Turenki 2006

• 47 064
  • 364
Tila
Viestiketju on suljettu.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pistä Metsänpeikko ratsukamppeet vain, miehet saavat niistä kicksejä ja yksi tällä hetkellä kolmesta mukaan aikovasta kimalaisesta on myös heppatyttö, tiedän että sitä juttua riittää sitten.

"Tuli kyllä aika hyvää kouluratsastusta!"
"Marko Björs on iiihana...ja ei oo homo!"

En osaa tosin suomentaa.

Golden AWe valmistautuu tapahtumaan hajoamalla lääkärin määräykseen lopettaa (taas) alkoholinkäyttö, uusi lääkitys on toiminut ja saan ajokortin takaisin ensi kuun alussa, mutta railakkaan kesän kanssa lääkkeet ovat hiukan heilauttaneet (kolminkertaisuneet helmikuisista arvoista) veren kautta mitattuja maksa-arvoja, jumalauta. Tähdennettäköön että alkoholilla ei ollut kortin menetyksen kanssa tekemistä, se on ollut syy korkeintaan pariin huonoon läppään ja selkään nukahtamiseen. Ollaan sitten selvinpäin ja mukahauskoja, ~PERKELE!

Ehkä nyt pari palloa osuukin portteihin, ja viinattomaan elämään tällainen tapahtuma lienee paras mahdollinen korkean paikan leiri ja MM-testi, sillä jos jossain niin Turengissa a) ei kestä selvinpäin tai b) on ilmaista viinaa ja koch~talaichen viinaanmenevää seuraa!

Aion pysyä kovana (ja viinan suhteen kans). Jos voitamme juon lasin skumppaa.

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
wilco kirjoitti:
Tietysti anonymiteetin säilyttääkseen saa kasvojen edessä pitää naamaria, käsiä tahi muita ruumiinosia...
Voisin tuoda ifk-välieristä ja mestaruussauna!:sta tutun "oranssin ämpäripään" kuvauskatederin läheisyyteen niitä varten, jotka haluavat säilyttää kasvonsa - salassa.

Kysymys välineistä: onko tavattu pelata moderneilla painavilla muovipalloilla, vai puupalloilla? Mm. itse olen sinut siniseksi maalatun puupallon kanssa, jonka kyljessä on hömötiaisen mentävä kolo. Ei sillä että välttämättä pelaisin. Olen luvannut työpanostani järjestelytoimikunnan vapaaseen käyttöön, mutta mielenkiinnosta.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Miehemme Tallinnassa

Miehemme Tallinnasta otti yhteyttä Tallinnan kaupunginhallituksen jäseneen ja entiseen punkkariin Tarmo Kruusimäeen, ja kyllä: hänen mukaansa Eesti tulee 120% varmuudella parhailla pojillaan Turenkiin taistellakseen viimeiseen mieheen aina maailmanmestaruuteen saakka. Kruusimäen mukaan kansojemme veljeys on vaakalaudalla aina siihen saakka, kunnes MM-titteli on ratkottu. Mitään veljesrakkautta ei siis ole luvassa, vaan Turengin taistelu tulee olemaan verinen mutta epärehellinen.

Samainen mies Tallinnasta sai puhelimitse tiedon, että Eestin hallitus seuraa Krokettikisoja silmä kovana. Näin kertoi Eestin pääministeri Andrus Ansip, jonka mukaan paikalliset armeijan kutsunnat oli jouduttu peruuttamaan, sillä Krokettimaajoukkue tarvitsi käyttöönsä em. draftin ykkösnimiksi kaavaillut huippulahjakkuudet.

Näiden asioiden valossa ihmettelenkin julkisesti, että Jatkoajan toimitus pitää kisoista niinkin matalaa profiilia. Luulisi nyt kisojen suojelijan titteli edes sen verran kiinnostavan, että siitä voisi vastauksen antaa.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Joukkueemme julkaisen sitten kun huvittaa.
Jokos 'Hiitelän Pojat' on määrällisesti täynnä oleva joukkue? Jos ei ja ilman näyttöjä mahtuu niin: Mukana.

