Historian havinaa ja vähän muutakin...
Jaahast, Turengin turnaus lähenee ja aika kuluu. No niin kohta on vajaa kuukausi kisojen alkuun, sellaiset sanat kuin taloudellinen vastuu ja yksinään sooloilu ym, on välillä nousseet asian tiimoilta pintaan, saanen huomauttaa että kannattaa lukea "Juhlat Tallinnassa" ensimmäinen ketjunavaus luku, siinä sitä vasta olikin yksinään sooloilun makua jos jossakin, hu hu...
No eipä mitään, olen sopinut Eestin teemin kanssa että he hoitavat itse itsenä pelipaikalle, sekä maksavat paikan päällä osallistumismaksunsa (20 ekeä), elikkä tältä osalta ei pitäisi olla taloudellisia huolia. Sponsorimme on luvannut meille muutamia tankkeja olutta sekä kaljakärryt joista on mukava olutta laskea, ja nämä siis ilmaiseksi. Tämän lisäksi kannattaa varmaankin varautua muutamilla tankkeilla kisoihin ( n. 5 tankkia), Tallinnassa meiltä kului 8 tankkia olutta ja yhdessä tankissa on 60 tuoppia ja kaikki meni, täydet tankit mitä sattuu jäämään on sponsori luvannut lunastaa ilmaiseksi takaisin. Tässä siis hieman tietoa vertailtavaksi, tosin veini hoitaa sponsorin kanssa yksityiskohdat, toivottavasti Turengin avustuksella.
Nyt onkin vain tärkeää että kun (epämääräinen ryhmä saapuu), ei paikallinen taxi-autoilija Ossi ole runkulla, että saamme ihmiset kisapaikalle, elikkä varaudumme tiedoittamaan selkeästi mistä pääsee mihin, (itse maksavat). Mitä sitten taas tulee sanaan "epämääräinen joukko", alkaa veiniä hymyillyttämään, kisat on alkujaan luotu kenelle hyvänsä jotka jatkoaikaa lukevat niitä ei ole luotu nurkkapatriotismin tukemiseksi eikä edes lähelle sitä:)
Itse allekirjoittanut siirtyy kuun alussa takaisin Tallinnan metroboliin ja pysrtyy paremmin hoitamaan venäläisen "epämääräisen" mallilauman Turengin kisakaupunkiin, jotka olivat epämääräisesti viimevuonnakin mukana väriä antamassa, myöskin he mitä luultavammin pystyvät maksamaan 20 ekeä, mikäli kansainväliset mallitoimistot( Lontoo Pariisi) ovat maksaneet heidän tilinsä, siis sillä edellytyksellä. Tehdään tästä hyvä tapahtuma eikä hermoilla turhia, kisa-kuukausi alkaa ja asiat hoidetaan kuntoon, samoin tarkemmat tiedoitukset epämääräisistä laumoista pyritään tarkentamaan, lisää jatkoajan kirjoittajia vain mukaan upeaan tulevaan tapahtumaan, toivoo veini.
veini
Ps. ja Ossille terveisiä :)