Turenki ELIMENATION GAME™

  • 30 476
  • 345
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Rontti kirjoitti:
Hih, kannattaisiko nimim. Kaiser Soze'nkin olla vähän hiljempaa, ettei taas saa kenkää koko palstalta.

Olehan huoleti. Saat pyöritellä hiekkakakkujasi ihan rauhassa omalla laatikollasi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Minua ihmetyttää se, että minkä vuoksi raisiolaiset eivät tykkää Turengista ja turenkilaisista vaikka kirjoitusmuoto on melkein sama kuin turku/turkulaiset. Muutama konsonantti tai vokaali nyt sinnetänne, kuka niitä ehtii laskea.

Kaiser Soze ei jostain kummallisesta syystä tykkää edes DK-palstasta, mutta on varmastikin tervetullut myös sinne. Enkä usko, että sieltä edes niin helpolla lentää pihalle.

Olisit nyt K.S. voinut edes turenkilaisten mieliksi pelata ELIMENATION GAME:a (pahoitteluni GA, en osaa laittaa tuota TM:ää pienellä).
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Rontti kirjoitti:
Olisit nyt K.S. voinut edes turenkilaisten mieliksi pelata ELIMENATION GAME:a (pahoitteluni GA, en osaa laittaa tuota TM:ää pienellä).


Niinhän mä leikinkin. Mä olen iso paha keisari ja potkin hajalle teidän hiekkakakut.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kun sinusta ei selvästikään ole pelaamaan tätä peliä, niin voit toki lähestyä allekirjoittanutta taas vaikka sähköpostin kautta, niin olo voi helpoittaa. Jätetään tämä areena pelaajille, jooks.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Rontti kirjoitti:
Kun sinusta ei selvästikään ole pelaamaan tätä peliä, niin voit toki lähestyä allekirjoittanutta taas vaikka sähköpostin kautta, niin olo voi helpoittaa. Jätetään tämä areena pelaajille, jooks.

Antta Kaiserei leikkisis itkupotkuraivareit vaa jos se halusis ku se ei osasis antta pisteit yks plus tai yks miinusis!

Tilanne olisis:

ervatsalo 10
Master God 7
Golden AWe 12
Rontti 11
Tilatiili 8
Morrow10 22
Gagne 10
mikkoz 10
Jomppa 12
TJ MACKEY 9
Twite 11
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Major Julli kirjoitti:
Eikös muuten tässä ole se sääntö, että pudonnut poistetaan jatkoajan vahvuudesta? Mikäli näin on, niin paras, kovin, tarpeellissin ketju ikinä-missään-koskaan.

Tämä olisikin ainoa syy äänestää. Muuten säälittää tämä huomionkerjääminen, josta yksi esimerkki alla:

Rontti kirjoitti:
Olisit nyt K.S. voinut edes turenkilaisten mieliksi pelata ELIMENATION GAME:a (pahoitteluni GA, en osaa laittaa tuota TM:ää pienellä).

Rontti kirjoitti:
Kun sinusta ei selvästikään ole pelaamaan tätä peliä, niin voit toki lähestyä allekirjoittanutta taas vaikka sähköpostin kautta, niin olo voi helpoittaa. Jätetään tämä areena pelaajille, jooks.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Rontti kirjoitti:
voit toki lähestyä allekirjoittanutta taas vaikka sähköpostin kautta,

Taas?

Äh, olkoot. Feel free to vaihtaa privailuun jos haluat. Sinulla kun tuntuu niin monesti olevan minulle jotain asiaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Alamummo kirjoitti:
Tämä olisikin ainoa syy äänestää. Muuten säälittää tämä huomionkerjääminen, josta yksi esimerkki alla:

*Sniff, sniff*. Mitä pahaa olen sinulle tehnyt kun tulet ärjymään hyväntuuliseen, keveänletkeään ketjuuni? Säännöt ovat ensimmäisessä viestissä. Jos sinusta ei selvästikään ole pelaamaan tätä peliä, niin voit toki lähestyä allekirjoittanutta taas vaikka sähköpostin kautta, niin olo voi helpoittaa. Jätetään tämä areena pelaajille, jooks.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kaiser Soze kirjoitti:
No en nyt ihan varma ole siitä, enkä kyllä jaksa tarkistaakaan, että olitko se sinä vai joku muu Jatkoajasta pois potkittu raisiolainen TPS-kirjoittelija, joka minua ko. tavalla lähestyi. Ei näistä jaksa pitää kirjaa. Eikä minulla ole sinulle sen ihmeempää asiaa, mutta voit toki lähestyä minua yksityisviestein tai miten vaan tahot, jos koet sen tarpeelliseksi, vaikka et aiemmin niin olisikaan tehnyt.

Kauheen negatiiviseksi meni tää ketju ny.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Golden AWe kirjoitti:
*Sniff, sniff*. Mitä pahaa olen sinulle tehnyt kun tulet ärjymään hyväntuuliseen, keveänletkeään ketjuuni? Säännöt ovat ensimmäisessä viestissä. Jos sinusta ei selvästikään ole pelaamaan tätä peliä, niin voit toki lähestyä allekirjoittanutta taas vaikka sähköpostin kautta, niin olo voi helpoittaa. Jätetään tämä areena pelaajille, jooks.
Vastaan omalla kommentillasi ensimmäisestä viestistä:

EDIT: Tämähän on oikeasti sopuisa ja asiallinen tapa purkaa patoutumia tai kehua kirjoittajia, ilman sääntöjenvastaista henkilökohtaisuuksiin menemistä...
Näinhän minä teinkin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
ervatsalo 9 (-)
Master God 7
Golden AWe 13 (+)
Rontti 11
Tilatiili 8
Morrow10 22
Gagne 10
mikkoz 10
Jomppa 12
TJ MACKEY 9
Twite 11


Rinnat menee rinnan mitan verran ohi muka-einomies porkkakoskesta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nyt kaikki lukemaan ketju läpi, tämä on sitä huumoria jota palstalla saa harjoittaa. Kaikki muu on kielletty, pelikiellon uhalla.