Toki olen myös JTK:n käytettävissä mikäli tarvitaan vaikkapa telttakepinpainoksi, MG:n pystyssä pitäjäksi tai makkarankuorijaksi, kovin vastuullista tehtävää ei kannata antaa. Tosin jos wilco törkeän epäystävällisesti käskee hakemaan puita tai vettä niin saatte tietää kuukauspalkkani ja hakea puunne ja nesteenne itse.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Twite kirjoitti:
Jokos 'Hiitelän Pojat' on määrällisesti täynnä oleva joukkue? Jos ei ja ilman näyttöjä mahtuu niin: Mukana.

Toki olen myös JTK:n käytettävissä mikäli tarvitaan vaikkapa telttakepinpainoksi, MG:n pystyssä pitäjäksi tai makkarankuorijaksi, kovin vastuullista tehtävää ei kannata antaa. Tosin jos wilco törkeän epäystävällisesti käskee hakemaan puita tai vettä niin saatte tietää kuukauspalkkani ja hakea puunne ja nesteenne itse.
Asiahan on täysin Rontin päätettävissä, mutta minusta viimevuotinen tuomarointisuoritus oli sen verran vakuuttava, että sillä ei voi olla pääsemättä maajoukkueeseen. Yleensähän tosin kierto menee toisin päin, eli pelaajasta tuomariksi, mutta kukapa kieltää sitä näinkään tekemästä.

Makkarankuorijan pesti on tosiaan täyttämättä, tosin Tilatiili on luvannut hoitaa makkarapakettien aukaisupuolen. Ei muuta kuin lähetät työhakemuksen kolmena kappaleena nimim. ervatsalolle; kuoreen merkintä "makkarankuorija". Muista mainita hakemuksessasi, että alle kahdeksan euron tunti et tee mitään.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuinkas moni henkisiä nämä joukkueet ovat? Tänä vuonna en aio tyrkyttää itseäni maajoukkueeseen vaan taidan vain mennä siihen...tai sitten en. Jonkinlainen aikataulukin voisi olla kiva, koska bändille tulisi ilmoittaa ennen lauantaita, koska saa laulaa.

P.s. Ja ottakaa niitä pyyhkeitä mukaan, sillä siellä on sauna.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Jomppa kirjoitti:
Kuinkas moni henkisiä nämä joukkueet ovat? Tänä vuonna en aio tyrkyttää itseäni maajoukkueeseen vaan taidan vain mennä siihen...tai sitten en. Jonkinlainen aikataulukin voisi olla kiva, koska bändille tulisi ilmoittaa ennen lauantaita, koska saa laulaa.
Niin, alkupään aikatauluhan on vielä avoin, koska eestiläisten saapumisaika on hieman epäselvä. Todennäköisesti kisat on avattu klo 15:00 mennessä, ja bussi Meskuun lähtee n. 23:30. Turnauspäälliköltä (Rontti) sopii kysellä, kauanko turnaus vie aikaa. Haluaako bändi vetää perus 2x45 min setin vai mikä on tarkoitus?

Näillä tiedoin ehdottaisin, että bändi valmistautuisi henkisesti aloittamaan siinä kahdeksan pintaan. Olisiko sopiva että välittömästi ennen bändiä olisi palkintojenjako, jotta se voi vetää Maamme-laulun Suomen voiton kunniaksi?

P.S. Eiköhän ne joukkueet 4-henkisiä ole niin kuin viime vuonnakin.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Master God kirjoitti:
Niin, alkupään aikatauluhan on vielä avoin, koska eestiläisten saapumisaika on hieman epäselvä. Todennäköisesti kisat on avattu klo 15:00 mennessä, ja bussi Meskuun lähtee n. 23:30. Turnauspäälliköltä (Rontti) sopii kysellä, kauanko turnaus vie aikaa. Haluaako bändi vetää perus 2x45 min setin vai mikä on tarkoitus?

Näillä tiedoin ehdottaisin, että bändi valmistautuisi henkisesti aloittamaan siinä kahdeksan pintaan. Olisiko sopiva että välittömästi ennen bändiä olisi palkintojenjako, jotta se voi vetää Maamme-laulun Suomen voiton kunniaksi?

P.S. Eiköhän ne joukkueet 4-henkisiä ole niin kuin viime vuonnakin.

Eiköhän se bändi vedä ihan normi 1 kertaa xx minuutin setin, niin pääsevät myös nauttimaan palkkiostaan. Itse näkisin, että olisi parempi jos bändi pääsisi aloittamaan jo kuuden-seitsemän aikaan.

Noista kansallislauluista vielä sen verran, että bändi kyllä lupasi ne soittaa, jos vain ehtivät ne harjoitella. Keikkaa kuulemma pukkaa jo perjantaille ja eivät viitsi noinkin vakavalla asialla lähteä pelleilemään. Asia varmistunee joko huomenna tai viimeistään ylihuomenna.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Jomppa kirjoitti:
Eiköhän se bändi vedä ihan normi 1 kertaa xx minuutin setin, niin pääsevät myös nauttimaan palkkiostaan. Itse näkisin, että olisi parempi jos bändi pääsisi aloittamaan jo kuuden-seitsemän aikaan.

Noista kansallislauluista vielä sen verran, että bändi kyllä lupasi ne soittaa, jos vain ehtivät ne harjoitella. Keikkaa kuulemma pukkaa jo perjantaille ja eivät viitsi noinkin vakavalla asialla lähteä pelleilemään. Asia varmistunee joko huomenna tai viimeistään ylihuomenna.
Juu ei niitä harjoittelematta kannata vetää. Eestin ja Suomen kansallislaulut muuten lauletaan samalla sävelellä, joten ei tarvitse opetella kuin yksi biisi. Minulle sopii bändin osalta mikä aika vaan, mutta ehditäänkö pelit vetää kolmessa-neljässä tunnissa läpi?

Vastaus: no ehditään kun vedetään vaan.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Edustustehtäviä pukkaa...

Vaikka yleensä erilaiset edustusjoukkueet onkin valinnut lähinnä valmentaja tahi siihen verrattavissa oleva taho, niin pyydettäessä olen ottanut vastuun tämän vuoden Suomen edustusjoukkueen nimeämisestä.

Nyt nimettävässä leiriryhmässä on vielä sellaisia pelaajia, jotka eivät varsinaiseen kisajoukkueeseen mahdu. On hyvä että saamme joukkueen sisällekin hieman kilpailua pelipaikoista niin, että kenenkään paikka ei olisi itsestäänselvyys. Ei edes allekirjoittaneen (käytännössä kuitenkin varppi). Tämän nyt nimettävän ryhmän ulkopuolelta on joukkueeseen aika vaikea (ei kuitenkaan mahdotonta) enää tunkeutua:

Suomi/Jatkoaika Turenki 2006 kisoissa (järjestys sattumanvarainen lukuunottamatta numeroa yksi (1) ):

1. Rontti
2. OneBigRed
3. Twite
4. FinnJävle
5. wilco
6. LaMuKe
7. Tilatiili
8. Jomppa
9. ervatsalo

Valmennukseen olen valinnut nimimerkit P.Sihvonen ja Master God. Master God ainakaan tuskin tietää kroketinpelaamisestakaan yhtään mitään, mutta valmentajan virka irtosi silti. Nimim. P.Sihvonen sen sijaan on loistava lisä joukkueeseen ja viimeinen naula kilpailojoiden arkkuun. En ole kyllä tiedustellut kummaltakaan nimimerkiltä halukkuutta tähän tehtävään, eikä se minua oikeastaan kiinnostakaan. Valittu nyt kuitenkin on ja pitäisi kelvata.

Tarkempia nimeämisiä, poispotkimisia, sääntöjä yms. pikkutilpehööriä tipahtelee pikkuhiljaa. Olkaa tarkkoina, ruipelot.

Maajoukkueeseen valitut henkilöt pukeutuvat luonnolisesti Suomen edustuspaitaan, jonka jokainen luonnollisesti raahaa kotoaan paikalle. Leijona siinä on käsittääkseni rinnassa ja värinä sinista valkoisella tai toistapäin.

edit: lisätty joukkueeseen nimim. ervatsalo. Oli niin pienenä mielessä, että unohtui. Tärkeä rooli on kuitenkin varattu myös hänelle.

Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Golden AWe kirjoitti:
Pistä Metsänpeikko ratsukamppeet vain, miehet saavat niistä kicksejä ja yksi tällä hetkellä kolmesta mukaan aikovasta kimalaisesta on myös heppatyttö, tiedän että sitä juttua riittää sitten.

Ehkä nyt pari palloa osuukin portteihin, ja viinattomaan elämään tällainen tapahtuma lienee paras mahdollinen korkean paikan leiri ja MM-testi, sillä jos jossain niin Turengissa a) ei kestä selvinpäin tai b) on ilmaista viinaa ja koch~talaichen viinaanmenevää seuraa!

Tähän tohdin hieman kehaista itseäni, milloinkahan en kehtaisi, sillä olen aikoinani harrastanut ratsastusta, hevosilla...joten on vahvoilla kilpailussa pukeutuessaan ratsastussaappaisiin, kypärään ja piiskaan, ja vain niihin...

Tuollaisia ihmiset ovat. Mikä heihin on mennyt? Luulevat, että pitää olla selvinpäin pitääkseen mukahauskaa. Tietäkää, että kyllä se mukahauskuus onnistuu kännissäkin...

Että silleen...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kaapissa kolisee

wilco kirjoitti:
....olen aikoinani harrastanut ratsastusta, hevosilla...

Niin, vaikuttaa siltä, että tälläiset megatapahtumat saavat ihmiset villiintymään ja astumaan ulos kaapeista luurankoineen.

Mestaruussaunassakin muuan tällekin palstalle aktiivisesti kirjoitteleva nimeltämaitsematon jan~hu päätti kokeilla miltä tuntuu astua ulos kaapista, vaikka kukaan ei edes yllyttänyt.

Itse asian tiimoilta päädyn tiedustelemaan osallistujien lukumäärällistä kokonaisvahvuutta, että saataisiin hommattua tarpeellinen määrä kiinteitä nautintoaineita, kuten makkaraa ja ynnämuuta.

Loppukaneetiksi päädyn vielä kysymään, että onko joku mahdollisesti hommaamassa tuoppeja / muita juoma-astioita, ettei tarvitse tehdä tuohesta liippejä?

Täältä tähän

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
ervatsalo kirjoitti:
Itse asian tiimoilta päädyn tiedustelemaan osallistujien lukumäärällistä kokonaisvahvuutta, että saataisiin hommattua tarpeellinen määrä kiinteitä nautintoaineita, kuten makkaraa ja ynnämuuta.

Loppukaneetiksi päädyn vielä kysymään, että onko joku mahdollisesti hommaamassa tuoppeja / muita juoma-astioita, ettei tarvitse tehdä tuohesta liippejä?
Laskeskelin tuossa eilen, että jos eestiläisten ilmoittama lukumäärä (18) pitää jotakuinkin kutinsa, on köökiin varattava muonaa yhteensä viidellekymmenelle (50) hengelle. Jokainen voi tykönään miettiä, kuinka paljon eestiläisiin on luottamista näissä numeroasioissa. Muutamaan kuokkavieraaseen lienee myös syytä varautua.

Tuopeista sen verran, että sponsorimme lupasi järjestää paikalle riittävästi tuoppeja, ja niiden pitäisi olla tällä hetkellä kisabussia hoitavan kuljetusyhtiön hallillla. Asiasta voi tiedustella tarkemmin ko. yhtiön edustajalta.

P.S. Oletan että olen sitten päävalmentaja, koska P.Sihvonen on sanonut julkisesti olevansa enemmän kakkosvalmentaja-ainesta. Pelikirja on tulossa postissa.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyökkipiikasolun kuulumisia 2

Niin, kerrottakoon että juuri saamani tiedon mukaan ko. tilaisuuden menu koostuu pyttipannusta, makkarasta ja suolakurkuista, joita löytyy riittävästi, eli voitte jättää ne metukkaleipänne kotiin.

Mikäli ko. menu ei jollekulle sovi, ottakaa omat eväät mukaan tai pitäkää nälkäpäivää, koska kisaravintolamme ainoat Michelin-tähdet löytyvät portsarin rengasraudasta, eikä meitä muutenkaan kiinnosta pienen tahi keskisuuren asiakkaan toiveet, ainakin jos ko. taho esittää ne ilman pesäpallomailaa.

Mottomme tässä ravintolassa nimittäin on: Asiakas syö, tai itkee ja syö!

Loppukaneetiksi päädyn vielä antamaan kuvallista ohjeistusta kasvisruokailijoille:

Täältä tähän

Liitteet

• kasvisruokailijat.jpg
    kasvisruokailijat.jpg
    35,1 KB · kertaa luettu: 348
Viimeksi muokattu:

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Master God kirjoitti:
Minulle sopii bändin osalta mikä aika vaan, mutta ehditäänkö pelit vetää kolmessa-neljässä tunnissa läpi?

Vastaus: no ehditään kun vedetään vaan.

Äsken saamani tiedon mukaan bändi haluaisikin soittaa vasta illan hämärtyessä eli juurikin kasin ysin aikaan. Pääsevät valot kuulemma paremmin oikeuksiinsa.

Musiikki toiveita saa esittää, mutta niitä tuskin toteutetaan. Pojilla on nimittäin tarkkaan hiottu show, jolla olisi tarkoitus lähteä valloittamaan maailmaa.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
ervatsalo kirjoitti:
Niin, kerrottakoon että juuri saamani tiedon mukaan ko. tilaisuuden menu koostuu pyttipannusta, makkarasta ja suolakurkuista, joita löytyy riittävästi, eli voitte jättää ne metukkaleipänne kotiin.

Mikäli ko. menu ei jollekulle sovi, ottakaa omat eväät mukaan tai pitäkää nälkäpäivää, koska kisaravintolamme ainoat Michelin-tähdet löytyvät portsarin rengasraudasta, eikä meitä muutenkaan kiinnosta pienen tahi keskisuuren asiakkaan toiveet, ainakin jos ko. taho esittää ne ilman pesäpallomailaa.

Mottomme tässä ravintolassa nimittäin on: Asiakas syö, tai itkee ja syö!

Täältä tähän
Niin, vaikuttaa siltä että kisaravintolassa on turha esittää hienovaraisia toiveita kasvis- tai ynnä muu-erikoisruokavalioista, mikä kyllä tarkemmin ajatellen on niille viherpiipertäjille ihan oikein. Itse pidän nimenomaan tämäntyyppisestä ruokailutoiminnasta, sillä se paitsi sopii Turengin imagoon, on myös omiaan luomaan suvaitsevaa kisailmapiiriä tuonne Lintuvuoren maastoon. Siis suvaitsevaa nimenomaan niille, jotka ko. ruokavaliosta pitävät.

Pelikirjan osalta sanoisin, että Suomen joukkueen pelityyli tulee olemaan vahvasti hyökkäävä ja keskialue sumputetaan tapparalaistyyliin kahvaamalla kiinni. Koko joukkue onkin juossut tämän päivän Pyynikin portaita ylös ja huomenna taas on vuorossa päiväkaljat Ohranjyvässä.

P.S. Eestin suunnalta on tulossa arvovieraita enemmänkin, sillä lähes koko Tallinnan kaupunginhallitus on menossa mukana saatuaan huipputarjouksen eräältä punakylkiseltä ruotsalaisomisteiselta varustamolta Suomenlahden ylityksestä. Joudumme odottamaan huomiseen aamupäivään tietoa siitä, meneekö kuljetus- ja logistiikkaosastomme sormi suuhun ja onko ervatsalon keittiössä sittenkään riittävästi pyttipannua.

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuljetuspoliikkaa

Niin, viestinä kuljetusvastaavalta kerrottakoon sellaista, että Hämeenlinnasta tuleville olisi mahdollisuus päästä kuljetuksella kisapaikalle joko rautatieasemalta / Vaakunalta tai keskustasta (Ilm. Wetterhoff) noin klo 14 jälkeen.

Kaikki em. kyytiä halajavat ilmoitelkaa tarpeistanne ensi tilassa vaikkapa tähän ketjuun tahi suoraan kuljetusvastavalle, nimimerkki FinnJävle:lle, niin pääsette herran huomaan ja rattaille.

Muista asioista kerrottakoon, että virvoikkeet ja muut rensselit ovat saapuneet onnellisesti Turenkiin ja kuulemma ihan hauskaa on sen jälkeen ollut. Kertojan mukaan ne korkit olivat jo auki ja oli siinä muitakin.

Täältä tähän

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Master God kirjoitti:
P.S. Oletan että olen sitten päävalmentaja, koska P.Sihvonen on sanonut julkisesti olevansa enemmän kakkosvalmentaja-ainesta. Pelikirja on tulossa postissa.

P.Sihvonen käveli tuossa HPKn keskiviikkoisessa harjoituspelissä kädessään jonkinnäköinen pravda, jotta olisiko pelikirja näin saavuttanut pelipaikkakunnan reuna-alueet.

Että silleen...

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Aattoa!

Näin kisojen aattona sopii kaikkien Iskelmä Jannen kuuluvuusalueella 101,7MHz olevien henkilöiden ruuvata mankkansa oikealle taajuudelle ja kuunnella, että mitä nimim. sv veinikretskillä on sanottavanaan. Ennen klo. 13 on nimittäin ko. taajuudella luvassa veinin haastattelu.

Jos jollakulla on joku hieno vempele millä tuon saisi tallenettua vaikkapa koneelleen, niin sopii käyttää sitä ja ilmoittaa jollekulle kisaorganisaatioon kuuluvalle. Itse yritän napata sen c-kasetille.

Järjestelyiden osalta vedellään siis loppusuoraa ja kaikki tuntuu loksahtelevan kohdillensa ihan omalla painollaan.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rontti kirjoitti:
Järjestelyiden osalta vedellään siis loppusuoraa ja kaikki tuntuu loksahtelevan kohdillensa ihan omalla painollaan.

Kisojen virallisesta jälkijuhlapaikastakin käydään kovaa vääntöä Turengin ravitsemusliikkeiden kesken. Tällä hetkellä selvässä kärjessä on Pub RotRat Kaukana perässä tulee Mesku, Kissa ja Paronitar. Tuohon kärkipaikkaan tuskin tulee muutosta.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ratiosta kuultua.

Siellähän se veini kertoili tapahtumasta ja kroketin syvimmästä olemuksesta Raatio Jannen ulapan aalloilla.

Pitäisiköhän nyt palkata lisää järjestysmiehiä pitämään pelialue ja lähimetsät vapaana hängäraundeista ja bändäreistä, joita maajoukkueilla on jo liiankin kanssa. Nykyisillä listoilla vähän parempikuntoinenkin mies näkee vapaan päivän vasta seuraavan vuoden puolella.

Että silleen...

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
ervatsalo kirjoitti:
Kaikki em. kyytiä halajavat ilmoitelkaa tarpeistanne ensi tilassa vaikkapa tähän ketjuun tahi suoraan kuljetusvastavalle, nimimerkki FinnJävle:lle, niin pääsette herran huomaan ja rattaille.
Kolme henkeä, ensitilatarve, odotellaan Wetterhoffilla kello kahden jälkeen Jävlen bussia.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Force majeuria pukkaa

Niin, kerrottakoon, että ikävien sattumien takia kuljetusta Hämeenlinnasta ei järjestetä, mutta esimerkiksi 14:20 linja-autoasemalta lähtevällä linjavuorolla pääsee sujuvasti Turenkiin.

Täältä tähän

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mihinkä aikaan kisat on tarkoitus julistaa avatuksi? Työvuoron takia minun ja takakontillisen kimalaisia saapuminen oli uhkana venyä lähemmäs viittä, ko. työvuoro päättyy 15:15 - siksi olin Tiiliksen kanssa yhteydessä jotta keskitämme kuljetuksemme tähtäillen noihin aikoihin, ja saavumme sitten samalla tilaihmeellä kisapaikalle arviolta neljän jälkeen.

~HÄPY END. KÖ?

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Golden AWe kirjoitti:
Mihinkä aikaan kisat on tarkoitus julistaa avatuksi? Työvuoron takia minun ja takakontillisen kimalaisia saapuminen oli uhkana venyä lähemmäs viittä, ko. työvuoro päättyy 15:15 - siksi olin Tiiliksen kanssa yhteydessä jotta keskitämme kuljetuksemme tähtäillen noihin aikoihin, ja saavumme sitten samalla tilaihmeellä kisapaikalle arviolta neljän jälkeen.

~HÄPY END. KÖ?

Tuota alkamisaikaa ei tiedä kukaan, mutta eiköhän ne siinä neljän kieppeillä viimeistään ala. Ei se niin tarkkaa ole. Enemmän olisin huolissani siitä, kuinka kaikki oluet saadaan juotua pois.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.