Turenki 2006

• 47 064
  • 364
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Omasta vaatimattomasta puolestani haluan todeta että mukana ollaan jollei ihmeitä satu. Jonkunhan pitää Espoota edustaa ja E on alustavasti ilmoittanut että hänelle on jotain "tapahtumaa" silloin. Mitä helvettiä, asiat tärkeysjärjestykseen!

Allekirjoittanut voi samalla ilmoittautua vapaaehtoiseksi huolehtimaan näistä itäisen naapurimaamme tytöistä, varsinkin jos mukana on tiedätte-kyllä-kuka, jolle "lehdistöpäälliköllämme" näytti olevan kovastikin asiaa...

Itse kroketista sen verran että lähtöerä 4:llä (johon myös itse kuuluin?) taitaa olla lähtöaika juuri...nyt. Vai menikö se jo? Ei pysty muistamaan.

Ja sitten se tärkein asia; pitäisi tulla Turengin kulmille tämän viikon aikana töiden puolesta. Joten onko jossain jo alustavaa kenttäkarttaa jotta voi käydä tutustumassa maastoon?

Kyselee alkoholisoinut kakkosvalmentajanne

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nikke kirjoitti:
E on alustavasti ilmoittanut että hänelle on jotain "tapahtumaa" silloin.

Juu tuo päivämäärä on sellainen, että vähän huonosti sopii. Syytä voisi kuvata vaikka sanoin "henkilökohtainen syy". Pitäkää hauskaa, itse ainakin vielä elän siinä uskossa, että itsekin pidän.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Nikke kirjoitti:
Ja sitten se tärkein asia; pitäisi tulla Turengin kulmille tämän viikon aikana töiden puolesta. Joten onko jossain jo alustavaa kenttäkarttaa jotta voi käydä tutustumassa maastoon?
Laitoin virallisen kisakartan tähän ketjuun muutama sivu sitten. Varsinaisen kentän sijaintia ei toistaiseksi paljasteta, etteivät ulkovaltojen edustajat tai muutkaan pääse sabotoimaan aluetta.

P.S. Kannattaa muuten katsoa tarkkaan ainakin se Alkon sijainti. Sieltä saa mm. Eurokossuja.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
E kirjoitti:
Juu tuo päivämäärä on sellainen, että vähän huonosti sopii. Syytä voisi kuvata vaikka sanoin "henkilökohtainen syy". Pitäkää hauskaa, itse ainakin vielä elän siinä uskossa, että itsekin pidän.

Jaahast, oliko E,llä muuten maajoukkue paikka, tätä paikkaa ei peritä vaan se pitää mielestäni ansaita, mikäli asia niin oli on Turenkin valmistelukomitean oikean siiven kokouksessa otettava asia käsittelyyn, miten E,n paikka paikataan ?

E on kuitenkin sen verran komea jätkä (vaikken hintti olekkaan), että paikkaaminen ei käy vasemmalla kädellä, valintatapa pitää päättää, muuten voi sattua helposti yhtä huono tuuri kuin tämän vuoden euroviisuissa. Satans.

veini

Ps. Epäilen muuten pahaa alkoholiongelmaa !!

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
E kirjoitti:
Ja meitä et ole kutsunut? No, tuskinpa sinulla paljon oli valtaa siihen ketä kutsutaan. Niinkuin ei tule olemaan muihinkaan asioihin.

PS. Lasso-baariin ei sitten mennä!

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Twite kirjoitti:
Ja meitä et ole kutsunut? No, tuskinpa sinulla paljon oli valtaa siihen ketä kutsutaan. Niinkuin ei tule olemaan muihinkaan asioihin.

Kyllä se kuule on niin, että minä päätän kaikista erittäin tärkeistä asioista, muut päättäköön vähemmän tärkeistä. Vielä ei niin tärkeitä asioita ole tullut, että pääsisin päättämään, mutta odotan sitä hetkeä suuresti.

Itse asiassa E oli valmentaja, joten maajoukkuepaikan täyttäminen on entistä haasteellisempi tehtävä. Enkä arvon herra suurvisiiri maininnut mielestäni sanallakaan, että en pääse joukkueeseen, sanoin olevani estynyt tulemaan paikalle. Itse suosittelisin vaativan valmentajan tehtävään valittavaksi suoraan nimimerkkiä White, koska hänestä ei ainakaan mailan kanssa ollut mitään hyötyä joukkueella. Ja jotta kyräilystä ei tulisi epäilyksiä, valmentaja ei pääse päättämään joukkueen kokoonpanoa, vaan siitä pitäisi äänestää suuntaa antavalla kansanäänestyksellä, minkä jälkeen edellinen valmentaja tekee päätöksen.

Suosikkijoukkue
No voihan helvetti, kävin kurkistelemassa Krokettiliiton sivuja. Taitaa tulla sanomista, siellä ei muuten olla mitenkään hilpeitä, touhu on totista totta maaotteluineen ym, matkoineen. En taidakkaan tarjota heille B-maajoukkue paikkaa :) Tavoite on nimittäin saada Kroketista olympia-laji jossani 2020 tietämillä, hu hu..

Perskeles, ja sitten tänä vuonna on tosiaankin kilpailevat MM-kisat. Käykääpä kurkkaamassa...

Ps. Ollaan sillain ihan kyyryssä....

Suosikkijoukkue
E kirjoitti:
Kyllä se kuule on niin, että minä päätän kaikista erittäin tärkeistä asioista, muut päättäköön vähemmän tärkeistä. Vielä ei niin tärkeitä asioita ole tullut, että pääsisin päättämään, mutta odotan sitä hetkeä suuresti.

Itse asiassa E oli valmentaja, joten maajoukkuepaikan täyttäminen on entistä haasteellisempi tehtävä. Enkä arvon herra suurvisiiri maininnut mielestäni sanallakaan, että en pääse joukkueeseen, sanoin olevani estynyt tulemaan paikalle. Itse suosittelisin vaativan valmentajan tehtävään valittavaksi suoraan nimimerkkiä White, koska hänestä ei ainakaan mailan kanssa ollut mitään hyötyä joukkueella
QUOTE]

No eiköhän näin tärkeistä kysymyksistä päätetä Turenkin kokouksessa, Espoo ei asioita sanele ! No itse asiaan, olen luonut suhteet Krokettiliittoon ja pyytänyt heiltä eri maiden kroketti joukkuiden yhteystietoja, samoin olen tavallaan heittänyt haasteen Suomen viralliselle kroketti maajoukkueelle tulla pieksettäväksi Turenkiin, palautetta olen myöskin saanut mutta en vielä kaikilta osilta. Kontaktit on kuitenkin olemassa, lisäksi pyysin anteeksi Turenkin porukan töppäystä käyttää MM-titteli sanaa kysymättä lupaa, palaute oli kuitenkin asiallista.

Nyt sitten vaan odotellaan postia siltä suunnalta, ja eiköhän sitä varmasti tulekkin aikanaan. Master God, on käsittääkseni Turenkin kisojen johtavassa asemassa, ja hänelle postia alkaakin pikapuoliin satelemaan ympäri maailmaa.
Nyt siis odotamme koko maailman Kroketti porukoiden osotteita aivan rauhallisesti ! :)

veini

Suosikkijoukkue
Sv veinikretski kirjoitti:
E kirjoitti:

Itse asiassa E oli valmentaja, joten maajoukkuepaikan täyttäminen on entistä haasteellisempi tehtävä. Enkä arvon herra suurvisiiri maininnut mielestäni sanallakaan, että en pääse joukkueeseen, sanoin olevani estynyt tulemaan paikalle. Itse suosittelisin vaativan valmentajan tehtävään valittavaksi suoraan nimimerkkiä White, koska hänestä ei ainakaan mailan kanssa ollut mitään hyötyä joukkueella
QUOTE]

Nyt sitten vaan odotellaan postia siltä suunnalta, ja eiköhän sitä varmasti tulekkin aikanaan. Master God, on käsittääkseni Turenkin kisojen johtavassa asemassa, ja hänelle postia alkaakin pikapuoliin satelemaan ympäri maailmaa.
Nyt siis odotamme koko maailman Kroketti porukoiden osotteita aivan rauhallisesti ! :)

veini

No niin, yksin tähän ketjuun tulee kirjoiteltua, sori vaan ! Olen kuitenkin saanut vastauksen Suomen viralliselta krokettiliitolta, he ovat olleet yhteydessä kansainväliseen liittoon, ja mikäli järjestämme liiton virallisilla säännöillä kroketti kisat, niin he eivät näe mitään estettä että Turenkin kisat saisivat virallisen MM-arvon, pojat perkele !! :) Kisat pitäisi mitä ilmeisemmin järjestää maasto kroketin MM-kisoina. Ilmeisesti näillä ehdoilla saisimme myös kaiken tuen liitolta.

Näin leikki siis on muuttumassa todeksi, hieno homma. Jatkan asian hoitamista ja olen yhteydessä myöskin Turenkin porukoihin, nyt ei ole mielestäni enää mahdollisuutta lähettää tumpuloita maajoukkueemme matkassa Turenkin kivenkovaan turnaukseen, ilman muuta näen että järjestämme kunnon MM-virallisilla säännöillä.

Mitäs sanotte, kuuntelen Turenkia !!

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ilmeisesti näillä ehdoilla saisimme myös kaiken tuen liitolta.

Mitäs sanotte, kuuntelen Turenkia !!

Tuen ? Meni mielenkiintoiseksi. Oliko puhetta paljonko? Jos vielä ei ollut, muista mainita kuinka kallis laji tämä meille on. Noniin arvon JTK kalkulaattorit käteen ja tukea hinnoittelemaan.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tarkoitus ainakin alunperin oli keskustella huomenna Mestaruussauna!:n yhteydessä näistä kisoista ja määrätä eri alojen osaajat omille vahvoille segmenteilleen. Siis ne keille ei vielä sellaisia ole määrätty.

Viralliset säännöt ovat tietenkin ainoa oikea tämän luokan kisoihin. Ja kaikki tuki otetaan luonnollisesti vastaan, jos liitto sellaista tarjoaa =)

Ja veini, arvokasta työtähän sinä teet, ei sitä tarvitse anteeksi pyydellä. Jahka Mestaruussauna! ja muodolliset pudotuspelit on saatu jaloista pois pyöriskelemästä, niin kisakoneisto hurahtaa täysillä käyntiin myös isäntäpaikkakunnalla. Se on sametti.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Veini tekee taas äärimmäisen tärkeää työtä lajin eteen. Otan kunnianosoitukseksi hetkeksi hatun pois päästä...noin ja takas. Nyt näyttää erittäin hyvältä ajatellen MM-Turenkia. Kisakoneisto on pyörähtämässä pikkuhiljaa käyntiin ja yhden miehen Eestin jaosto jauhaa vuoden- ja kelloajasta piittaamatta.

Puhdasta lajikulttuuria!!

Suosikkijoukkue
Fläppis kirjoitti:
Veini tekee taas äärimmäisen tärkeää työtä lajin eteen. Otan kunnianosoitukseksi hetkeksi hatun pois päästä...noin ja takas. Nyt näyttää erittäin hyvältä ajatellen MM-Turenkia. Kisakoneisto on pyörähtämässä pikkuhiljaa käyntiin ja yhden miehen Eestin jaosto jauhaa vuoden- ja kelloajasta piittaamatta.

Puhdasta lajikulttuuria!!

Kiitoksia kaikille tuesta ja kauniista sanoista, kieltämättä olen tuntenut itseni melkoiseksi pösilöksi tämän sähläämisen kanssa :)

Nyt on kuitenkin viety asia aivan uuteen ulottuvaisuuteen, meillä olisi tosiaan oikein hoidettuna saada tuki joka tekisi meidän tapahtumastamme aivan oikeasti upean. Heillä on suhteet olemassa jo lukuisiin maihin, näin ollen olisimme aikamoisia pönttöjä jollemme niitä hyödyntäisi. Itse pystyn varmasti järjestämään Eestin ja Venäjän joukkueet paikalle, mutta se on vasta alkusoittoa..

Aion jättää kuitenkin sähläämisen muilta osilta Turenkin harteille, nyt on Master Godin tai jonkun muun otettava yhteys Suomen Kroketti-liittoon ja mentävä siitä eteenpäin, portit ovat nyt auki. Itse autan pyydettäessä totta kai, mutta luulen että veinin osalta on parempi antaa Turenkin omien voimien järjestää kisat, he kyllä siihen pystyvät.

Olen kyllä helvetin ylpeä että meillä on mahdollisuus oikein hoidettuna (asiat), saada oikeat viralliset MM- maastokisat aikaiseksi. Vittu että olenkin leuhka itsestäni ! Taidan ottaa päällisen sen kunniaksi ! Mikäli asioita ei hoideta nyt kun siihen on mahdollisuus kaikki menee ketuilleen, nyt on oikea aika, siellä on nimittäin sellainen luettelo maita jotka voidaan kutsua mukaan että Hu Hu..

Elämä on vähän sellaista, että pitää tehdä eläessään kaikenlaista, muistoja ja mukavia hetkiä on helvetin paha synnyttää haudasta !

veini

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Aivan huikeaa toimintaa suurviisarilta. Pukkaako painetta JTK:lle? Ette ole tainneet tällaisia pikkukisoja tottuneet järjästelemään?

Tuosta mahdollisesta tuen saannista, kun kerran otitte puheeksi. Kävin tutustumassa maastokroketin järjästely säännöstöön ja siellä mainitaan muiden muassa näin. (aivan sattumanvaraisesti valittu kohta)

Uusien maastokroketti kilpailujärjästäjien yleissäännöstö.

§ 223b
Mahdollisen tuen saannin edellytyksenä on, että sysäksen antaneen kilpailun (Tallinna -05) ratamestari, saa 50% tuesta lyhentämättömänä + matkakulut ja päivärahat taanehtivasti.

Mielestäni nuo kannattaa ehdottomasti hoitaa Tallinna -05 ratamestarille, ottaen huomioon seikan, että kyseinen rata oli ammattimaisuudessaan ennen näkemätön. Ai niin, en heti muistanutkaan, että itsehän siellä ratamestarina hääräsin, mutta se on sivuseikka. Olisin jokatapauksessa yllämainittua mieltä.

Vielä kerran kiitos veini

Ps.laitan tilinumeron JTK:lle tiedoksi

Suosikkijoukkue
Olkku kirjoitti:
Aivan huikeaa toimintaa suurviisarilta. Pukkaako painetta JTK:lle? Ette ole tainneet tällaisia pikkukisoja tottuneet järjästelemään?

Tuosta mahdollisesta tuen saannista, kun kerran otitte puheeksi. Kävin tutustumassa maastokroketin järjästely säännöstöön ja siellä mainitaan muiden muassa näin. (aivan sattumanvaraisesti valittu kohta)

Uusien maastokroketti kilpailujärjästäjien yleissäännöstö.

§ 223b

No morjenstas, olen nyt sitten antanut Turenkille kontakti-ym, tiedot mistä voi MM-kisat ym, asiat järjestellä Suomen-Krokettiliiton kanssa, kansainvälinen liitto myöskin odottelee Turenkin tietoja ja yhteistyö malleja.

Itse pienenä vihjeenä jo laitoinkin yv, puolella menemään, että kannattaa varata lipputankoja riittävästi, samoin kansallislaulut olisi hyvä olla paikalla ja soitettavissa palkintojen-jako tilaisuudessa.

Asia on nyt sitten Turenkin hanskassa, onnea vaan ja menestystä kovasti !

Ps. Toivottavasti ei mene löysät pöksyyn ! :)

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Huomautan tässä yhteydessä, että en ole sen enempää johtavassa asemassa kuin kukaan muukaan kisojen järjestelijä. Toimin lähinnä yhteyshenkilönä kisaorganisaation ja rahvaan välillä. Organisaatiokaavio on yksinkertaisuudessaan sellainen, että kisojen järjestelyjä johtaa kisaorganisaatio ja sitä Jumala.

Anyway, nyt lähetin mailia tuonne Suomen Krokettiliittoon kysellen hieman eräitä tähdellisiä kysymyksiä. Kisaorganisaatio totesi kuitenkin Mestaruussauna!:n yhteydessä järjestetyssä komiteamietinnössään seuraavaa:

- oluen ym. väkijuomien myynti vaikeutuu huomattavasti, jos kisat laajenevat suurelta osin ei-tutuille tai ei-jatkoaikalaisille.
- tarvitaan siis luvat, joiden saantimahdollisuuksia selvitetään
- kisaorganisaatio ei kuitenkaan missään tapauksessa ota vastuuta laittomasta alkoholinmyynnistä
- Suomen lainsäädäntö asettaa muitakin rajoituksia tällaisen tapahtuman järjestelyjen suhteen, mutta mahdollisuuksia selvitetään
- asioista päätetään tarkemmin, kun Krokettiliitto on arvioinut realistisen odotetun osallistujamäärän, jota tietoa komitealla ei ollut käytettävissään
- kaikkihan on loppujen lopuksi kiinni rahasta

Suosikkijoukkue
Master God kirjoitti:
Huomautan tässä yhteydessä, että en ole sen enempää johtavassa asemassa kuin kukaan muukaan kisojen järjestelijä. Toimin lähinnä yhteyshenkilönä kisaorganisaation ja rahvaan välillä. Organisaatiokaavio on yksinkertaisuudessaan sellainen, että kisojen järjestelyjä johtaa kisaorganisaatio ja sitä Jumala.

Anyway, nyt lähetin mailia tuonne Suomen Krokettiliittoon kysellen hieman eräitä tähdellisiä kysymyksiä. Kisaorganisaatio totesi kuitenkin Mestaruussauna!:n yhteydessä järjestetyssä komiteamietinnössään seuraavaa:

- oluen ym. väkijuomien myynti vaikeutuu huomattavasti, jos kisat laajenevat suurelta osin ei-tutuille tai ei-jatkoaikalaisille.
- tarvitaan siis luvat, joiden saantimahdollisuuksia selvitetään
- kisaorganisaatio ei kuitenkaan missään tapauksessa ota vastuuta laittomasta alkoholinmyynnistä
- Suomen lainsäädäntö asettaa muitakin rajoituksia tällaisen tapahtuman järjestelyjen suhteen, mutta mahdollisuuksia selvitetään
- asioista päätetään tarkemmin, kun Krokettiliitto on arvioinut realistisen odotetun osallistujamäärän, jota tietoa komitealla ei ollut käytettävissään
- kaikkihan on loppujen lopuksi kiinni rahasta

Asioista ei kannata tehdä liian vaikeita, voihan joku ottaa mato-ongenkin mukaansa (ilman kalastuskorttia). Vastaavan hoitajan paperit löytyvät tästä porukasta aivan varmasti, samoin varavastaavan. Rajattu alue ym. Sonkajärven ämmänkantokisatkin onnistuivat, miksei sitten tälläinen tapahtuma joka on sentään urheilua kovimmasta päästä.

Kaikki ei ole tosiaankaan rahasta kiinni, vaan betoninkovasta asenteesta, siellä jatkaa Saipa ottelujaan ja suuri ja mahtava TPS lomailee, siinä hieman asenne esimerkkiä. Ja kyllähän jonkun pitää ottaa vastuu !

Turenki on aikanaan luvannut MM-kisat järjestää, nyt on baana vapaa :)

veini

Ps. On totuuden hetket, löysät posket eivät riitä !

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Turenki on aikanaan luvannut MM-kisat järjestää, nyt on baana vapaa :)
Turenki myös kyseiset kisat järjestää. Kysymys on enää siitä, kutsutaanko kaikkia humpuukijoukkueita ympäri maailmaa vai ei.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Master God kirjoitti:
Turenki myös kyseiset kisat järjestää. Kysymys on enää siitä, kutsutaanko kaikkia humpuukijoukkueita ympäri maailmaa vai ei.
Jos Saksa pystyy järjestämään MM-kisat, niin pakkohan Turenginkin on pystyä. Toisaalta on ymmärrettävää, että Saksan tehtävä on paljon helpompi, heillä kun osallistujamäärä on rajattu. Turenki MM olisi käsittääkseni rajoittamaton ?

Ennen virallista koko maailmalle lähetettävää kutsua kannattaa kuitenkin varmistaa, että paikallinen lähibaari (jos sellainen löytyy) varaa ylimääräisen kopan pilsneriä. Ulkomaiset vieraat voivat olla janoista sorttia, suomipojan suu on tuohesta.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mikä ihmeen hinku on järjestää joillekin tuntemattomille puupallon pökkijöille kisoja kun vaihtoehtona on järjestää hauskanpitoa lähinnä jatkoaikalaisille ja muille 'alan henkilöille' suunnattuna? Tai ei edes järjestää vaan yllyttää toisia järjestämään.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tsemppiä ja asennetta kisaa järjestäville tahoille. Mites sponsoritouhut, olisiko olutfirma mitään?

Eihän mahdollisesti tarvittavien anniskelulupien jne. hankkiminen ole kuin parin puhelinsoiton, anomuksen ja järjestysmiehen hommaamisen päässä ja muutenkin sehän on pelkästään positiivinen asia jos paikalle saadaan ja pamahtaa reilu annos edeltä arvaamattomia vieraita, annos yllätyksellisyyttä on elämän suola, paitsi housuun kurkistaessa. Why does it hurt when I Pee?

Itsekin kokeneena Turenginkävijänä (kaksi pikaista visiittiä autolla) olen vakuuttunut siitä että paikka on hulppean täydellinen kyseiselle. Pitäisikö nettiin väsätä kartta?

Kaikki järjestyy, Allah suojelee!

Suosikkijoukkue
Twite kirjoitti:
Mikä ihmeen hinku on järjestää joillekin tuntemattomille puupallon pökkijöille kisoja kun vaihtoehtona on järjestää hauskanpitoa lähinnä jatkoaikalaisille ja muille 'alan henkilöille' suunnattuna? Tai ei edes järjestää vaan yllyttää toisia järjestämään.

Niin, tästä oli aikanaan saman pöydän vieressä puhetta, järjestetäänkö MM-kisat Turenkissa, itse olin saman pöydän vieressä lupautunut hommaamaan eri maiden osallistujia paikalle. Käsittääkseni asia lyötiin silloin lukkoon. Mikäli silloin olisi sovittu että joku muu taho kisat järjestää asia olisi ollut selvää pässin lihaa. Mikäli nyt sitten aletaan lipeämään asiasta kaikenlaisten verukkeiden ja tekosyiden varjolla on se hieman perseestä olevaa touhua.

Tietysti vaarana on ulkolaisten osallistujien sekoittavan Turenkin sisäsiittoinen veri, tätäkö tässä pelätään ? Itse en muuten tuntenut yhtään ainutta ihmistä Tallinnan kisojen aattopäivänä. Olen omalta puoleleltani lupaukseni pitänyt, ulkolaisia vieraita, sekä tuntemattomia huippumalleja olisi sinne päin tulossa. Ja tosiaankin kyse ei ole mistään hinkusta, vaan jo viimevuonna sovituista asioista. Tietenkin voi aina sanoa että "en muista".

Näinköhän hyvä juttu kaatuu tälläiseen saatanan sössimiseen jo alkumetreillä, kun pitäisi todellakin jotakin tehdä ? Olkku näki hirveän vaivan Harjavallan kisojen osalta, minä taas sähläsin Tallinnan. Olisikohan nyt kuitenkin teidän vuoronne. Ne jotka pelkäävät tutustuvansa tuntemattomiin ihmisiin voi jäädä kotiin runkkaamaan !

veini

Ps. Kyllähän te voitte ne samantien perua kokonaankin, ei tästä kannata alkaa vääntämään, kirjoitatte vain että ei käykkään, hauskuus on taidettu jo menettää tietynlaiseen pätemiseen ! Surkeaa touhua !

Viimeksi muokattu:

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Näinköhän hyvä juttu kaatuu tälläiseen saatanan sössimiseen jo alkumetreillä, kun pitäisi todellakin jotakin tehdä ? Olkku näki hirveän vaivan Harjavallan kisojen osalta, minä taas sähläsin Tallinnan. Olisikohan nyt kuitenkin teidän vuoronne. Ne jotka pelkäävät tutustuvansa tuntemattomiin ihmisiin voi jäädä kotiin runkkaamaan !
Eipäs nyt hermostuta. Katsotaan nyt ensin, mitä se Krokettiliitto vastaa. Kisat tulevat kyllä. Ymmärtänet kuitenkin, että niiden järjestäminen esim. sadoille ihmisille on hieman eri asia kuin mihin Jatkoaika-väritteisissä bileissä on tähän mennessä totuttu. Mutta kuten sanottu, kisat tulevat kyllä.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ps. Kyllähän te voitte ne samantien perua kokonaankin, ei tästä kannata alkaa vääntämään, kirjoitatte vain että ei käykkään, hauskuus on taidettu jo menettää tietynlaiseen pätemiseen ! Surkeaa touhua !
Kukas veinin muroihin on mennyt pissimään =) On itsestäänselvää, että kisat järjestetään kansainvälisenä tapahtumana. Kyllä täällä tehdään jatkuvaa työtä kisojen eteen ja esim. bändin kanssa on olemassa alustava sopimus, joka on siis yksityiskohtia vaille valmis.

Ehkä veini yrittää potkia organisaatiota eteenpäin näillä hieman kärkkäillä lausunnoilla, mutta se on turhaa sillä me jyrätään vahvasti muutenkin.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Painotettakoon tässä sitä etteivät veini mainitsemat tuntemattomat huippumallit ole minä ja Käsivarsi-Hannu Helsingistä vaan oikeasti mainitsemisen arvoisia kimalaisia. Minä ja Hannuhan olemme tunnettuja huippumalleja. Kohti uusia voittoja!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.