Jos oltaisiin FF:llä toteaisin että kokeilkaa vaikka mielummin hieroa toisianne munalla
 

krobbe

Jäsen
obi-wan kirjoitti:
Jos oltaisiin FF:llä toteaisin että kokeilkaa vaikka mielummin hieroa toisianne munalla

Miksi, onko se jotenkin mukavampaa, kuin kirjoitella tänne joutavuuksia?

Mitäs pahaa tuossa nyt on jos porukat höpäjää turhanpäiväisyyksiä ja järjestää mukahauskoja äänestyksiä. Se on nyt vaan tuo odottavien (illalla vasta pelataan) aika niin pitkä, että jotain kellon vilkastuttajaa täytyy keksiä.
 

Kapo

Jäsen
krobbe kirjoitti:
Miksi, onko se jotenkin mukavampaa, kuin kirjoitella tänne joutavuuksia?

Kyllä, munalla toisen hankaaminen on mukavampaa kuin jatkoaikaan kirjoittelu. Kokeilisit joskus ettei aina tarvitse itseä hieroa.
 

krobbe

Jäsen
Kapo kirjoitti:
Kyllä, munalla toisen hankaaminen on mukavampaa kuin jatkoaikaan kirjoittelu. Kokeilisit joskus ettei aina tarvitse itseä hieroa.

Taisi mennä sinulta viestini pointti ohi ja korkealta, mikä ei kylläkään ole mikään suuri yllätys.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Alamummo kirjoitti:
Näinhän minä teinkin.

Ei. Mutta tehdään ensi kerralla helpommin ymmärrettävät säännöt.

Uleåborgir kirjoitti:
Rinnat menee rinnan mitan verran ohi muka-einomies porkkakoskesta.

Toivottavasti tämä ei ollut mikään manboobs-herja, sillä omani ovat kiinteät, betonimaiset, uljaat, arjalaiset rintalihakset.

sopuli kirjoitti:
Ihme mies muuten. Huutelee tissien perään koko ajan, mutta kuvailee perseitä ympäri palloa.

Ne on tiiäkkö parhaimmillaan kiinteitä ja sopivan pyöreitä. Japanissa keltaisia, Itä-Euroopassa hiukan kalpeampia mutta erityisen upeuksia. Tiiäkkö?

timppa kirjoitti:
Protestiääni. Tyhjää koko perkeleen lappu täyteen.

Ei tämä ole mikään äänestys, ja tiedätkö, jos ei ota osaa äänestyksiin ei saa valittaa. Mikä se on teissä turkulaisissa nettijannuissa? Minulla on lähinnä pelkkää hyvää sanottavaa Turusta. DBTL, Ruisrock ja Kalajoen hiekat.

obi-wan kirjoitti:
Nyt kaikki lukemaan ketju läpi, tämä on sitä huumoria jota palstalla saa harjoittaa. Kaikki muu on kielletty, pelikiellon uhalla.

Jos oltaisiin FF:llä toteaisin että kokeilkaa vaikka mielummin hieroa toisianne munalla

What a woofter!!! Iloisia kevätpäiviä. Mikä tässä huumorissa on muka vikana? Tässä ketjussa ei rikota sääntöjä, vaan kilpaillaan leikkimielisesti, arvuutellaan ja jekkuillaan.

krobbe kirjoitti:
Miksi, onko se jotenkin mukavampaa, kuin kirjoitella tänne joutavuuksia?

Epäilen obi-wanin ehdotusta kovin kiihottavaksi tahi mukavaksi. Onneksi sentään osa palstamme hahmoista on messissä ja ottaa osaa tähän skapaan sen hengen mukaisesti, eli jakamalla plussia ja miinuksia. Ilman munanhierontaa.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
ervatsalo 9
Master God 7
Golden AWe 13
Rontti 11
Tilatiili 7 (-)
Morrow10 23 (+)
Gagne 10
mikkoz 10
Jomppa 12
TJ MACKEY 9
Twite 11
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
ervatsalo 8 (-)
Master God 7
Golden AWe 13
Rontti 11
Tilatiili 7
Morrow10 24 (+)
Gagne 10
mikkoz 10
Jomppa 12
TJ MACKEY 9
Twite 11
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ervatsalo 8
Master God 7
Golden AWe 12 (-)
Rontti 11
Tilatiili 7
Morrow10 25 (+)
Gagne 10
mikkoz 10
Jomppa 12
TJ MACKEY 9
Twite 11

Morrow10:lle plussa zenerdiodeista ja Golden AWe:lle miikka mauttomista mukahauskuuksista.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
ervatsalo 8
Master God 7
Golden AWe 12
Rontti 11
Tilatiili 7
Morrow10 26 (+)
Gagne 10
mikkoz 10
Jomppa 12
TJ MACKEY 8 (-)
Twite 11
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
ervatsalo 8
Master God 7
Golden AWe 12
Rontti 11
Tilatiili 7
Morrow10 25 (-)
Gagne 11 (+)
mikkoz 10
Jomppa 12
TJ MACKEY 8
Twite 11
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös