFK Magazine), että hän käy mieluiten HIFK:n pelejä katsomassa eli eiköhän tuo ole HIFK:n faneja.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti pyhimys
Mika Saukkonen on sanonut eräässä lehdessä (oli joko Jääkiekkolehti tai peräti HIFK Magazine), että hän käy mieluiten HIFK:n pelejä katsomassa eli eiköhän tuo ole HIFK:n faneja.

Mä vähän luulen että Anu on TPS:n "miehiä", ihan vaan sellanen fiilis on...

HIFK:n pelien katsominen varmastikin selittyy sillä, että mies asuu Helsingissä(?) eikä sitten kannata jokereita...

Turhin jätkäkö?? Hannu ARAvirta aika selkeästi.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti pyhimys

Kuitenkin viime kaudella saapui Jokerit-IFK-matsiin poikansa kanssa ja kundilla oli Jokeri-lippu kädessä. Että miettikääpä sitä.

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Metro
Aurinkokuningas Tamminen. Ei vaatine liiemmin perusteluja.
Ei tosiaan vaadi perusteluja. Tamminen on ansainnut Turha Jätkä palkinnon myös tästä kaudesta. Eihän Tammista enää päästetä MM-kisoissa generoimaan bullshittiään?

Muuten, mitähän Vaasan Sportin päättäjien päässä on liikkunut, kun he Tammisen palkkasivat. Onko Vaasassa liikaa rahaa, josta halutaan päästä eroon? Vai onko tarkoitus ajaa alas vaasalainen jääkiekko?

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Alabama Song
Eihän Tammista enää päästetä MM-kisoissa generoimaan bullshittiään?

Juu, han är kommentator.
http://www.yle.fi/sporten/ishockey04/referenter.php

Tammisella ainakin puhetta riittää, tekoja jonkin verran, omasta mielestään varmasti paljon ja kaikki huikeita tekoja.
Varmaankin hyvä myyntimies, mutta jos asiat eivät mene toivotulla tavalla, ollaan vaikeuksissa.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ensimmäisen sijan jakavat Helenius ja Nielikäinen. Suuret puheet ja pienet teot. Eivät edes toisistaan uskaltaneet ottaa mittaa.

Tamminen peesaa sitten hyvänä kolmosena.

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Viestin lähetti L4E
Ensimmäisen sijan jakavat Helenius ja Nielikäinen. Suuret puheet ja pienet teot. Eivät edes toisistaan uskaltaneet ottaa mittaa.

Tamminen peesaa sitten hyvänä kolmosena.

Nielikäistä ei voi siteerata ollenkaan tälle turha jätkä palkinnon palstalle ,koska pasi ei varmasti halunnut tapella kovien sakkorangaistusten johdosta ja sen varmasti luulisi moni ymmärtävän kun jokaisen tappelun jälkeen sakkorangaistus sen kun kovenee ni onko järkeä sitten tapella?

Kun mies pelasi ulkomailla ahl:ssä ja jossain brittiliigassa saattoi pasi tapella joka pelissä miksi ihmeessä luulette että yhtäkkiä sm-liiga olisi niin pelottava sarja että jättäisi tappelut kokonaan väliin?

Tamminen tosiaan on noilla näytöillä ansainnut turha jätkä palkintonsa toisin kuin nielikäinen...

Ja onnee paljon Ässille loistavasta hankinnasta.

mitä aineita sä vedät, hä? sehän on hävinny viddu niinku tiätsä aikuisten oikeesti Helgelle niinku kahel iskul, sit niinku se on ollu aikuisten oikeesti sellanen rotta niiku täälläki ja sillee tiätsä? sama se jos tekee tuhat pinnaa mutta pillu on aina pillu.
Tuolle voi sanoa että HAHAHAH!

On täälläkin taas esitelty turhia äijiä.....
Tosin makuasia mikä makuasia.
Karalahti, Vallin,Helminen.Aalto....... joo-o
Ei A.Aalto oo turha joukkueelleen vaikka onki sellane vitun neiti. Ei se siitä huonoa pelaajaa tee jos alahuuli vähän rempsottaa.
Ja sitte Elorantakin iski 20 maalia, ei siihen moni liigassa pysty, hänkö on turha? Ja Brad Smyth, Tenkin tulon jäkeen paukutti n.30 pelissä 29 pistettä... Siinä on turha äijä joo-o... Vaikka onki kankia paska. Tekee maaleja. Kateellisten puhetta kaikki paska.
Ari Vallin! Ratkaisi turhalle joukkueelle turhan mestaruuden.

Kiitos sinulle! Nyt näppäimistöni on täynnä kaakaota kun rupesi naurattaan niin maan perkeleesti. Odotinkin Jokeri-kannattajilta tuollaista kannanottoa. Kateus on Suomalaisten perisynti. Toivotaan että tuo ylläoleva lainaus oli jonkin sortin vitsi.

No, makuasia on kuka on turha ja näin päin pois mutta oma suosikkini ei ole keskenkauden pois potkittu paska sillä silloin hänet on huomattu jo turhaksi joten oma valintani on monen muun jatkoaikalaisen tavoin :
Juhani Tamminen!

Joka toinen sana Mun tai Mä tyyliin "Mä oon korostanu, että tässä organisaatiossa.....", " Mä oon kokenut paljon ja...", "Mä tuon uutta verta tähän....."

Kusi ei ole noussut, vaan se on juurtunut tamin olemukseen.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rebel
Kuitenkin viime kaudella saapui Jokerit-IFK-matsiin poikansa kanssa ja kundilla oli Jokeri-lippu kädessä. Että miettikääpä sitä.

Helvetinmoinen takinkääntäjä. Tuo Saukkosen poika nimittäin. Saukkosen poikahan pelasi/pelaa HIFK:n junnuissa ja kulkee narrilippu kädessään. Nybondas, tälle pelurille kenkää :-).

JanJ

Jäsen
Saukkonen on aina jokeritilaisuuksissa ikijokeri ja hikfin tilaisuuksissa kertoo poikansa pelaavansa hifkissä.
Olen ollut toki paikalla kuulemassa, ja hän antaa ymmärtää että on enemmän jokeri kuin hifk.

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti HN
Minulle Saukkonen on pariinkin otteeseen kertonut olevansa "Ipan miehiä".
"Tuuliviiri yllä talon katon...."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy