Turha erikoistaitosi

  • 2 850
  • 30

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Olen aika haka pöytälätkässä, mutta kaltaistani en ole vielä kohdannut
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen aika haka pöytälätkässä, mutta kaltaistani en ole vielä kohdannut
Joskus messuilla olen pelannut SM-pronssimitalistia vastaan ja oli pojalla vikkelät kädet. Pelattiin viiteen ja hävisin muistaakseni 5-2 tai 5-3 vaikka oli aika paljon treeniä alla. Täytyykin googlata vieläkö SM-kisoja vielä pelataan vai onko kaikki vaihtaneet jo esporttiin.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Joskus messuilla olen pelannut SM-pronssimitalistia vastaan ja oli pojalla vikkelät kädet. Pelattiin viiteen ja hävisin muistaakseni 5-2 tai 5-3 vaikka oli aika paljon treeniä alla. Täytyykin googlata vieläkö SM-kisoja vielä pelataan vai onko kaikki vaihtaneet jo esporttiin.
Joo itseni piti osallistua pari vuotta taaksepäin kyseisiin kisoihin, mutta se vähän jäi. Toisaalta varsin hyvää viihdettä vähän skabailla marraskuisena lauantaina kun tulee räntää taivaalta ja lämpöä se +3
 

Glove

Jäsen
Osaan valmentaa junioreita aika hyvin useammassakin lajissa. Taito on turha, koska en valmenna ketään. 25 vuotta riitti. Ainakin siltä tuntuu tällä hetkellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Armeijassa muistin kaikkien yksikön varusmiesten koko nimet, siis myös molemmat etunimet. Olin kirjuri, joten siitä oli etuakin. Skapparitkin kysyivät välillä, että mitkäs sen etunimet olivat, en jaksa tarkistaa. Se oli minusta aika kova suoritus, koska muistin nuo 120 ukkoa vielä muutaman vuoden armeijan jälkeenkin. Vieläkin muistaisin varmasti osan.

Onneksi olen nyt poisoppinut tuosta. Nykyään moni pitää minua huonomuistisena.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Armeijassa muistin kaikkien yksikön varusmiesten koko nimet, siis myös molemmat etunimet. Olin kirjuri, joten siitä oli etuakin. Skapparitkin kysyivät välillä, että mitkäs sen etunimet olivat, en jaksa tarkistaa. Se oli minusta aika kova suoritus, koska muistin nuo 120 ukkoa vielä muutaman vuoden armeijan jälkeenkin. Vieläkin muistaisin varmasti osan.

Onneksi olen nyt poisoppinut tuosta. Nykyään moni pitää minua huonomuistisena.
Huhhuh. Melekosta. Mä muistan tänäpäivänä tasan yhen inttikaverin (ei @-merkkiä eteen!) etunimen, ja sen vain sen takia että ollaan yhteyksissä sillon tällön nyrkkeilyyn liittyen. Ei sitä intissäkään paljoo etunimiä kyselty, niin harvon oli luppoaikaa kassulla kun aina painettiin josain vitun metikössä. Väijyssä sitten öiseen aikaan taisteluparin kanssa ei juteltu syvällisiä vaan valehdeltiin pillujuttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös